عمومی

برنامه های کمک مالی جدید بیماری همه گیر برای کوچک کسب و کار

برنامه های کمک مالی جدید بیماری همه گیر برای کوچک
کسب و کار

کمک های مالی کسب و کار کوچک الف> می تواند به کارآفرینان کمک کند تا بر انواع چالش ها، از ساخت و ساز گرفته تا مشکلات اقتصادی غلبه کنند. این هفته، چندین شهر و سازمان محلی در سراسر ایالات متحده برنامه هایی را برای این اهداف راه اندازی کردند. برای مشاهده لیست کامل به ادامه مطلب بروید.

سن آنتونیو کووید-۱۹ / برنامه کمک هزینه های بازیابی ساخت و ساز

سن آنتونیو اخیرا < a href="https://www.sanantonio.gov/comm/News/ArtMID/24373/ArticleID/25271/City-of-San-Antonio-Launches-New-COVID-19-Construction-Recovery-Grants-Program- for-Small-Businesses" target="_blank" rel="noopener">برنامه کمک هزینه بازیابی کووید-۱۹ / ساخت و ساز را برای حمایت از مشاغل در حال مشکل راه اندازی کرد. این برنامه شامل ۲٫۲۵ میلیون دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکا فدرال است که تا سقف ۳۵۰۰۰ دلار کمک مالی اعطا خواهد شد. کسب‌وکارهای واجد شرایط باید در سال ۲۰۲۲ حداقل ۱۰۰۰۰ دلار زیان سال به سال نشان دهند. برنامه برنامه قرار است در فوریه افتتاح شود. =”Michigan_Match_on_Main_Program”/>میشیگان مسابقه در برنامه اصلی

شرکت توسعه اقتصادی میشیگان در حال راه اندازی دارند. دور جدید بودجه برای Match on Main Program. این برنامه کمک مالی چند سال پیش برای کمک به کسب‌وکارها در گذر از همه‌گیری و دیگر زمان‌های دشوار راه‌اندازی شد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارهای کوچک باید یک مکان دائمی در منطقه مرکزی شهر که بخشی از برنامه Main Match در میشیگان است، داشته باشند. شهرها، واحدهای دولتی محلی، مقامات توسعه مرکز شهر مسئول ارائه درخواست به ایالت هستند. آنها می توانند حداکثر دو درخواست برای مشاغل واجد شرایط در شهرهای خود ارسال کنند. بسیاری از شهرها برای یافتن متقاضیان خود مسابقه برگزار می کنند. درخواست‌های این دور باید تا اول فوریه به MEDC ارسال شوند.

برنامه کمک هزینه تکمیلی آلاباما نوآوری

Innovate Alabama باز کردن دومین دور برنامه های کاربردی برای برنامه کمک هزینه تکمیلی Innovate Alabama خود. دریافت کنندگان کمک های مالی فاز اول و فاز دوم تحقیقات نوآوری کسب و کارهای کوچک فدرال (SBIR) و انتقال فناوری کسب و کارهای کوچک (STTR) که در آلاباما مستقر هستند، می توانند تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار به عنوان وجوه تکمیلی درخواست دهند. این سازمان مشاغل واجد شرایط را تشویق می کند تا تا ۱۷ فوریه درخواست دهند. آنها همچنین قصد دارند دور سوم بودجه را در اواخر سال افتتاح کنند.

برنامه گرنت کسب و کار کوچک Mercer County

شهرستان مرسر، نیوجرسی راه اندازی یک برنامه کمک مالی ۳٫۵ میلیون دلاری برای حمایت از شرکت های کوچک مواردی که تحت تاثیر منفی این همه گیری قرار گرفته اند. این برنامه که از طریق تخصیص بودجه قانون طرح نجات آمریکا توسط کانتی تأمین می شود، کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار برای هر کسب و کار ارائه می کند. پورتال درخواست آنلاین هنوز باز نشده است، اما استان اکنون در حال بررسی جزئیات است.

تحویل محلی لانگ آیلند Trellus Grant

تحویل محلی ترلوس در همان روز ارائه کمک هزینه ۵۰۰ دلاری به ۲۰ کسب و کار محلی. این شرکت پس از برنده شدن در چالش کسب و کار کوچک ۱۰۱۰ WINS این سرمایه را به دست آورد. از فناوری برای ارائه گزینه های تحویل همان روز به مشاغل کوچک منطقه استفاده می کند. ۵۰۰ دلار هزینه اشتراک و تحویل Trellus را پوشش می دهد. شرکت های واجد شرایط شامل خرده فروشان آجر و ملات، ارائه دهندگان خدمات حرفه ای و مشاغل خانگی هستند. دوره درخواست در ۱۴ فوریه به پایان می رسد.

Tlingit و Haida Indian Tribes of Alaska Business Rescue Program = “Program Rescue Rescue Small” -toc-section-end”/>

شورای مرکزی قبایل سرخپوست تلینگیت و هایدا آلاسکا بازگشایی برنامه Rescue Small Business Relief. این برنامه از مشاغل متعلق به شهروندان قبیله ای با استفاده از بودجه قانون طرح نجات آمریکایی قبیله پشتیبانی می کند. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید متعلق به شهروندان قبیله ای و آمریکایی باشند و در داخل ایالات متحده فعالیت کنند. کمک های مالی ممکن است تا ۵۰۰۰ دلار برای هر کسب و کار فراهم کند. دوره درخواست در ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ یا پس از اعطای ۴۵۰ کمک هزینه بسته می‌شود.

جدیدترین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی