عمومی

همانطور که کارگران دانش به دفتر باز می گردند، این قدرتمند است ابزار بهره وری برای بازگشت آماده شده است

همانطور که کارگران دانش به دفتر باز می گردند، این قدرتمند است
ابزار بهره وری برای بازگشت آماده شده است

به راحتی می توان یک روز کامل را با خیره شدن به صفحه نمایش لپ تاپ پر از ابزارهای مختلف بهره وری نرم افزار سپری کرد. اما آخرین باری که جلوی تخته سفید ایستادید و خلاق شدید کی بود؟

همیشه در حال گسترش پذیرش جریان اصلی دستگاه‌های دیجیتال و تلفن همراه جرقه‌ای برای تکامل یک مبتکر بوده است و نرم‌افزارهای زیادی را برای کمک به رهبران کسب‌وکار به ارمغان آورده است تا در مهارت‌های متنوع زیادی عالی به نظر برسند – یا حداقل در آنها عالی ظاهر شوند.

ما برنامه های کاربردی SaaS هوشمند مصنوعی داریم تا به ما در ساخت و فروش محصولاتمان، پیگیری درآمدمان کمک کنند، و حتی استعداد ما را پیدا و استخدام کنیم. اما یک تقویت‌کننده بهره‌وری آنالوگ بسیار قدرتمند وجود دارد که با انقلاب دیجیتال تقریباً قابل مصرف بود و سپس با تغییر به کار از راه دور تقریباً منقرض شد.

با من بمانید، زیرا می خواهم کاری کنم که دوباره به تخته سفید احترام بگذارید.

ایجاد طرح و جریان

خواه من طراحی محصولات جدید، مهندسی مجدد فرآیندهای قدیمی، یا برنامه ریزی برای ابتکار شرکت بزرگ بعدی، توانایی طراحی سریع، نوشتن، پاک کردن و فکر کردن با صدای بلند روی تخته سفید چیزی است که من هرگز نتوانستم آن را به صورت دیجیتالی بازتولید کنم.

چیزهایی در مورد حس لامسه قلم روی سطح وجود دارد که حداکثر خلاقیت را ایجاد می کند. حتی فقط ایستادن، با یا بدون مشارکت‌کنندگان دیگر در اتاق، پارادایم‌های من را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که نشستن در مقابل پیکسل‌ها نمی‌تواند.

من حتی تا آنجا پیش رفتم که مفاهیم جریان و طراحی را از تخته سفید خارج کردم، عکس گرفتم و سپس طراحی خود را از عکس را به نوعی سند دیجیتالی تبدیل کنید تا به مهندسی بسپارید.

تجسم موضوعات پیچیده

تخته‌های سفید نیز یک ابزار ارتباطی نادیده گرفته شده است.

وقتی شروع کردم در آن رشته فکر، من متوجه شدم که فقط با آوردن اصطلاح “تخته سفید” (نه فعل، اسم) متحدانی در نقش های مختلف کشف کرد.

دوست و وکیل استارت آپم گفت: “من عاشق یک تخته سفید خوب هستم، جو” جف وولف. “بخشی از کار من این است که موضوعات پیچیده را به آسانی درک کنم. اگر با یک استارتاپ در مورد تشکیل نهاد یا حفاظت از IP صحبت می کنم، استفاده از یک تخته سفید برای تجسم مدیریت ریسک و استراتژی های حفاظت دارایی واقعا کمک می کند.”

ساده کردن موضوعات پیچیده برای هر رهبر کسب و کار، بخش بزرگی از کار است، خواه توسعه ایده های جدید، تعریف کردن فرآیندهای چند جانبه کارآمد، یا حتی فقط توضیح مفاهیم پیچیده برای تیمی که ممکن است برای اولین بار آنها را می شنود.

تشویق ایده های مشارکتی

اما مهمترین نقش هر تیم رهبری مدیریت وظایف تاکتیکی روزانه نیست، بلکه در حال توسعه است. برنامه راهبردی بلندمدت — ایجاد ایده های مناسب برای حل t خیلی مشکلات، هم برای شرکت و هم برای مشتری.

وقتی در حال ایده پردازی یا حل مشکل هستید، تخته وایت برد می تواند مستندساز، میانجی و حتی راهنمای شما باشد.

“تخته سفید قدرت دارد. ولف گفت تا انرژی اتاق را تغییر دهد. “این سه کار را همزمان انجام می دهد: 

۱) یک وقفه طبیعی در گفتگو وجود دارد — و چرا جلسات زمان تعمدی بیشتری برای تأمل ندارند موضوع دیگری است. (یادداشت نویسنده: من در مورد آن هستم.)

۲) اگر افراد شروع به دور شدن از مکالمه کنند، تمرکز همه را به سمت خود جلب می کند.

۳) معمولاً علامت می دهد یا به یک لحظه پیشرفت در جلسه منجر می شود.

به خاطر بسپارید. ، فقط به این دلیل که کاری را می توان به صورت دیجیتالی انجام داد، به این معنی نیست که باید انجام شود. نگذارید این یادگار قرن بیستم منقرض شود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com آمده است، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی