عمومی

آیا کارگران فنی واقعاً می خواهند به آن بازگردند؟ دفتر؟ تحقیقات جدید پاسخ شگفت انگیزی دارد

آیا کارگران فنی واقعاً می خواهند به آن بازگردند؟
دفتر؟ تحقیقات جدید پاسخ شگفت انگیزی دارد

از تسلا تا Google، بسیاری از شرکت های فناوری در حال فراخواندن کارمندان به دفتر هستند. اما آیا کارگران فناوری آیا واقعاً می‌خواهید به دفتر مورد انتظار بازگشتی داشته باشید؟

این سؤال تنها یکی از بسیاری از رهبران تجاری است که اکنون به آن فکر می‌کنند. آیا کار تمام وقت از راه دور آینده کار؟ آیا دفتر هدف خود را از دست داده است یا هنوز مرتبط است؟ آیا شرکت‌هایی مانند Google با اعمال بازگشت به دفتر، به چیزی دست می‌زنند؟

Eden، یک ارائه‌دهنده نرم‌افزار عملیات مردمی، اخیراً Where Tech Works Report برای پاسخ به این پرسش‌ها و بررسی اولویت‌ها، چالش‌های کاری پاسخ‌دهندگان ، و اولویت ها در طول شیفت به کار از راه دور. بر اساس نظرسنجی از ۱۰۰۰ کارمند اطلاعاتی مستقر در ایالات متحده در صنعت فناوری، این گزارش نشان می‌دهد که اکثریت کارکنان فناوری (و به ویژه ژنرال Z) می‌خواهند از دفتر کار کنند، حداقل پاره وقت.

یافته‌های کلیدی این گزارش می‌تواند سازمان‌ها را در مورد چگونگی برآوردن بهترین نیازها و انتظارات کارکنان برای ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر و بازگشت به سیاست‌های اداری راهنمایی کند. .

آینده کار ترکیبی است

وقتی از کارکنان فناوری سوال می شود در مورد روش کار ترجیحی آنها، کار ترکیبی محبوب ترین گزینه بود. تقریبا نیمی از پاسخ دهندگان (۴۸٪) گفتند که کار ترکیبی را ترجیح می دهند، در مقایسه با ۳۴٪ که تمام وقت در دفتر و ۱۸٪ که تمام وقت از راه دور را انتخاب کردند.

جو دو بی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Eden، می گوید که اجازه دادن به کارمندان خود برای بازگشت به کار – و حرکت به سمت یک خط مشی کاری ترکیبی – هم برای کارگران و هم برای کارگران شما مفید است. سازمان.

“سیاست‌های کاری در حال حاضر کمتر در مورد جایی که کارکنان باید باشند و بیشتر در مورد جایی که می‌خواهند باشند هستند، زیرا کارمندان ثابت کرده‌اند. آنها می توانند در هر جایی مولد باشند.» “کارفرمایانی که ترتیبات کاری ترکیبی ارائه می دهند، از جذب و حفظ استعدادهای بهتر بهره مند می شوند.”

برای کشف ترجیحات سبک کاری کارکنان خود، به طور منظم بررسی احساسات انجام دهید. نظرسنجی‌ها می‌توانند به تعیین روزهایی که کارمندان می‌خواهند به دفتر بیایند و هر چند وقت یک‌بار کمک می‌کنند — یافته‌هایی که می‌توانند سپس در خط‌مشی کاری ترکیبی شما گنجانده شوند.

ترجیحات سبک کاری بر اساس نسل‌ها متفاوت است.

اگر فکر می‌کنید نسل‌های جوان خواهان ترتیبات کاری انعطاف‌پذیر هستند، اشتباه می‌کنید. در واقع، بچه‌های بوم‌کننده در صنعت فناوری در واقع هزینه‌های انعطاف‌پذیری را رهبری می‌کنند – ۴۲ درصد از پاسخ‌دهندگان به‌طور کامل گفتند که کار تمام‌وقت از راه دور ترجیح آنهاست.

از سوی دیگر، تحقیقات Eden نشان داد که اولویت کاری ژنرال Z کار تمام وقت در دفتر است — ۴۰ درصد از ژنرال Zers آن را نسبت به ترتیبات کاری تمام وقت از راه دور یا ترکیبی ترجیح می دهند. و برای نسل های میانی، انتخاب روشن است: کارهای ترکیبی، که ۵۰ درصد از نسل هزاره ها و ۴۷ درصد از نسل Xers ترجیح می دهند.

دو گفت: «ترجیح ژنرال Z برای کار در دفتر چندان شگفت‌انگیز نیست، وقتی در نظر بگیرید که کارمندان جوان‌تری که شغل خود را شروع می‌کنند فاقد روابط، ارتباطات، جامعه و راهنمایی‌هایی هستند که از طریق کار در محیط اداری ایجاد می‌شوند.» بیگ “کارکنان فنی قدیمی تر و با تجربه تر به احتمال زیاد در مشاغل خود مستقر می شوند و در خانه مسئولیت هایی دارند که می تواند به خوبی با ماهیت مجازی کار از راه دور انجام شود.”

هیچ نیروی کاری شبیه به هم نیست، بنابراین باید نظرات و ترجیحات متفاوت نسل ها را در رویکرد خود به سیاست کاری ترکیبی در نظر بگیرید. اجرای یک برنامه مربیگری و همچنین مزایای داخل دفتر مانند ناهار رایگان می‌تواند کارمندان را تشویق کند که به دفتر بیایند و اطمینان حاصل کند که کارگران جوان‌تر در طول حرفه خود ارتباط برقرار می‌کنند.

انعطاف‌پذیری کلیدی است. برای حفظ کارمندان

کار تمام وقت از راه دور ممکن است کمترین اولویت کاری برای کارمندان فناوری باشد، اما آنها همچنان این گزینه را می خواهند. چند روز خارج از دفتر کار کنید تقریباً همه پاسخ دهندگان (۹۵٪) گفتند که داشتن توانایی کار از راه دور حداقل به ندرت مهم است – و ۶۳٪ گفتند که نداشتن این گزینه باعث شکست معامله می شود. و هنگامی که از پاسخ دهندگان پرسیده شد که چرا کارگران فناوری در شغل فعلی خود باقی می مانند، پاسخ دهندگان انعطاف پذیری را بالاتر از حقوق رتبه بندی کردند.

“کارمندان خواهان کار بهتری هستند- دو بی گفت: تعادل زندگی و انعطاف پذیری این تعادل را باز می کند. “در آینده کاری، سازمان ها باید به کارکنان اجازه دهند “ماجراجویی خود را انتخاب کنند” و از هر جایی که بیشترین بهره وری و شادی را دارند کار کنند.”

برای بسیاری از کارمندان، کار در دفتر با چالش‌هایی (مانند رفت‌وآمد و حواس‌پرتی) همراه است، اما دفتر همچنین می‌تواند حس اجتماع را باز کند. بنابراین، این امکان را به کارمندان می‌دهد که انتخاب کنند چه زمانی می‌خواهند وارد شوند و چه زمانی می‌خواهند در خانه بمانند – در صورتی که نیاز به رفتن به یک قرار ملاقات یا تماشای فرزندشان باشد – به کارمندان انعطاف‌پذیری و ارتباطاتی را می‌دهد که برای موفقیت در کار نیاز دارند.

در میان سؤالاتی در مورد آینده کاری و نقش دفتر، تحقیقات Eden نشان می دهد که انعطاف پذیری و دسترسی به دفتر هنوز در دسترس است. بالای ذهن کارگران فناوری با گوش دادن به خواسته های کارکنان خود و اتخاذ یک خط مشی کاری ترکیبی، می توانید محیط کاری ایجاد کنید که روحیه و حفظ کارمندان را افزایش دهد، بدون اینکه بهره وری را قربانی کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی