خبر

اشتغالزایی برای ۵۸۲ نفر با افتتاح پروژه های گردشگری و صنایع دستی در گلستان 

اشتغالزایی برای ۵۸۲ نفر با افتتاح پروژه های گردشگری و صنایع
دستی در گلستان 

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری اظهار کرد: ۲۲ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۸۵۲ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۵۸۲ نفر از جمله پروژه‌های دهه فجر است که در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها که شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، مزرعه گردشگری، خانه مسافر، شرکت خدمات مسافرتی و پروژه مرمت بنای تاریخی با کاربری خانه صنایع‌دستی است، تعداد ۸۰ اتاق و ۳۵۵ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

وی در ادامه افزود: طی این روزها تعداد ۹ اقامتگاه بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید که زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر را فراهم می‌ کند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان را دارد و از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این زمینه دعوت می‌کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی