عمومیمقالات

کریس کار، کارآفرین سلامتی معتقد است که به موفقیت دست می یابید با خودآگاهی شروع می شود

کریس کار، کارآفرین سلامتی معتقد است که به موفقیت دست می یابید
با خودآگاهی شروع می شود

کریس کار در حال تغییر روشی است که مردم از انرژی خود در تجارت و زندگی استفاده می کنند. او به‌عنوان یک کارآفرین شناخته‌شده سلامت و سرطان، به کارآفرینان می‌آموزد که حس قوی خود و طرز فکر رشد چه کاری می‌تواند انجام دهد تا سلامت و ثروت آن‌ها را به جلو سوق دهد.

من اولین بار کار را ۱۰ سال پیش در کارگاه نویسندگی Hay House در شهر نیویورک ملاقات کردم. دقیقاً یک دهه بعد، خودم را در خانه روستایی خیره‌کننده او در کانکتیکات می‌بینم که با او برای این داستان جلد مصاحبه می‌کنم. اسم آن را کیسمت بگذارید، اما در طول زمان در مورد ارتباطات تجربی محوری در کار و زندگی می‌توان گفت.

در آن کارگاه نویسندگی سال‌ها پیش، نویسندگان مشتاق از سرتاسر جهان گرد هم آمدند تا بشنوند که چه سس مخفی دست‌نوشته‌های منتشر نشده آنها را به نان و کره تبدیل می‌کند. کار، سخنران این رویداد، به صراحت درباره واقعیت تبدیل شدن به یک نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و چگونگی تبدیل موضوعات سخت یا تجربیات شخصی به کتاب یا تجارت صحبت کرد. داستان های او – و نحوه بیان آنها – در اتاق طنین انداز شد. البته این قبل از اینکه رسانه‌های اجتماعی یا بازاریابی دیجیتال عامل درآمدزایی برای کارآفرینان باشند، اتفاق می‌افتد. نکات و استراتژی‌های او آزمون زمان را گذرانده و بر نسلی از تولیدکنندگان محتوا، بشردوستان، فعالان و کارآفرینان تأثیر گذاشته است – چنان که او چشم اپرا وینفری را به خود جلب کرد.

حس شوخ طبعی کار فوق العاده مسری است، و او مظهر رفتاری شیوا و آرام است که فوراً شما را به خود جذب می کند. .

کار به عنوان یک کارآفرین سلامت، نویسنده و سخنران برنده جوایز، مردم را تشویق می کند تا با افزایش خودآگاهی و عزت نفس خود و استفاده از مهارت ها و اشتیاق خود برای زندگی کامل، اقدام کنند. طبق گزارش SkyQuest 2022.

کریس کار در مورد به اشتراک گذاری داستان خود

کار ۲۰ سال است که با سارکوم مرحله ۴، یک سرطان عروقی نادر در سلول‌هایی که داخل رگ‌های خونی قرار دارند، زندگی می‌کند.

“لحظه ای را به خاطر می آورم که تشخیص داده شد سرطان دارم، زیرا این یک گسست بزرگ در زندگی من بود. اما، از بسیاری جهات، این کاتالیزوری نیز بود که به من اجازه داد زندگی را همانطور که می‌خواهم شروع کنم.» به عنوان مثال، من در حرفه یا روابط خاص خود راضی نبودم. هیچ چیز در مورد بدنم و نحوه مراقبت از آن نمی دانستم. و من اغلب از نظر عاطفی نسبت به خودم بسیار ظالم بودم. در پایان روز، بحران سلامتی من به من الهام داد تا بفهمم واقعاً شفا چه معنایی دارد.»

او می‌گوید: «پارگی» در همه اشکال و اندازه‌ها وجود دارد: طلاق، از دست دادن شغل، تشخیص. زندگی بدون توجه به اینکه چه کسی هستید یا چه کاری انجام می دهید اتفاق می افتد – هیچ یک از ما در برابر این چیزها مصون نیستیم، اما می توانیم از این تجربیات درس بگیریم و راهی برای آنچه او “زندگی کاملاً زنده” می نامد ایجاد کنیم. کار هر دو را طی کرده است – گسستن و ایجاد یک مسیر جدید – در حالی که به میلیون‌ها نفر در این راه کمک کرده است.

در حالی که برخی افراد به دنبال نشانه یا پیامی برای تغییر مسیر زندگی خود هستند، زندگی کار با تشخیص او تغییر کرد. او می دانست که چاره ای جز مراقبت از خود در سطح عمیق تری ندارد. او نمی دانست که بحران سلامتی او الهام بخش یک برند سلامتی موفق خواهد بود که به بیماران و افراد علاقه مند به پیشگیری از بیماری در سراسر جهان کمک می کند. او همچنین نمی‌دانست که کارآفرینان در تمام سنین الهام‌بخش خواهند بود که داستان‌های خود را، چه مرتبط با سلامتی یا غیر مرتبط، بگویند و مهارت‌های منحصربه‌فرد خود را برای راه‌اندازی کسب‌وکار در سراسر جهان بپذیرند.

شات ها را فراخوانی کنید

او می‌گوید: «همه چیز با یادگیری نحوه هدایت سیستم پزشکی و تصمیم‌گیری برای تبدیل شدن به مدیرعامل زندگی‌ام شروع شد. اولین دکتری که با او ملاقات کردم پیشنهاد پیوند عضو سه گانه را داد و دکتر بعدی به من ۱۰ سال فرصت داد تا بدون هیچ گزینه درمانی زندگی کنم. اگر به آنها گوش داده بودم، الان اینجا نبودم.”

کار متوجه شد که باید برنامه‌ای ایجاد کند تا به بهبودی خود کمک کند و تیمی قوی بسازد، شبیه به روشی که کسب‌وکار خود را ایجاد کرده بود. او شروع به تحقیق در مورد بهترین شیوه های زندگی برای طول عمر کرد و با متخصصان پزشکی بیشتری مصاحبه کرد تا بفهمد که آنها چگونه با هم کار می کنند. هدف نهایی یافتن کسی بود که نه تنها بیشتر از همه در مورد بیماری بسیار نادر او می دانست (طبق گفته بریتانی سیونتیس، M.D. از کلینیک مایو، “سارکوم کمتر از ۱٪ از سرطان های جدید تشخیص داده شده هر ساله را در بزرگسالان تشکیل می دهد) اما همچنین با او مانند یک انسان رفتار خواهد کرد.

پس از تحقیقات فراوان، کار “نفر دوم” او را در موسسه سرطان دانا-فاربر در بوستون یافت، که به او پیشنهاد کرد هیچ کاری انجام ندهد – فقط زندگی خود را بگذراند.

کار می‌گوید: «پزشکم در مورد نوع سرطانم به من آموزش داد. من یاد گرفتم که می تواند کند حرکت کند یا تهاجمی. همچنین ممکن است از یک طرف شروع شود و ناگهان تغییر کند. تا زمانی که یک خط پایه را بدست نیاوردیم نمی دانستیم. او گفت: “شما یک جعبه سیاه کامل هستید.” بنابراین، ما فقط می‌خواهیم تماشا کنیم و منتظر بمانیم. بگذارید سرطان اولین حرکت را انجام دهد. در ضمن، می‌خواهم شما را تشویق کنم که تماشا کنید و زندگی کنید.» و من اینطور گفتم، «این چه معنی دارد؟»

خلاقیت در هسته

قبل از تشخیص، کار بازیگری بود که در سینما، تلویزیون و تئاتر کار می کرد. او به خاطر می‌آورد که باید برای کارش لاغر بماند زیرا همیشه جلوی دوربین بود.

او می‌گوید: «مهم نبود چه می‌خورید یا چه احساسی دارید، تا زمانی که لاغر و خوب به نظر می‌رسیدید». “این یک راه کاملاً ناسالم برای کسی بود که اشتیاق خود را در زندگی دنبال کند.”

تکیه بر خلاقیت او تنها راهی بود که او می دانست چگونه در سطح شخصی زنده بماند. بنابراین، او شروع به مستندسازی سفر خود از طریق روزنامه نگاری و فیلمبرداری کرد. ویدئوهای مستند کار، تمام فراز و نشیب های سفر او را برجسته می کند. او می گوید: «خلاقیت بخشی از نحوه شناخت و درک خودم است. “این به من کمک کرد تا بر برخی از بزرگترین موانعم غلبه کنم. همیشه برای من وجود داشته است؛ همیشه راهنمای من، صدای درونی من بوده است، و بنابراین من فقط دوربین را روشن کردم و شروع به نوشتن کردم. در آن زمان، هیچ راه خروجی برای افرادی مثل من وجود نداشت – زنان جوانی که مبتلا به سرطان بودند. من نتوانستم منابع مورد نیاز خود را پیدا کنم، بنابراین آنها را ایجاد کردم.”

او در تفسیر خود، افکار و ویژگی هایی را بیان کرد که تجار اغلب در آشکار کردن آنها مردد هستند. شاید به همین دلیل است که مخاطبان او را بسیار قابل ارتباط می دانند. او رویکردی معتبر به معنای رشد و به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی دارد و به میلیون ها نفر قدرت داده است که از خود مراقبت کنند. همه اینها با هم او را به کسی که امروز است تبدیل کرده است.

“من مربی بسیاری از نویسندگان و کارآفرینان مشتاق هستم که می‌ترسند فقط خودشان باشند و دنبال چیزی که می‌خواهند بروند. کار می‌گوید که با آمدن از دنیای خلاق، می‌دانستم که باید خودم را به گونه‌ای قرار دهم که برای من معتبر باشد – و دیگران را تشویق می‌کنم که همین کار را انجام دهند. “مطمئنا، می تواند ترسناک باشد. اما پس از تشخیص، متوجه شدم که چیزی برای از دست دادن ندارم. در حقیقت، هیچ کدام از ما این کار را نمی کنیم. هیچ کس به شما اجازه نمی دهد بهترین زندگی خود را داشته باشید. شما فقط باید آن را دنبال کنید.”

کارآفرین سلامت

یکی از زمینه‌هایی که او شروع به تمرکز روی آن کرد کمک به دیگران برای ایجاد مسیری برای زندگی سالم، همانطور که او باید انجام می داد.

«هیچ‌کدام از ما دفترچه راهنمای مالک را ارائه نمی‌کنیم. اگر نمی‌دانستم چگونه می‌توانم یک شرکت‌کننده قدرتمند در سلامتی‌ام شوم، آن‌وقت حتماً هزاران نفر در همان قایق بودند. کار توضیح می‌دهد که می‌خواستم آن را تغییر دهم. “سفر سلامتی شخصی من مبنایی شد برای چیزی که اکنون تمرین مربیگری من است. به جای خاموش کردن یا رفتن به حالت جنگ یا گریز، تصمیم گرفتم که بجنگم و به افرادی کمک کنم که آنها نیز مانند من در برابر طناب‌ها قرار داشتند.”

دفاع از هدف خود

کار به سرعت یاد گرفت که چگونه روشی برای زندگی ایجاد کند که از طول عمر پشتیبانی می کند – چه بیماری داشته باشید چه نداشته باشید. این زمانی بود که داستان او در میان توده‌ها نفوذ کرد. او این کار را قبل از هر چیز به عنوان یک خروجی خلاق برای خودش انجام داد. مهمترین چیز این بود که او اطلاعات را به اشتراک بگذارد.

«اولین کتابم را نوشتم، اولین فیلمم را به نام سرطان سکسی دیوانه فروختم و خودم را در نمایش اپرا وینفری یافتم. سورئال بود روزی که قسمت Oprah من پخش شد، وب سایت من خراب شد زیرا Blogspot کوچک من در آن زمان نمی توانست ترافیک را مدیریت کند. به شوهرم که روی مبل کنارم نشسته بود نگاه کردم و هر دو گفتیم، “باشه، این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم.”

چهار سال طول کشید تا کار فیلمش را بسازد. او کارگردان بود و شوهرش برایان فاست تدوینگر. او می‌گوید: «هیچ‌کس باور نمی‌کرد که به جایی برسد. “به ما گفته شد که کار نمی کند، و ما نمی توانیم آن را اینطور [سرطان سکسی دیوانه] بنامیم، اما من همچنان کارت اعتباری خود را بیرون می آوردم و می گفتم: “خب، من”. من این کار را خواهم ساخت زیرا به آن اعتقاد دارم و برایم مهم نیست که تنها کسی هستم که آن را تماشا می کنم. مستند بلند او توسط Discovery Channel و در نهایت شبکه OWN انتخاب شد.

«ما تریلر خود را برای یک شب صنعت فیلم ارسال کردیم که در آن بیش از ۲۰۰ فیلم دیگر تلاش می‌کردند تا نمایندگی دریافت کنند. فقط تعداد انگشت شماری انتخاب شدند و مال ما یکی از آنها بود. یادم می‌آید که دی‌وی‌دی‌ام را که در آن همه کسانی که تریلر هفت دقیقه‌ای من را تماشا می‌کنند نشان می‌دادم و درها را می‌زدم. ترسی نداشتم که ریسک کنم و از رد شدن درس بگیرم.»

علاقه به هدف

هیجان او نتیجه داده است.

اگرچه سرطان مرحله ۴ هنوز در بدن او وجود دارد، اما کار همچنان نوری برای افراد با و بدون پیش آگهی یکسان است. او نه تنها بیماری خود را به کاتالیزوری برای تغییر تبدیل کرده است، بلکه یک تجارت سلامتی برجسته نیز ایجاد کرده است که دارای مجموعه ای محبوب از کتاب ها، دوره ها، مراقبه ها، دستور العمل ها و فرصت های مربیگری است که به مردم در سراسر جهان کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند.

کار می‌گوید: «حقیقت این است که زندگی گاهی اوقات یک مکان بزرگ و ترسناک است، بنابراین برای من، ایجاد یک ارتباط عمیق با خود مهم است. “وقتی بیمار شدم، متوجه شدم که اگر یک رابطه وجود دارد که باید ایجاد کنم، آن رابطه با من است تا بتوانم یاد بگیرم که چگونه به شهود خود اعتماد کنم. من می توانم قوی ترین تصمیم ها را برای رفاه خود بگیرم. من می‌توانم تشخیص دهم که چه زمانی پاسخ را نمی‌دانم و به سراغ افرادی بروم که می‌دانند. من می توانم حاضر باشم ریسک کنم و زندگی ام را برای من شروع کنم. و مهم نیست چه اتفاقی می افتد، من همیشه می توانم پشت خود را داشته باشم.”

ریسک کنید و ذهن خود را باز نگه دارید

در نهایت، کار ثابت کرد که با ریسک کردن و قرار دادن خود در آنجا، می‌تواند مخاطبی را جذب کند که ارزش جذب کردن داشته باشد.

او همچنین توسط همسالانش به عنوان نیرویی در فضای سلامتی شناخته شده است. ماری فورلئو، که به دلیل رویکرد بی‌معنای راهنمایی‌های تجاری و کمک به بیش از ۸۰۰۰۰ کارآفرین برای راه‌اندازی و رشد کسب‌وکارشان شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین حامیان کار است.

فورلئو می‌گوید: «وقتی برای اولین بار با کریس کار آشنا شدم، بلافاصله بهترین دوستان شدیم. «مثل ملاقات با کسی بود که مدت‌ها بود می‌شناختم. او این جنگجوی سلامتی باورنکردنی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز بود که با راهنمایی هایش در مورد زندگی سالم زندگی مرا تغییر داد. یادم می‌آید که با او هم‌نشینی کردم، و او می‌گوید: «ماری، من برایت این آب سبز زیبا و این ویتامین‌های عالی را برایت درست می‌کنم» و از آن نقطه به بعد، من در مسیری به سوی سلامتی بودم که هرگز تصورش را نمی‌کردم. قبل.”

کار در زمانی وارد زندگی فورلئو شد که فورلئو به دیدگاه جدیدی در مورد غذا و غذا نیاز داشت. پاک زیستن. “او از آن زمان تا کنون نقش بزرگی در زندگی من گذاشته است. فورلئو می‌افزاید: من اعتقاد راسخ دارم که برای موفقیت، باید به دنبال دیدگاه‌های گوناگون باشید – و اگر می‌خواهید در چیزی استاد شوید، از همه یاد می‌گیرید.

“بالاخره، هر کس داستانی دارد و داستان کریس داستانی است که به افراد زیادی کمک کرده است از پوسته خود بیرون بیایند و زندگی ای را که شایسته آن است داشته باشند. همه چیز در مورد اتصال و باز ماندن در برابر ایده ها و استراتژی های جدید است. در پایان روز، همه ما کارآفرین هستیم و کاری را که دوست داریم انجام می دهیم. اما در عین حال، این موضوع در مورد زنده نگه داشتن این ارتباطات است، زیرا ما به این ترتیب رشد می کنیم.

اهمیت طرز فکر رشد

هنگام ایجاد یک کسب و کار، ذهن رشد و توانایی تصمیم گیری تحت فشار مربوط هستند. با این حال، باید بتوانید خوب و بد را بپذیرید.

کار می‌گوید: «برای موفقیت، باید آماده تغییر باشید. “احساس قوی از خود و طرز فکر رشد می تواند به شما کمک کند تا با مقدار مشخصی از ریسک و مقدار مشخصی عدم اطمینان راحت شوید، زیرا بدانید که همیشه در حال آزمایش مسیر خود هستید. بنابراین، شما باید مایل باشید که درک کنید وقتی همه چیز آنطور که شما برنامه ریزی کرده اید پیش نمی رود، این بازخورد است، نه شکست.”

کار می‌گوید که باید مایل باشید به طور مداوم مهارت‌های خود را ارتقا دهید ، کارهای درونی را انجام دهید و از خود بپرسید: «کجا در کسب و کار من شکاف وجود دارد؟ در زندگی من؟ در چشم انداز من برای آینده ام؟» لازم نیست همه چیز را بدانید، اما باید مایل باشید که به تصویر بزرگتر نگاه کنید و روی چیزهایی متمرکز بمانید که واقعاً سوزن را حرکت می دهند. چه در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار، یک رابطه جدید یا ایجاد هر نوع تغییر بزرگی در زندگی باشید، مهم است که خود را در مکالمه با افراد دیگری غوطه‌ور کنید. بنابراین، اگر دوستان کارآفرین زیادی ندارید یا هیچ‌کس در گروه همسالان شما این کار را نمی‌کند، مایل باشید خودتان را در آنجا قرار دهید و افرادی همفکر پیدا کنید، زیرا ما به یکدیگر نیاز داریم. مردم را به عنوان رقیب خود در نظر نگیرید؛ به راه هایی فکر کنید که بتوانید با هم همکاری کنید.»

همکاری با افراد همفکر

کار، که علاقه زیادی به کمک به مردم دارد، می‌خواهد موفقیت افراد را ببیند، به اهداف خود برسند و در سمت تحول شرط بندی کنند. او می‌گوید: «مهم نیست که یک کسب‌وکار مبتنی بر خدمات دارید یا یک کسب‌وکار مبتنی بر محصول، همه چیز به روابط مربوط می‌شود – و اینجاست که سودآوری و تأثیر آن زندگی می‌کند».

بالاخره، موفقیت به هم مرتبط است. یکی دیگر از چیزهایی که مهم است، به ویژه برای کارآفرینان جوان، این است که درک کنند که گرفتار شدن در فرهنگ شلوغی بسیار آسان است – سخت‌تر فشار دادن و بیش از حد پیشرو بودن. من فکر می‌کنم وقتی خودآگاه نیستیم، به راحتی می‌توانیم از اینکه چگونه می‌خواهیم برای خودمان و کسب‌وکارمان ظاهر شویم، غافل شویم. ما به جای چیزهای درست به همه چیز بله می گوییم.» کار توضیح می دهد. “همچنین یک شانس بسیار خوب وجود دارد که ما خودمان را بسوزانیم. شما باید به این فکر کنید که چگونه می توانید مخزن انرژی خود را به جای خونریزی مداوم پر کنید. باور کنید یا نه، خودآگاهی به شما کمک خواهد کرد. این تفاوت بین افرادی است که عمر طولانی در تجارت دارند و چندین دهه بعد در قدرت باقی می مانند.”

نوشتن داستان خودش

کار به تازگی کتاب هفتم خود را منتشر کرده است، من سوگوار نیستم، که تصویری از سفر او به مرگ پدرش است. او می‌گوید: «این در مورد غم، از دست دادن و برداشتن قطعات زمانی است که زندگی از هم می‌پاشد – چیزی که همه ما می‌توانیم در زندگی‌مان در مقطعی با آن ارتباط برقرار کنیم.» نوشتن این کتاب سه سال طول کشید و ۱۷ پیش نویس از او گذشت. کار می‌گوید: «راستش، این در مورد تجربه «پارگی» در آن زمان و یادگیری نحوه پذیرش تجربه و عبور از آن است. این همچنین نشان می دهد که چگونه او تشخیص می دهد که او نیز باید خودش کار را انجام دهد. او ادامه می دهد: «این یک تعهد است.

کار بسیار هیجان‌زده است که به مردم کمک می‌کند داستان‌هایشان را به اشتراک بگذارند. او میزبان Thrive Mastermind، یک تجربه ۱۲ ماهه برای زنان در صنعت سلامتی است تا به رشد کسب و کار آنها کمک کند و تأثیر آنها را گسترش دهد. از طریق یکی از ابتکارات خود، او با رهبران فکری و زنانی که کسب‌وکارهای سلامتی را اداره می‌کنند، کار می‌کند تا به آنها کمک کند تا حمایت مورد نیاز خود را برای مقیاس‌بندی دریافت کنند. «یک دوره زمانی بود که من یک سال در میان کتاب می نوشتم و مدام در راه بودم. او توضیح می‌دهد که در حالی که عاشق رشد سریع بودم، درآمدم را افزایش نمی‌دادم، زیرا فقط می‌توانستم زمان واقعی خود را با پول معاوضه کنم. “در آن زمان بود که تصمیم گرفتم پلتفرم آموزش آنلاین خود را بسازم، جایی که بتوانم به هزاران نفر هر روز، درست از خانه خود خدمت کنم.

هر داستان منحصر به فرد است

«و در حالی که شک کردن به خود آسان و طبیعی است، از ایده‌هایتان حرف نزنید. پس اگر دیگران قبلاً این کار را کرده باشند چه؟ هیچ کس مثل شما این کار را نکرده است.» «چه بدانی چه ندانی، چیزی که فقط به روشی که می توانی به زبان بیاوری، می تواند در یک لحظه زندگی یک نفر را تغییر دهد. این جادو است. آن را به ماموریت، پیام و بازاریابی خود بیاورید.”

بزرگترین توصیه او به افرادی که می خواهند کسب و کار خود را راه اندازی کنند یا راه او را دنبال کنند، یا رد پای شخص دیگری که با آنها طنین انداز می شود، این است که اجازه دهید داستان شما کاتالیزوری برای آموزش شما باشد – و متوجه شوند که چنین نیست. یک داستان صیقلی باشد.

“من مربی یکی از اعضای مسترمایندم بودم، و درباره کتابی صحبت می‌کردیم که او می‌خواست بنویسد و در حالی که او تمام اعتبارات دنیا را داشت، زمین او در حال سقوط بود. بنابراین، من فکر کردم، این واقعا جالب است، اما چه چیزی باعث شد که این مسیر را انتخاب کنید؟ داستان شما کجاست؟ من می خواهم با شما واقعی و واقعی آشنا شوم. کار توضیح می‌دهد که مشکلی که می‌خواهید حل کنید چیست و چرا شما کسی هستید که آن را حل می‌کنید؟» به همین دلیل است که مردم گوش می‌دهند.

انرژی کلید است

در پایان روز، Carr اکنون عقب نشینی نمی کند – این تازه شروع است. او در مورد همه چیز کنجکاو است، همیشه برای امتحان چیزهای جدید باز است و از خندیدن به خودش نمی ترسد. او همه چیزهایی است که یک تاجر موفق باید باشد – به خصوص که دنیا در حال تغییر است و دنیای تجارت در نوسان است.

او به دیگران الهام می‌دهد که طرز فکر رشد را بپذیرند و جهش‌های بزرگی را در فصل بعدی خود انجام دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با نگرش درست بیایید. چه او به دیگران کمک کند تا رفاه خود را بهبود بخشند، کتابی بنویسند یا یک تمرین مربیگری شخصی را شروع کنند، کارگاه ها و دوره های آموزشی او نمونه های خوبی هستند از اینکه چگونه پروژه قلب یک فرد می تواند ما را به آنچه هستیم و به کجا می خواهیم برسیم متصل کند.

کار می‌گوید: «خودآگاهی کاتالیزور خلاقیت و سفر درمانی من بوده است. “در طول این همه، من باید می دانستم خودم، به خودم اعتماد دارم و به روش هایی که هرگز تصور نمی کردم از خودم مراقبت کنم. به این دلیل است که خودآگاهی بسط رشد خود است.”

کار معتقد است که روح خلاق ما به این دلیل است که در وهله اول چرا اینجا هستیم و چرا در سطح انسانی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنیم. اگر خودآگاه نباشیم، خالقانی پویا، رهبران سالمی نخواهیم بود که فرهنگ تیمی قوی ایجاد می کنند یا با مشتریان خود خوب رفتار می کنند. ما احتمالاً بیش از حد قبول می‌کنیم یا متوجه نمی‌شویم که کسی پاسخ بهتر و راه‌حل بهتری دارد، زیرا ما بسیار گرفتار منیت‌های خود هستیم. او می گوید: «مثل این است که ابتدا ماسک اکسیژن خود را بپوشید. قبل از اینکه بتوانید به ثروتمند شدن فکر کنید، باید سالم باشید.

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/اکتبر ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از Michael D’Avello.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی