خبر

صف خرید و فروش سهام در ۳۱ خرداد

صف خرید و فروش سهام در ۳۱ خرداد

361371 573 - صف خرید و فروش سهام در ۳۱ خرداد

اقتصاد۲۴- امروز سه شنبه (۳۱ خرداد) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با رشد ۷۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۲۴ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۴۱۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۳۰ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۲۷۳ واحدی در ارتفاع ۴۲۵ هزار و ۳۱۰ واحد ایستاد.

سه نماد فملی، نوری و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این لحظات بورس هستند. شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۵۰ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۳۶ واحدی قرار گرفت. زاگرس، دی و دماوند بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. در این لحظات ۳۰ نماد در صف خرید و ۶۲ نماد در صف فروش هستند.


بیشتر بخوانید: زیان سهامداران در صندوق‌های دولتی جبران می‌شود؟


در ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۴ هزار و ۵۲۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۲۲ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۹۸۰ واحد در ارتفاع ۴۲۴ هزار و ۶۰۳ هزار واحدی قرار گرفت.

سه نماد فملی، نوری و حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سه نماد سابیک، آسیاتک و شستا پرتراکنش‌ترین نماد‌های این دقایق بورس هستند.

شاخص کل فرابورس هم با اُفت ۷۵ واحدی در ارتفاع ۲۰ هزار و ۹۱۰ واحد قرار گرفت. سه نماد زاگرس، دماوند و دی بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. دی نیز پرتراکشن‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در بورس بموتو بیشترین افزایش قیمت و خچرخش بیشترین کاهش قیمت را داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی