عمومی

این سوال ساده می تواند کلید برند شخصی شما باشد استراتژی به گفته کارشناس برند مایک کیم

مایک کیم، سخنران، مربی و مشاور می گوید: «بسیاری از ما زندگی خود را صرف بالا رفتن از نردبان پله به پله کرده ایم. “و سپس متوجه می شویم که نردبان به ساختمان اشتباهی تکیه داده است.”

کیم به‌عنوان مدیر موسیقی در کلیسایی در وسط کانکتیکات شروع به کار کرد و اکنون یک برندسازی شخصی و بازاریابی متخصص. در سال ۲۰۱۳، او ساخت نام تجاری خود را توسط هر هفته وبلاگ نویسی کنید و سپس پادکست را شروع کنید. اما زمانی که کسب و کار او واقعاً شروع به رونق کرد، زندگی شخصی او به هم خورد و او با کارآفرینی مبارزه کرد.

این هفته، او با کارن آلن مجری In the Details در مورد اینکه چقدر سفرهای ما برای داستان ما اهمیت دارد و چگونه برند خود را معرفی می کنیم، گپ می زند. او به این موضوع می پردازد که چگونه هویت ما به طور مداوم در حال تکامل است و چگونه موفقیت متوالی است، نه همزمان. کیم به مردم می آموزد که با نام تجاری خود صحبت کنند و معتبر باشند و با استعدادهای منحصر به فرد خود صحبت کنند . محتوای آنلاین معتبر باید مانند آتش کمپ دعوت کننده باشد.

کیم می‌گوید: «به مردم می‌گویم، اگر نمی‌خواهید چه چیزی را به اشتراک بگذارید، یک سؤال ساده از خود بپرسید: «آیا می‌توانم در اطراف این آتش بسازم؟» “گرم است؟ آیا دعوت کننده است، آیا فراگیر است؟ این همان آتش است. این یک نور در یک مکان تاریک است که در آن افراد داستان های خود را به اشتراک می گذارند .”

درباره مایک کیم در mikekim.com بیشتر بیاموزید.، کتاب او /a>و پادکست به نام شما برند هستید.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست‌های اپل، و با عضویت در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=100&d=mp&r=g - این سوال ساده می تواند کلید برند شخصی شما باشد
استراتژی به گفته کارشناس برند مایک کیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی