عمومیمقالات

چگونه دنی گارسیا فرهنگ پذیرش ایجاد می کند، تنوع و آسیب پذیری

چگونه دنی گارسیا فرهنگ پذیرش ایجاد می کند،
تنوع و آسیب پذیری

دانی گارسیا ممکن است نام آشنای نباشد، اما اثر انگشت او در ۱۰ سال گذشته سرگرمی، ورزش، لباس، روحیه و امور مالی است. او با خرید ۱۵ میلیون دلاری لیگ فوتبال XFL در سال ۲۰۲۰ را به عنوان سرمایه گذار و مذاکره کننده کلیدی برای گروهی متشکل از سابق خود رهبری کرد. -شوهر و شریک تجاری قدیمی، دواین «راک» جانسون و گری کاردینال از RedBird Capital Partners.

گارسیا در مورد خرید لیگ می‌گوید: «به این فکر می‌کردم که بعداً چه کار کنم، نوسان بزرگ بعدی چیست که واقعاً مرا هیجان زده می‌کند».

این حرکت او را به اولین زنی تبدیل کرد که صاحب یک لیگ حرفه‌ای بزرگ در ایالات متحده شد. فصل لیگ در فوریه با هشت تیم آغاز شد، قوانین تغییر یافته ای که آن را از NFL متمایز می کند و فهرستی از مربیان سرمربی که یک NFL است، از جمله تالار مشاهیر راد وودسون، هاینز وارد و ترل باکلی. همانطور که او در مورد سفر خود در ساختن امپراتوری خود فکر می کند، او بر کمک به هموار کردن این جاده برای دیگر متخصصان کم نمایندگی توسط به عنوان مثال رهبری کنید و ایجاد فرهنگ شرکتی متنوع تر.

دنی گارسیا یک حرکت دهنده و تکان دهنده است.

گارسیا قبل از تأسیس یک شرکت مدیریت ثروت خصوصی، JDM Partners LLC، سپس The Garcia Companies، که در آن به عنوان رئیس و مدیرعامل فعالیت می کند، کار خود را با مریل لینچ آغاز کرد.

او در هالیوود نیز دست داشته و با جانسون و برادرش هیرام گارسیا در Seven Bucks Productions همکاری می کند تا فیلم های بسیار موفقی تولید کند (Jumanji: Welcome to the Jungle, Red Notice، Black Adam) و نمایش های تلویزیونی (Young Rock). او همچنین حرفه جانسون (و هنری کاویل) را از طریق مدیریت TGC به عنوان مدیر شخصی او هدایت می کند.

به برچسب مد او GSTQ، شرکت روح او Teremana Small Batch Tequila و سرمایه گذاری های مختلف دیگر و سرمایه گذاری های غیرانتفاعی او، و کاملاً واضح است که گارسیا همیشه در حال حرکت است، و جنبه های جدیدی را به امپراتوری تجاری خود اضافه می کند و به نوسانات بزرگ ادامه می دهد.

علاقه او به لیگ ورزشی برای او کاملاً خالی نیست. او که دختری از مهاجران کوبایی بود، خانه خود را در نیوجرسی ترک کرد تا در دانشگاه میامی تحصیل کند و در آنجا به تیم قایقرانی پیوست.

گارسیا می‌گوید: «عملکرد کالج من به‌عنوان یک قایق‌ران دانشگاه واقعاً شخصیت من را مشخص کرد. «ورزشکاران زن… ما یک نژاد کاملاً متفاوت هستیم. ما دوست داریم موفق شویم.”

و دنی گارسیا در حال ساختن تاریخ است.

دستیابی به ممتاز بودن اولین زنی که صاحب یک لیگ حرفه ای بزرگ در ایالات متحده شد، موتوری نبود که به XFL علاقه مند شد – “من عاشق فوتبال هستم!” او می خندد – اما پس از تثبیت قرارداد خرید، او به معنای عمیق تر دستاورد خود پی برد.

او می‌گوید: «این فقط در مورد خرید بود در حالی که اتفاق می‌افتاد – این در مورد گرفتن لیگ و آماده‌سازی برای چشم‌انداز [در مورد] این بود که این XFL جدید می‌تواند باشد». حدود یک ماه پس از اعلام این خبر، روزنامه نگار من متوجه شد و با من در میان گذاشت که من تاریخ ساز شده ام. گارسیا اذعان می‌کند که آن لحظه برای من بسیار دردناک بود.

گارسیا می‌گوید او مجبور شد تمام مراحل و موانعی را که در طول مسیر طی می‌کرد بررسی کند و در مورد آنچه که لازم بود «برای قرار گرفتن در موقعیتی که بتوانم ماشه را فشار دهم و افراد اطرافم بگویند، فکر کند: او می‌گوید: «ما به دیدگاه شما ایمان داریم و به رهبری شما برای این امر ایمان داریم». “این به من فهماند که دارم کاری انجام می دهم که الهام بخش بسیاری از افراد باشد. و امیدوارم بسیاری از زنان.”

ایجاد فرهنگ محیط کار متنوع و فراگیر

این غول تجاری ممکن است تاثیر خرید XFL خود را در نظر نگرفته باشد، اما مدت‌هاست که کاملاً آگاه بوده که فرهنگ یک شرکت از بالا آمده است. برای او، این بدان معناست که شرکت‌هایش را مکان‌هایی برای همدلی بسازد. —و حتی آسیب‌پذیری – مورد قدردانی قرار می‌گیرند، نه مورد تمسخر، و ایجاد یک محیط، چه در داخل و چه در خارج، که دقیقاً نشان می دهد چقدر متنوع است جهان در واقع همین است.

او می‌گوید: «در ابتدای کار حرفه‌ای من، بعد از کالج، فقط سرت را پایین بیاندازی و برو، برو، برو». “در اتاق بهترین باشید.

گارسیا می افزاید: «به هر حال، شما به اطراف نگاه کنید. شما تنها زن موجود در اتاق هستید، بنابراین می دانید که باید بهترین باشید، بیش از حد آماده باشید. سپس، همانطور که شروع کردم به گذاشتن پاهایم زیر سرم، به اطراف نگاه می کنم و می گویم: «به این اتاق نگاه کن. ببین چه کسی اینجا نیست.”

دنی گارسیا به عنوان مثال رهبری می کند.

این تجربیات باعث شد که او از شرکت‌هایش برای «نشان دادن نمونه» استفاده کند. این به معنای استخدام گروه متنوعی از افراد برای تشکیل تیم اجرایی The Garcia Companies بود – فلسفه‌ای که به XFL گسترش می‌یابد، زیرا گارسیا تیم خود را می‌سازد.

«مکالمه مهم است. مالکیت مهم است. کاملاً مهم است، “او می گوید. «[ما] گسترده‌ترین شبکه را پرتاب کردیم، و به دلیل این باز بودن، بهترین افراد را داشته‌ایم. وقتی این تعصبات را حذف کردید، همه این استعدادهای باورنکردنی در مقابل من قرار می گیرند ، منتظر یک فرصت هستیم.»

او می‌گوید این در هر جنبه‌ای از کسب‌وکارش صدق می‌کند، «از انواع فیلم‌هایی که می‌سازیم، افرادی که برای کارگردانی و بازیگری استخدام می‌کنیم، مستقیماً تا XFL، استخدام افراد متنوع. این عمدی است، و ما بسیار بسیار از این واقعیت آگاه هستیم که می گوییم: «این دنیاست. این نه تنها جهان می تواند باشد [بلکه] جهان باید چگونه باشد. و آیا این حس عالی نیست؟ آیا همه ما برنده نیستیم؟”

کل سازمان او، از جمله خودش، در حال گذراندن یک دوره آموزشی و مربیگری یک ساله است که زندگی حرفه ای و شخصی آنها را بررسی می کند. او می‌گوید که در سال ۲۰۲۱، آنها آموزش‌های جانبداری و اقلیت‌ها را گذرانده‌اند. او می‌گوید: امسال آنها آموزش‌هایی را در مورد تعصبات مردانه می‌گذرانند – «و اینکه چگونه نه تنها بر مردانی که با ما کار می‌کنند، بلکه بر زنان تأثیر می‌گذارد – چگونه به ما تلقین شده‌اند». ما به همه می‌گوییم که می‌خواهیم شما بهتر باشید و می‌خواهیم زندگی‌ای که شما در آن زندگی می‌کنید بهتر باشد، در همه سازمان‌هایمان. ما این مسئولیت را داریم. بنابراین، واقعاً برای ما بسیار مهم است و ما سال به سال سخت کار می کنیم تا هرگز از آن دور نشویم. فرهنگ همه چیز است.”

این مقاله در ابتدا در مارس/آوریل ۲۰۲۳ ظاهر شد مجله SUCCESS. عکس از Obidigbo Nzeribe.

jenny peters 100x100 - چگونه دنی گارسیا فرهنگ پذیرش ایجاد می کند،
تنوع و آسیب پذیری

جنی پیترز یک روزنامه‌نگار آزاد باتجربه و کودک موزه است – پدرش متصدی اسمیتسونیان بود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی