عمومی

25 مثال پیام صوتی

۲۵ مثال پیام صوتی

داشتن یک پیام پست صوتی حرفه ای برای کسب و کار شما می تواند برای ارائه تصویر مناسب به مشتریان و شرکای بالقوه ضروری باشد. چه یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ، داشتن یک پیام صوتی سفارشی خوشامدگویی واضح و مختصر کلیدی است. در این مقاله، ما ۲۵ نمونه از بهترین نمونه های پیام صوتی را گردآوری کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید یا به شما در ایجاد پیام منحصر به فرد خود کمک کنید. بیایید شیرجه بزنیم!



اهمیت یک پیام پست صوتی خوب

یک پیام پست صوتی خوب بسیار مهم است اطمینان حاصل کنید که مشتریان و شرکای شما برداشت درستی از شما و کسب و کارتان دارند. این به آنها نشان می دهد که چقدر حرفه ای و سازماندهی شده اید، که می تواند تفاوت بین بسته شدن یا نشدن یک معامله باشد. حتی در این زمان‌ها که اشکال ارتباطی زیادی در دسترس است، داشتن یک پیام پست صوتی واضح و مختصر می‌تواند تفاوت را ایجاد کند.

svg%3E - 25 مثال پیام صوتی

چه چیزی باعث ایجاد یک پیام صوتی خوب می شود

داشتن پیام صوتی موثر برای جلب اعتماد و ارتقای کسب و کار شما ضروری است. وقتی مردم پست صوتی شما را می شنوند، باید بلافاصله احساس حرفه ای بودن و سازماندهی را دریافت کنند. در اینجا چهار عامل کلیدی وجود دارد که یک پیام صوتی خوب را تشکیل می‌دهند:

وضوح

مطمئن شدن از اینکه پیام پست صوتی شما کوتاه، واضح و دقیق است، برای انتقال یک پیام قوی ضروری است. و تصویر حرفه ای یک تبریک پست صوتی خوب مختصر است و جایی برای سردرگمی باقی نمی گذارد و از هرگونه سوء تفاهم یا تفسیر نادرست که می تواند منجر به از دست رفتن فرصت ها شود جلوگیری می کند. برای روشن ماندن، سعی کنید از اصطلاحات تخصصی یا اصطلاحات فنی که ممکن است تماس گیرنده با آن آشنایی نداشته باشد اجتناب کنید. شما همچنین می خواهید به وضوح بیان کنید که چه کسی هستید و تماس گیرنده چه انتظاراتی می تواند از شما داشته باشد. ساده و سرراست نگه داشتن آن پیام شما را به سرعت و به طور موثر منتقل می کند.

سلام مناسب

یک خوشامدگویی دوستانه هنگام ترک پست صوتی تفاوت را ایجاد می کند. مهم است که آداب تلفن خوبی داشته باشید و آن را مانند کاری داشته باشید، اما همچنان شخصیتی به نظر برسد. مشتریان احساس نمی کنند دارند با یک ربات صحبت می کنند. احوالپرسی های محترمانه مانند «صبح بخیر» یا «بعد از ظهر بخیر» در هر شرایطی به خوبی جواب می دهند. همچنین باید حتما نام و شرکت خود را در ابتدای پیام ذکر کنید. افزودن شوخ طبعی یا شوخ طبعی به احوالپرسی شما نیز تا زمانی که برای موقعیت مناسب باشد، لمس خوبی است. اگر مطمئن نیستید، بهتر است به طور کلی از طنز اجتناب کنید.

حرفه گرایی

نحوه بیان نام و معرفی خود در پیام می تواند به طرز باورنکردنی بر نحوه دید خریداران بالقوه شما یا شما تأثیرگذار باشد. نام تجاری شرکت شما هنگام ضبط پست صوتی خود حتماً از دستور زبان و تلفظ صحیح استفاده کنید تا به عنوان فردی قابل اعتماد در معاملات تجاری ظاهر شوید. اگر به پیام خود طنز اضافه می کنید، مطمئن شوید که یک پیام صوتی حرفه ای ضبط شده است و نه خیلی زیاد. بسته به صنعت خود، ممکن است بخواهید از لحن رسمی تری نیز استفاده کنید.

جزئیات ضروری

وقتی شخصی تماس می گیرد، ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد خدمات یا محصولات شما بخواهد. بنابراین، ارائه هر چه بیشتر جزئیات لازم در چارچوب زمانی مجاز توسط خود پلتفرم (معمولاً محدود) مهم است. جزئیات کافی را ارائه دهید، اما همچنان پیام را کوتاه نگه دارید تا مردم هنگام گوش دادن خسته نشوند. اطلاعات مهمی که باید بگنجانید عبارتند از: نام، شرکت، کاری که انجام می‌دهید، و اینکه تماس‌گیرنده چگونه می‌تواند در صورت داشتن هرگونه سوال با شما تماس بگیرد. اگر در تعطیلات هستید، باید تاریخی را نیز ذکر کنید که آنها می توانند انتظار بازگشت شما را داشته باشند و در این مدت با چه کسی می توانند تماس بگیرند.

نمونه‌های پیام پست صوتی تجاری

ایجاد پیام پست صوتی عالی برای هر کسب و کاری ضروری است. از تبریک‌های عمومی گرفته تا پیام‌های تعطیلات، در اینجا ۲۵ نمونه از پیام‌های پست صوتی تجاری عالی آورده شده است تا الهام‌بخش شما باشد.

پیام صوتی عمومی تبریک می‌گوید. مثال‌ها

وقتی نوبت به تبریک‌های پست صوتی می‌رسد، اولین برداشت‌ها مهم هستند . به عنوان یک فرد تجاری، شما می خواهید که تبریک شما حرفه ای به نظر برسد و پیام مناسب را به تماس گیرندگان شما منتقل کند. در اینجا پنج نمونه از تبریک های پست صوتی عمومی وجود دارد که می توانید آنها را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید:

۱٫ سلام، شما به [نام شرکت] رسیده اید. من در حال حاضر در دسترس نیستم، اما لطفاً یک پیام بگذارید و در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت.

۲٫ از تماس شما با [نام شرکت] متشکرم. متاسفم که تماس شما را از دست دادم، لطفاً یک پیام بگذارید و در اسرع وقت به تماس شما پاسخ خواهم داد.

۳٫ سلام، این [نام شما] از [نام شرکت] است. از اینکه تماس شما را از دست دادم عذرخواهی می کنم، لطفاً یک پیام بگذارید و در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت.

۴٫ شما به [نام شرکت] رسیده اید. دفتر ما در حال حاضر بسته است، لطفاً یک پیام بگذارید و من در ساعات کاری بعدی به تماس شما پاسخ خواهم داد.

۵٫ سلام، این [نام شما] از [نام شرکت] است. من در حال حاضر در دسترس نیستم، لطفا پیام بگذارید و در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت. از تماس شما متشکریم!

خبرنامه کوتاه پست صوتی

وقتی نوبت به تبریک های پست صوتی می رسد، کوتاه و شیرین نگه داشتن آنها می تواند به اندازه یک پیام طولانی تر موثر باشد. به عنوان یک فرد تجاری، می خواهید اطلاعات مهمی را منتقل کنید و در عین حال مراقب زمان تماس گیرنده خود باشید. بیایید نگاهی به چهار نمونه از تبریک های پست صوتی کوتاه بیاندازیم:

۶٫ سلام، شما به [نام شما] رسیده اید، یک پیام کوتاه بگذارید و من با شما تماس خواهم گرفت.

۷٫ سلام، این [نام شما] است، یک پیام بگذارید تا قبل از پایان روز کاری با شما تماس خواهم گرفت.

۸٫ این [نام شما] است، من نمی‌توانم تماس شما را قبول کنم، لطفاً پیام بگذارید.

۹٫ سلام، شما به [نام شما] رسیده اید، من خارج از دفتر هستم، لطفاً یک پیام بگذارید و من تماس شما را پاسخ خواهم داد.

نمونه های خوش آمدگویی خنده دار پست صوتی

ترکیب کمی شوخ طبعی می تواند تاثیری ماندگار بر تماس گیرندگان شما بگذارد. شما همچنان می‌توانید لحن حرفه‌ای خود را حفظ کنید و در عین حال شخصیتی را به پیام تبریک پست صوتی خود اضافه کنید. در اینجا چهار نمونه از تبریک های پست صوتی خنده دار آورده شده است:

۱۰٫ سلام، شما به [نام شما] رسیده اید، من در حال حاضر از میز خود دور هستم، اما اگر پیامی بگذارید، سریعتر از یک [مقایسه طنز آمیز، به عنوان مثال، به شما پاسخ خواهم داد. “گلوله سرعت”].

۱۱٫ از تماس با [نام شما] متشکرم، من در حال حاضر در دسترس نیستم، اما اگر نام، شماره و یک پیام کوتاه را بگذارید، قبل از اینکه بتوانید بگویید «بازیگا!» به شما پاسخ خواهم داد.

۱۲٫ سلام، این [نام شما] است، من در حال حاضر از تلفنم دور هستم، اما اگر پیامی بگذارید، سریعتر از آن چیزی که جدی بتواند شمشیر نوری خود را بکشد، به شما پاسخ خواهم داد.

۱۳٫ این [نام شما] است، من در حال حاضر نمی توانم تماس شما را قبول کنم، اما اگر پیامی بگذارید، سعی می کنم قبل از خوردن همه دونات ها در دفتر با شما تماس بگیرم.

< span class="ezoic-autoinsert-video ezoic-longest_content"/>

نمونه های تبریک پست صوتی حرفه ای

تبریک پست صوتی حرفه ای می تواند در ایجاد تأثیر خوب بر مشتریان و سایر مخاطبین تفاوت ایجاد کند. در اینجا چهار نمونه طراحی شده برای استفاده تجاری وجود دارد که می توانید برای نیازهای خود سفارشی کنید:

۱۴ . به [نام تجاری] خوش آمدید. ما در حال حاضر در دسترس نیستیم، اما اگر برای ما پیام بگذارید، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.

۱۵٫ شما به [نام تجاری] رسیده اید. لطفاً یک پیام بگذارید و یکی از اعضای تیم ما به زودی با شما تماس خواهد گرفت.

۱۶٫ سلام! از تماس شما با [نام تجاری] متشکریم، لطفاً مشخصات خود را بگذارید و ما در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

۱۷٫ سلام، این [نام تجاری] است. ما در حال حاضر در دسترس نیستیم، بنابراین برای ما یک پست صوتی بگذارید و ما به زودی با شما تماس خواهیم گرفت!

نمونه های تبریک پست صوتی تعطیلات

با نزدیک شدن به هر تعطیلات مهم، صاحبان مشاغل باید پیام صوتی مناسبی داشته باشند که فصل را منعکس کند. در اینجا چهار نمونه از پیام‌های پست صوتی تعطیلات قابل تنظیم است که برای افراد تجاری عالی هستند:

۱۸٫ با آرزوی [تعطیلات] پر از شادی، صلح و عشق. این [name] است، لطفاً برای من پیام بگذارید و در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت.

۱۹٫ [تعطیلات] فوق العاده ای داشته باشید. شما اینجا به [name] رسیده اید، لطفاً برای من پیام بگذارید و من مطمئناً تماس شما را پاسخ خواهم داد.

۲۰٫ از [خانواده/تیم] من به شما – [تعطیلات] مبارک. لطفاً بعد از صدای بوق برای من پیام بگذارید و به زودی با شما تماس خواهم گرفت.

۲۱٫ بهترین آرزوها برای [تعطیلات] شاد! این [name] است، لطفاً پیام خود را بعد از لحن بگذارید و من به زودی با شما تماس خواهم گرفت!

مثال‌های تبریک پست صوتی تعطیلات

چه برای چند روز به تعطیلات می‌روید یا یک تعطیلات طولانی، داشتن پیام مناسب ضروری است. در اینجا ۴ نمونه از تبریک پست صوتی تعطیلات که مشتریان یا مشتریان شما دوست خواهند داشت آورده شده است. حتماً هر یک را با جزئیات شخصی خود سفارشی کنید تا شخصی باشد.

۲۲٫ سلام! این [نام را وارد کنید] است و من در حال حاضر تا [تاریخ] در یک تعطیلات شایسته از میز خود دور هستم. برای دریافت کمک سریعتر لطفاً با [نام/بخش] با [شماره تلفن] تماس بگیرید. متشکرم، مشتاقانه منتظر صحبت با شما در بازگشت هستم!

۲۳٫ سلام! شما به [نام را وارد کنید] رسیده‌اید، من در حال حاضر خارج از دفتر هستم و از مدتی مرخصی بهره می‌برم، اما قول می‌دهم به محض اینکه به دفتر برگشتم پاسخ خواهم داد. اگر مایل به کمک فوری هستید، لطفاً با [name/department] با [شماره تلفن] تماس بگیرید. روز خوبی داشته باشید!

۲۴٫ سلام، این [نام را وارد کنید] است، من مدتی را که بسیار لازم است می گذرانم و تا بعد از [تاریخ] نمی توانم پاسخ دهم. لطفا یک پیام کوتاه برای من بگذارید و به زودی با شما تماس خواهم گرفت. برای خدمات سریع‌تر می‌توانید با [name/department] با [شماره تلفن] تماس بگیرید. به سلامتی!

۲۵٫ با سلام، متأسفانه [نام را وارد کنید] نیست، من تا بعد از [تاریخ] به تعطیلات رفته ام. برای هر گونه مسائل فوری لطفاً با [نام/بخش] با [درج آدرس ایمیل/شماره تلفن] تماس بگیرید. در غیر این صورت برای من پیام بگذارید و پس از بازگشت از تعطیلات پاسخ خواهم داد. از درک شما متشکریم!

svg%3E - 25 مثال پیام صوتی

چگونه برای ضبط یک تبریک پست صوتی

تبریک پست صوتی تجاری باید حرفه ای، سازماندهی شده و دوستانه باشد. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد نحوه ضبط پیام تبریک پیام صوتی آورده شده است که اطمینان حاصل می کند که تماس گیرندگان شما برداشت درستی را دریافت می کنند.

مرحله ۱: اسکریپت خود را آماده کنید

قبل از برداشتن تلفن و ضبط پست صوتی خود، مطمئن شوید که یک طرح کلی از آنچه می خواهید بگویید آماده کرده اید. این کمک می کند تا مطمئن شوید که آن را مختصر و واضح نگه دارید، بدون اینکه هیچ اطلاعات مهمی را از دست بدهید. اسکریپت باید شامل نام، معرفی خود/شرکت، و هر گونه جزئیات تماس لازم باشد.

مرحله ۲: یافتن یک مکان آرام مکان

پیدا کردن مکانی ساکت که در طول فرآیند ضبط مزاحمتی برای شما ایجاد نشود، مهم است. صدای پس‌زمینه شنیدن صحیح پیام را برای افراد سخت می‌کند و می‌تواند به تصور کلی آنها از برند یا کسب‌وکار شما آسیب برساند.

مرحله ۳: پیام را ضبط کنید

هنگامی که در محیطی آرام قرار گرفتید و اسکریپت خود را آماده کردید، شروع به ضبط کنید. مطمئن شوید که به وضوح صحبت می کنید و هر کلمه را به درستی تلفظ می کنید تا مردم بتوانند به راحتی آنچه شما می گویید بفهمند. هنگام خواندن متن نیز وقت بگذارید. عجله نکنید، زیرا ممکن است افراد را سردرگم کند.

مرحله ۴: دوباره گوش کنید و در صورت لزوم دوباره امتحان کنید< span class="ez-toc-section-end"/>

بعد از اتمام ضبط، دوباره گوش دهید تا مطمئن شوید که همه چیز واضح به نظر می رسد و بین جمله ها کلمات اشتباه تلفظ نشده یا زیر لب وجود ندارد. اگر مشکلی در پیام وجود دارد، قبل از ارسال پیام تبریک پیام صوتی خود به جهان، دوباره سعی کنید تا زمانی که همه چیز عالی به نظر برسد.

نکاتی در مورد ایجاد یک تبریک پست صوتی فوق‌العاده

ایجاد پیام تبریک پست صوتی حرفه‌ای و دوستانه می‌تواند تأثیری ماندگار بر تماس‌گیرندگان شما بگذارد.

این پنج نکته را برای ایجاد پیام تبریک پست صوتی کامل دنبال کنید تا مطمئن شوید که تاثیر درستی از خود به جای می‌گذارید:

  • با قدرت شروع کنید – مطمئن شوید که پست صوتی خود را با وضوح شروع می‌کنید. خود را معرفی کنید تا تماس گیرندگان شما بدانند چه کسی صحبت می کند. اگر می‌خواهید پیام صوتی خود را جذاب‌تر و جذاب‌تر کنید، می‌توانید کمی طنز اضافه کنید. انجام این کار می تواند به تماس گیرندگان شما کمک کند تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند و مایل به ارسال پیام باشند.< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 leader-4 leader-4702 adtester-container adtester-container-702 ezoic-ad-adaptive" data-ez-name="smallbiztrends_com-leader-4">

  • مختصر نگه دارید – مطمئن شوید که تبریک شما خیلی طولانی نباشد. یک قانون خوب این است که آن را حدود ۱۰ ثانیه یا کمتر نگه دارید. با کوتاه نگه داشتن آن، به تماس گیرندگان خود زمان بیشتری می دهید تا پیام های خود را ارسال کنند. همچنین، مطمئن شوید که هر گونه اطلاعات تماس مرتبط را در پیام تبریک خود قرار دهید تا راه های متعددی برای برقراری ارتباط با شما داشته باشند.
  • تن را تنظیم کنید – مطمئن شوید که اعتماد به نفس و حرفه ای به نظر می رسید. هنگام ضبط احوالپرسی صدای شما باید واضح و دوستانه باشد، که می تواند اطمینان حاصل کند که تماس گیرندگان شما برداشت مثبتی از شما دارند.
  • آداب تلفن – همیشه با تشکر از آنها به سلام خود پایان دهید. برای تماس و به یاد داشته باشید که در صورت امکان از نام آنها استفاده کنید. همچنین می‌خواهید مؤدبانه رفتار کنید و از آنها بخواهید در پایان پیامی بگذارند و مطمئن شوید که تماس‌گیرندگان شما می‌دانند که در اسرع وقت با آنها تماس خواهید گرفت.
  • خروج استراتژیک
  • قوی> – چیزی به یاد ماندنی در اختیارشان بگذارید تا احساس کنند صدایشان شنیده شده است. این می تواند چیزی مانند “روز فوق العاده ای داشته باشید” یا “ما مشتاقانه منتظر شنیدن شما هستیم.” ایجاد علامت مناسب می تواند به تماس گیرندگان شما کمک کند که احساس ارزشمندی و قدردانی کنند.
  • خط پایین< span class="ez-toc-section-end"/>

    با یک پیام صوتی عالی، می‌توانید مطمئن شوید که تماس‌گیرندگانتان احساس ارزشمندی و اهمیت می‌کنند. مهم نیست که چه نوع کسب و کاری دارید، یک سبک پیام وجود دارد که بهترین کار را برای شما دارد. سعی کنید ایده‌های مختلف را امتحان کنید تا ایده‌ای را پیدا کنید که برای شما مناسب‌تر است و پست صوتی را به ایمیل باز ارسال کنیدبرنامه های مسدودکننده تماس مانند Call Control را در نظر بگیرید تا به شما یک لایه محافظتی اضافی در برابر تماس گیرندگان ناخواسته.

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در: مثال‌های پیام تجاری، پیام های عملیاتی
    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی