عمومی

کتاب جدید گابی برنشتاین به بررسی اعتیاد، شفا و ساختن خود ارزشی

کتاب جدید گابی برنشتاین به بررسی اعتیاد، شفا و
ساختن خود ارزشی

ساعت ۸ صبح در شهر نیویورک است. من در تویوتای سفید دوبل پارک شده و کتک خورده ام نشسته ام و منتظر هستم تا نظافتچی ها از کنارم عبور کنند.

من باید ۳۰ دقیقه دیگر در ماشین بنشینم تا بتوانم قانونی پارک کنم. بنابراین من یک نوار کاست را به دستگاه پخش می کنم و پخش را فشار می دهم. من این ضبط را بارها گوش داده ام. این یک ضبط از یک مطالعه روانی است که من پنج ماه قبل داشتم. اولین کلمات روانشناس این است: “شما با الکل و مواد مخدر مبارزه می کنید.” صدایم را می‌شنوم که در پاسخ می‌لرزد: «خب، آنقدرها هم بد نیست». ظرف چند دقیقه آینده، او ادامه می‌دهد: «عزیز من، تو می‌توانی در این زندگی از اراده آزاد استفاده کنی. و شما بین دو انتخاب گیر کرده اید. شما می توانید انتخاب کنید که در مسیر فعلی خود باقی بمانید و به شدت با اعتیاد به مواد مخدر مبارزه کنید. یا می‌توانید پاکیزه شوید و تأثیر بزرگی بر جهان بگذارید.» ضبط را عقب می کشم تا دوباره بشنوم. سپس دوباره.

همانطور که آن صبح را به یاد می‌آورم، اشک در چشمانم حلقه زده است. می توانم به آن ماشین برگردم انگار دیروز است. من می توانم با آن احساسات شرم، ناامنی و ناامنی ارتباط برقرار کنم.

خود ۲۴ ساله من هرگز نمی توانست تصور کند که من امروز کی هستم. خوشبختانه او انتخاب درستی برای پاک شدن و داشتن چشم انداز برای آینده ای بهتر انجام داد. ، برای خوشبختی واقعی. چشم اندازی از آزادی و آرامش درونی.

Happy Days 676x1024 - کتاب جدید گابی برنشتاین به بررسی اعتیاد، شفا و
ساختن خود ارزشی

امروز آن چشم انداز به واقعیت من تبدیل شده است. من از گذشته خود رها هستم الف> زیرا من آنقدر شجاع شدم که با دلایل عمیق‌تر پشت رنجم روبرو شوم و بی‌ترس برای شفا ظاهر شوم. و اکنون معنای واقعی صلح در زمان حال را می دانم. من اینجا در دفترم می نشینم و دورتادور مجموعه ای از کتاب های معنوی را که تالیف کرده ام احاطه کرده ام. میز من با کارت های تایید، کریستال ها و یک عکس سونوگرافی از پسرم، الیور، زمانی که در رحم بود تزئین شده است. شوهرم، زک، در طبقه پایین است و با الیور بازی می‌کند در حالی که من در دفترم نشسته‌ام و به صدای آزادی اجازه می‌دهد تا در من بچرخد تا بتوانم امروز شما را به سوی آزادی راهنمایی کنم.

هدایت شده توسط روح

سفر به سوی آرامش درونی واقعی با تمایل به داشتن چشم اندازی برای روش جدید زندگی مهم نیست چقدر تلاش کرده اید یا رنج کشیده اید، شما این قدرت را دارید که چشم اندازی برای زندگی بهتر داشته باشید. هنگامی که ما ادعای آن چشم انداز را داریم، دری نامرئی را برای دریافت حمایت معنوی و راهنمایی شهودی باز می کنیم تا به ما کمک کند تا تغییری را که می خواهیم نشان دهیم. ما سفر از بین بردن ترس های گذشته خود را آغاز می کنیم تا بتوانیم ادعای عشق، صلح و آزادی در زمان حال داشته باشیم. واگرد کلمه عملی است. در اعماق همه ما حقیقتی دوست داشتنی نهفته است، اما ما در برابر آن دیوار کشیدیم. بازگرداندن الگوها، اشکال فکری و برنامه‌ریزی‌هایی که به آن‌ها بزرگ شده‌اند، چیزی است که برای بازگشت به حقیقتی که هستیم لازم است. هیچ چیز «آن بیرون» نیست که بتواند آن عشق را به ما بدهد. از قبل در درون ماست ما باید ترس، آسیب و الگوهایی را که ما را در این باور دست نیافتنی بودن صلح نگه می دارد، از بین ببریم. صلح و عشق همان چیزی است که ما هستیم. ما فقط فراموش کردیم

عمیق‌تر نگاه کنید

وقتی باورهای اصلی را داریم بی لیاقتی، در هر گوشه ای از زندگی ما ظاهر می شوند. برای از بین بردن این باور، باید به آنچه در پشت آن است نگاه کنیم. مهم نیست که دوران کودکی ما چقدر شاد یا آشکارا دردناک بوده است، آن تجربیات اولیه به نیروی محرکه زندگی ما در بزرگسالی تبدیل می شود. و آن رویدادهای دردناک به احساس دوست داشتنی نبودن و ناکافی بودن کمک می کند. بسیاری از مردم از روش‌هایی که تجربیات دوران کودکی‌شان در شخصیتی که شده‌اند نقش دارد، آگاه هستند، اما هنوز آن را از قلم می‌اندازند و فکر می‌کنند که این در گذشته بوده است. اکنون تمام شده است یا ما تمایل داریم باور کنیم که اکنون فقط چیزی که هستیم هستیم. چیزی که ما متوجه نمی‌شویم این است که سایه‌های گذشته در زمان حال پخش می‌شوند و تا زمانی که در مسیری شفابخش بیدار شویم، به آینده نشان داده می‌شوند.

سیستم هدایت معنوی شما

من آنقدر شجاع بوده ام که ترسم را ببینم، و یک راه برای کار کردن از طریق آن که هرگز من را ناکام گذاشت: به تجربه من احترام بگذارید و آن را به یک سیستم هدایت معنوی تسلیم کنید. حتی در اوایل هوشیاری خود، زمانی که هنوز پایه معنوی قوی نداشتم، حاضر بودم ترس خود را به چیزی فراتر از خودم تسلیم کنم. به یاد دارم که مربی هوشیارم به من پیشنهاد داد که زانو بزنم و نماز بخوانم. “به که؟” گفتم. او پاسخ داد: «هر کس یا هر چه می خواهی». در آن زمان مهم نبود که می دانستم برای چه کسی یا برای چه چیزی دعا می کنم یا نه. آنچه مهم بود تمایل من به با فروتنی کمک بخواهید. و این چیزی است که امروز به شما خواهم گفت. وقتی به شما پیشنهاد می‌کنم دعا کنید، لازم نیست بدانید برای چه کسی یا چه چیزی دعا می‌کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مایل باشید ترس های خود را به حضور یا قدرتی برتر از خودتان بسپارید. اگر معنویت برای شما جدید یا ناراحت کننده است، آن را با نام دیگری مانند جهان یا روح یا عشق صدا کنید. این را به عنوان ایجاد ارتباط بیشتر با قطب نما یا صدای عشق درونی در نظر بگیرید.

به رنج خود احترام بگذارید

احساس آرامش و آزادی واقعی درونی چیزی نیست که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند. حتی اگر شرایط بیرونی شما عالی به نظر می رسد، احتمالاً یک اختلال درونی وجود دارد که التماس برای تعمیر دارد.

ما باید این حقیقت را بپذیریم: همه ما رنج می‌کشیم. آوردن آگاهی محبت آمیز به رنج ما بخشی از راه حل است. این مقاومت ما در برابر رنج است که ما را ساکت، تنها و ترسیده نگه می دارد. بد نیست اعتراف کنید که سختی کشیده اید یا در حال مبارزه هستید. در واقع، صادق بودن در مورد آن رایگان است. صدا زدن و نامگذاری آن می تواند آرامش واقعی را به همراه داشته باشد. به خود اجازه دهید زمان سختی را پشت سر بگذارید یا گذشته را تصدیق کنید. تروما، بزرگ یا کوچک. به احساسات و تجربیات خود احترام بگذارید.

آزادی یک شبه به دست نمی آید، اما زمانی به دست می آید که شما ثابت قدم باشید. هر بار که صفحه ای از این کتاب را می خوانید، اقدام کوچکی در جهت احترام به احساسات خود، از بین بردن مکانیسم های مقابله و تغییر تاریخ خود انجام می دهید تا بتوانید آزاد باشید.

این گزیده با اجازه از روزهای مبارک: The Guided تجدید چاپ شده است مسیری از تروما به آزادی عمیق و آرامش درونی اثر گابریل برنشتاین. کتاب در هر جایی که کتاب فروخته می شود در دسترس است.

Gabrielle Bernstein 150x150 - کتاب جدید گابی برنشتاین به بررسی اعتیاد، شفا و
ساختن خود ارزشی

گابریل برنشتاین نویسنده شماره یک نیویورک تایمز پرفروش‌ترین کتاب جهان پشتت است، و پنج کتاب پرفروش دیگر نیز نوشته است. او در یکشنبه SuperSoul اپرا به عنوان یک “رهبر فکری نسل بعدی” معرفی شد و نیویورک تایمز او را “الگوی جدید” نامید. او مرتباً به عنوان یک متخصص در نمایش دکتر اوز ظاهر می شود و با دیپاک چوپرا میزبان بزرگترین مراقبه هدایت شده رکورد جهانی گینس بود.

گابریل مهمان دائمی برنامه دکتر اوز است و در رسانه هایی مانند SuperSoul Sunday، Today، CNN، Home & Family، Fox & Friends، PBS، Kathie Lee and Hoda، Access Hollywood مشارکت داشته یا در آنها حضور داشته است. OWN’s Help Desk، بخش New York Times Sunday Styles، Teen Vogue، ELLE، InStyle، Marie Claire، Health، SELF، سلامت زنان، Glamour، The Sunday Times UK، People، The Wall Street Journal، The Thrive Global پادکست، Lewis مدرسه عظمت هاوس، رادیو ضد گلوله و بسیاری موارد دیگر. گابریل همچنین روی جلد مجلات Experience Life و Self-Made بوده است. دومی او را یکی از ۵۰ زن برتر در تجارت معرفی کرد.

در ژانویه ۲۰۱۸، گابریل ششمین کتاب خود را با نام دتاکس قضاوت عرضه کرد: Release باورهایی که شما را از داشتن یک زندگی بهتر باز می دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی