عمومی

آدام گرانت می گوید این ابزار قدرتمند برای موفقیت بیشتر است مردم استفاده نمی کنند

آدام گرانت می گوید این ابزار قدرتمند برای موفقیت بیشتر است
مردم استفاده نمی کنند

آیا می خواهید در همان زمان موفق تر باشید، درآمد بیشتری کسب کنید و احتمالاً جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنید؟ شما ممکن است بتوانید همه این کارها را با بهره برداری از قدرت روابط ضعیف انجام دهید – نه افرادی که به خوبی می شناسید، بلکه افرادی که ممکن است در شبکه گسترده شما باشند، زیرا شما در همان صنعت یا سازمان کار می کنید، دوستان مشترکی دارند. یا بخشی از همان گروه صنعتی هستند، برای مثال.

این توصیه از آدام گرانت، روانشناس وارتون و سخنران TED، و مانند بسیاری از توصیه های او، توسط پژوهش. در یک محیط اداری، بسیاری از ایده‌های خلاقانه و پیشرفت‌های مفید به دلیل آنچه که او برخورد می‌نامد به وجود می‌آید – افرادی که در سالن با یکدیگر برخورد می‌کنند یا قبل یا بعد از یک جلسه حضوری چت می‌کنند. او در یک وبینار اخیر با حمایت دستیار نوشتن آنلاین Grammarly.

او گفت: «یکی از چیزهایی که در طول همه‌گیری برای من جالب بود این بود که بسیاری از مردم با قوی‌ترین روابط خود در تماس بودند. “بیشتر ما واقعاً در حفظ ارتباط خود با اعضای فوری تیم، گزارش های مستقیم و مشتریان کمدمان خوب بودیم – اما ارتباطمان را با بقیه از دست دادیم.”

این مایه شرمساری است زیرا به همه آن برخوردهای خوش شانس پایان داد. اما، او گفت، لازم نیست اینطور باشد. “ایده های عالی از افرادی می آید که دانش و ارتباطات متفاوتی دارند و زمان تعامل غیررسمی دارند. و اگر نمی خواهید با آن افراد برخورد کنید، می توانید زمان بدون ساختار را ساختار دهید. بنابراین یکی از راه هایی است که باعث می شود مردم کمتر احساس تنهایی کنند و بیشتر احساس کنند. خلاق این است که شما تعاملات بین پیوندهای ضعیف تر را مهندسی می کنید. به افرادی که یکدیگر را به خوبی نمی شناسند اجازه می دهید با هم ارتباط برقرار کنند.”

افزایش ۲۴ درصدی در فروش.

این می تواند یک رویکرد شگفت آور قدرتمند باشد. گرانت گفت، در یکی از آزمایش‌های اخیر، یک سازمان سعی کرد به‌طور تصادفی دو فروشنده را برای یک ناهار هفتگی مطابقت دهد. نهارها برنامه خاصی نداشت. او گفت: «آنها یک ماه این کار را انجام دادند. چهار ماه بعد، میانگین فروشندگان این آزمایش ۲۴ درصد درآمد بیشتری دارند. چرا؟ “وقتی هیچ برنامه ای با همسالان ندارید، از یکدیگر یاد می گیرید. دانش ضمنی را به اشتراک می گذارید. آنها همچنین در نهایت احساس ارتباط بسیار بیشتری با یکدیگر داشتند زیرا اکنون من یک دوست ناهار دارم که قبلاً نمی شناختم. و معلوم شد ما اهداف مشترک و برخی علایق مشترک داریم و توانستیم به یکدیگر کمک کنیم.”

مزایا به همین جا ختم نمی شود. . چند سال پیش، Grant به یافتن برنامه‌ای کمک کرد که افراد را تشویق می‌کند از یکدیگر کمک بخواهند و در صورت امکان، آن کمک را ارائه دهند. او گفت: «فکر این است که از دایره درونی خود خارج شوید و به روابط ضعیف تری برسید که افراد مختلف را ملاقات می کنند و چیزهای مختلفی می دانند. و اگرچه برخی از درخواست ها بسیار چالش برانگیز هستند – برای مثال، دیدن ببر بنگال در طبیعت – حدود ۸۰ درصد از درخواست ها در پاسخ به آنها کمک معناداری دریافت می کنند.

و به همین جا ختم نمی شود. از آنجایی که احتمال کم است که کسی که کمک می‌گیرد بتواند فوراً به کسی که به او کمک کرده است متقابلاً پاسخ دهد، مردم مشتاق هستند تا زمانی که دیگران درخواست کمک می‌کنند، پاسخ دهند. این یک چرخه با فضیلت ایجاد می کند.

هنجار پرداخت به جلو.

او افزود، “من فکر می کنم از برخی جهات، این یکی از داستان های ناگفته سال گذشته. سخاوت در سراسر جهان افزایش یافته است. ما شاهد افزایش نرخ داوطلبانه بوده ایم. ما شاهد افزایش کمک های خیریه بوده ایم. حتی فقط کمک های غیررسمی بین همسایگان در محله ها افزایش یافته است. و من فکر می کنم که این افزایش یافته است. پاسخ پیش فرض انسان به فاجعه و تراژدی.” اما او گفت، ما به اندازه کافی برای ادامه آن کار نمی‌کنیم.

ضعف پیوندها ابزار قدرتمندی است که می‌تواند برای هر دوی شما مفید باشد. و شرکت شما بنابراین به دنبال راه هایی برای ارتباط با شبکه گسترده خود باشید و افرادی را که با شما کار می کنند تشویق کنید تا همین کار را انجام دهند. او گفت: «یکی از بزرگترین پادزهرهای تنهایی و انزوا، دادن و گرفتن است. “و من نمی توانم راهی بهتر از این که مردم را دعوت کنم تا هر چیزی را که نیاز دارند یا می خواهند از هر کسی در شبکه خود بپرسند.”

مخاطبان فزاینده‌ای از خوانندگان Inc.com وجود دارند که روزانه یک پیام متنی از من دریافت می‌کنند که همراه با یک چالش یا نکته مراقبت از خود یا انگیزشی است. گاهی به من پیامک می دهند و با هم صحبت می کنیم. (علاقه مند به پیوستن هستید؟ در اینجا اطلاعات بیشتر و دعوت به یک دوره آزمایشی رایگان طولانی مدت.) بسیاری از آنها کارآفرین یا رهبر کسب و کار هستند و به من می گویند که چقدر مفید است هر زمان که به کمک، ایده یا دیدگاه بهتر نیاز داشتند، با شبکه‌های گسترده یا پیوندهای ضعیف آنها تماس بگیرید. آیا باید از خودتان بیشتر استفاده کنید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی