عمومی

با زکیا بلین در پوستی که هستید خوشحال باشید

با زکیا بلین در پوستی که هستید خوشحال باشید

دو چیز می تواند همزمان درست باشد. زکیا بلین، موسس و مدیرعامل FBF Body، این را می‌داند، به همین دلیل است که او می‌خواست جامعه‌ای از زنان ایجاد کند که از پوستی که در آن هستند خوشحال هستند، اما همچنین می‌خواهند بهترین و سالم‌ترین زندگی خود را داشته باشند. بلین با در جزئیات میزبان کارن آلن درباره حضور در کسب و کار فروش اعتماد به نفس، مدیریت ناامنی و استفاده از موهبت دیدگاه برای پیشرفت است.

او نه تنها لباس می فروشد، بلکه اعتماد به نفس هم می فروشد

بلین احساس می‌کرد که بدن‌های سایز بزرگ به دلیل استانداردهای زیبایی غیرواقعی موجود، توسط صنعت تناسب اندام نادیده گرفته شده است. او می‌خواست با هنجارها مبارزه کند و فضای امنی برای مردم ایجاد کند تا احساس خوش‌آمدگویی کنند—زیرا هر اندازه که باشید، همیشه چیزی وجود دارد که می‌توانید یا می‌خواهید آن را بهبود ببخشید. یک لباس تمرینی زیبا نیمی از کار است. به مشتریانش گزینه هایی ارائه می دهد که آنها را زیبا می کند اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و از آنها دعوت می کند تا انرژی بیشتری را به اتاقی که هستند وارد کنند. 

مدیریت ناامنی

ندانستن چگونه حل یک مشکل یا نداشتن دانش در مورد یک موضوع خاص می تواند باعث شود بلین احساس ناامنی کند. برای مبارزه با آنها، او از طرز فکر عملگر استفاده می کند. او به درون خود نگاه می کند و می پرسد که چرا احساس خاصی دارد و برای حرکت به جلو چه کاری باید انجام دهد. بنابراین وقتی از دیگران کمک می‌گیرد یا منابع بیشتری پیدا می‌کند، احساس آمادگی بیشتری می‌کند.

چند سال پیش، بلین در تلاش برای کاهش وزن بود و روش هایی که در گذشته موفقیت آمیز بودند، دیگر کارساز نبودند. وقتی پزشکش نگرانی‌های او را جدی نمی‌گرفت، از خودش دفاع کرد و ارائه‌دهنده دیگری پیدا کرد که مایل بود برای ارائه پاسخ به او تلاش بیشتری کند.

چگونه به سختی نزدیک شویم

بلین معتقد است هیچ کس از چیزهای خوب یا بد مستثنی نیست. بلکه یک موضوع دیدگاه است. وقتی چیزی اتفاق می افتد که جهان شما را از محور خود خارج می کند، اشکالی ندارد که احساس ضعف کنید. زیرا وقتی با آن احساس می نشینید، وضوح اغلب به دنبال دارد. پس ابتدا باید آن را احساس کنید، سپس با آن کنار بیایید و ادامه دهید. خود را به‌عنوان یک راه‌حل‌شناس، نه به‌عنوان یک بهانه‌گیر، اصلاح کنید.

دقیقا چگونه می‌توانید از آن احساس ضعیف عبور کنید؟ به جای غر زدن، ژورنالی درباره زمان هایی که دارید بنویسید با چیزی روبرو شوید اما علیرغم هر چالشی که با آن روبرو شده اید همچنان ادامه می دهید. با انجام این چک پوینت‌های اطمینان، در حال توقف و فهرست برنده‌های کوچکی هستید که قبلاً داشته‌اید. سپس می توانید شروع به احساس ساختن شتاب کنید. اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، می توانید دوباره آن را انجام دهید.

وقتی برنامه‌ها به هم می‌ریزند، می‌توانیم روی مشکلات خود متمرکز شویم. این تنظیمات پیش‌فرض ما است و مغز ما سعی می‌کند با تجزیه و تحلیل همه خطرات مختلف از ما محافظت کند. تمرکز روی نکات منفی آسان است، اما اگر به جای آن، احتمالات را تنظیم کرده و به آن نگاه کنیم، راه‌های جدیدی برای حمله به این موضوع و اقدام خواهیم یافت.

و به یاد داشته باشید، وقتی چیزی کار نمی کند، شکست نیست—این یک درس است . به خود فرصت دهید تا غصه بخورید یا احساس ناامیدی کنید، سپس دوباره گروه بندی کنید، تمرکز مجدد و استراتژی مجدد کنید تا در نهایت به هدف خود برسید.

نحوه واکنش شما به آنچه اتفاق می افتد مهم است

وقتی چیزهایی اتفاق می‌افتد، مهم است که روی درس تمرکز کنید، نه ضرر، و در نگرش وای بر من ساکن نشوید. در عوض، محور. از خود بپرسید چگونه می‌توانید وضعیت را تغییر دهید و قدرت خود را پس بگیرید با توجه به اینکه عوامل زیادی خارج از کنترل شما وجود دارد، باید خود را به عنوان یک غلبه کننده حرفه ای در نظر بگیرید و پاسخی را انتخاب کنید که به شما در دستیابی به موفقیت در پایان کمک کند.

هنگامی که همه‌گیری شروع شد، دیگر برای مشتریان منطقی نبود که پرفروش‌ترین کالای FBF Body، لباس‌های شکل، را زمانی که مردم در خانه می‌مانند بخرند. این شرکت در عوض روی شلوارهای ساق خود که قبل از شیوع بیماری همه گیر فروش متوسطی داشتند، تمرکز کرد. آنها به زودی به یک کالای پرفروش تبدیل شدند.

یک پیامد مثبت همه‌گیری این است که مردم در حال حاضر نسبت به مبارزاتی که با آن روبرو هستند بسیار بازتر هستند. این آسیب‌پذیری جدید باعث می‌شود متوجه شویم که در زیر سطح یک فرد چیزهای زیادی وجود دارد، نه فقط موفقیت یا خوشبختی فعلی‌اش.

ما همیشه در زندگی با چیزی روبرو خواهیم شد، اما این پاسخ به آن چالش ها که میراث ما را ایجاد می کند. اجازه ندهید چیزی شما را سنگین کند یا مانع درخشش شما شود.

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - با زکیا بلین در پوستی که هستید خوشحال باشید

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی