عمومی

353 میلیون دلار وجوه SSBCI که در 4 مورد به مشاغل کوچک اختصاص می یابد ایالت ها

۳۵۳ میلیون دلار وجوه SSBCI که در ۴ مورد به مشاغل کوچک اختصاص می یابد
ایالت ها

وزارت خزانه داری ایالات متحده اخیراً تأیید چهار طرح دولتی اضافی تحت ابتکار اعتبار کسب و کار کوچک دولتی (SSBCI) در طرح نجات آمریکایی رئیس جمهور بایدن را اعلام کرد.

این بودجه در مجموع به ۳۵۳٫۴ میلیون دلار می رسد که کل برنامه های ایالتی و قلمرو مورد تایید وزارت خزانه داری را به بیش از ۷ میلیارد دلار در SSBCI می رساند تامین مالی. این بودجه برای حمایت از مشاغل کوچک و کارآفرینی با گسترش دسترسی به سرمایه در نظر گرفته شده است.

ssbci funds for small businesses in 4 states - 353 میلیون دلار وجوه SSBCI که در 4 مورد به مشاغل کوچک اختصاص می یابد
ایالت ها



طرح مجاز مجدد برای کمک به مشاغل کوچک

SSBCI در ابتدا در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و در گسترش دسترسی به سرمایه برای مشاغل کوچک و کارآفرینان بسیار موفق بود. اکنون توسط طرح نجات آمریکایی رئیس جمهور مجوز داده شده و گسترش یافته است.

این پس از آن صورت می گیرد که اداره سرشماری اطلاعاتی را در ژانویه منتشر کرد که نشان داد آمریکایی ها در دو سال گذشته برای راه اندازی ۱۰٫۵ میلیون کسب و کار جدید درخواست داده اند. سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ را به قوی‌ترین دو سال سابقه برای کاربردهای تجاری جدید تبدیل می‌کند.

«سرمایه‌گذاری تاریخی» در کسب‌وکارهای کوچک

با ارجاع به مدل اصلی SSBCI، بیانیه‌ای در وب‌سایت خزانه‌داری توضیح داد: «SSBCI جدید بر اساس این مدل موفق ساخته شده است. ارائه نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار به ایالت ها، ناحیه کلمبیا، قلمروها و دولت های قبیله ای برای افزایش دسترسی به سرمایه و ارتقای کارآفرینی، به ویژه در جوامعی که به طور سنتی ضعیف هستند، در حالی که از همه گیری خارج می شوند. این شامل ۲٫۵ میلیارد دلار بودجه و مشوق‌هایی برای حمایت از کسب‌وکارهای ضعیف است.

وزیر خزانه‌داری، جانت ال. یلن، افزود: «این یک سرمایه‌گذاری تاریخی در کارآفرینی، رشد کسب‌وکارهای کوچک و نوآوری است. طرح نجات آمریکایی که به کاهش موانع دسترسی به سرمایه برای جوامع سنتی کمک می کند. این وجوه SSBCI باعث رشد اقتصادی عادلانه در سراسر کشور خواهد شد. class=”ezoic-ad ezoic-at-0 medrectangle-3 medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-medrectangle-3″>

برنامه های کلیدی SSBCI

برنامه های کلیدی زیادی به عنوان بخشی از SSBCI جدید وجود دارد، از جمله چهار برنامه در دلاور که بودجه ۶۰٫۹ میلیون دلاری دریافت خواهند کرد. هر دو کنتاکی و تنسی نیز چهار برنامه خواهند داشت که هر دو ایالت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار بودجه دریافت خواهند کرد. دو برنامه وایومینگ تا ۵۸٫۴ میلیون دلار بودجه دریافت خواهند کرد.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی