عمومی

نزدیک شدن به آخرین مهلت برای فاجعه SBA کالیفرنیا وام

نزدیک شدن به آخرین مهلت برای فاجعه SBA کالیفرنیا
وام

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) به سازمان های غیرانتفاعی خصوصی کالیفرنیا یادآوری کرده است که تا ۲ ژوئن ۲۰۲۳ فرصت دارند برای فاجعه فدرال وام برای خسارت اموال ناشی از طوفان های شدید زمستانی، بادهای مستقیم، سیل، رانش زمین، و رانش گل که از ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ آغاز شد. سازمان های غیرانتفاعی خصوصی ضروری هستند. خدمات دولتی واجد شرایط دریافت کمک هستند.

وام‌های فدرال فدرال SBA تا سقف ۲ میلیون دلار برای سازمان‌های غیرانتفاعی خصوصی واجد شرایط در هر اندازه در دسترس است تا املاک، ماشین‌آلات و تجهیزات، موجودی، ماشین‌آلات و تجهیزات آسیب‌دیده یا تخریب‌شده را تعمیر یا جایگزین کنند. و سایر دارایی های تجاری SBA همچنین می‌تواند بودجه اضافی برای کمک به هزینه بهبودهایی که از وقوع آسیب‌های ناشی از بلایای مشابه در آینده محافظت می‌کند، جلوگیری می‌کند یا به حداقل می‌رساند.

وام‌های بلایای آسیب اقتصادی توسط SBA برای کمک ارائه می‌شود. سازمان های غیرانتفاعی خصوصی واجد شرایط نیازهای سرمایه در گردش ناشی از فاجعه را برآورده می کنند. از این وام ها می توان برای پرداخت بدهی های ثابت، حقوق و دستمزد، حساب های پرداختنی و سایر قبوض استفاده کرد که به دلیل تأثیر فاجعه قابل پرداخت نیستند. کمک به آسیب های اقتصادی صرف نظر از اینکه آیا سازمان غیرانتفاعی خصوصی آسیب مالی دیده است یا خیر، در دسترس است. آخرین مهلت درخواست برای وام بلایای آسیب اقتصادی SBA 3 ژانویه ۲۰۲۴ است.

این وام های فدرال فدرال برای بلایای طبیعی با بهره کم در ۱۵ شهرستان کالیفرنیا از جمله آلپاین، کالاوراس، فرزنو، کرن، کینگز، لس در دسترس هستند. آنجلس، ماریپوزا، مرسدس، مونتری، سن بنیتو، سن برناردینو، سیرا، ترینیتی، تولاره و توولومن. نرخ بهره ۲٫۳۷۵٪ با شرایط حداکثر ۳۰ سال است، با مقادیر و شرایط وام که توسط SBA بر اساس شرایط مالی هر متقاضی تعیین می شود.

برای درخواست، دریافت اطلاعات اضافی کمک در بلایا، یا دانلود برنامه ها، به < مراجعه کنید. a href="https://disasterloanassistance.sba.gov/" target="_blank" rel="noopener">https://disasterloanassistance.sba.gov/.

جدیدترین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی