عمومی

نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین راه ها

نحوه کسب درآمد در TikTok در سال ۲۰۲۳: ۱۵ بهترین
راه ها

TikTok پلتفرم کوتاه اشتراک‌گذاری ویدیویی است که در سال‌های اخیر اینترنت را تحت تأثیر قرار داده و به سرعت محبوبیت خود را افزایش داده است. پلت فرم رسانه های اجتماعی برای ویدیوهای کوتاه که از پانزده ثانیه تا سه دقیقه طول می کشد، بیش از یک میلیارد کاربر را جذب کرده و بیش از ۲۰۰ میلیون بار تنها در ایالات متحده دانلود شده است و آن را به عنوان یک پدیده جهانی تثبیت کرده است.

محتوای TikTok. سازندگان اغلب از تلفن های هوشمند خود برای ایجاد و اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه محبوب، از جمله رقص، کمدی، آموزش و موارد دیگر استفاده می کنند. علاوه بر این، بسیاری از میکرو اینفلوئنسرها و کلان اینفلوئنسرها این پلتفرم را برای به اشتراک گذاشتن محتوا با مخاطبان واقعاً درگیر استفاده کرده اند.

این مورد باز شده است. فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها فراهم کنید تا با تولیدکنندگان محتوا همکاری کنند تا برندهای خود را متحول کنند و به روشی معنادار با مشتریان ارتباط برقرار کنند. سوالات زیادی در مورد چگونگی کسب درآمد مردم در TikTok وجود دارد، زیرا فرصت‌های مختلفی برای ایجاد محتوایی وجود دارد که می‌تواند در TikTok درآمد کسب کند

این مقاله برخی از راه‌های عالی تولید محتوا را بررسی می‌کند. پول در TikTok و نحوه استفاده از این پلتفرم برای یافتن و جذب مخاطب هدف خود.



آیا می توانید در TikTok درآمد کسب کنید؟

روش های زیادی وجود دارد که می توانید به عنوان پول واقعی کسب کنید. اینفلوئنسر تیک توک علاوه بر ایجاد محتوا، گزینه‌های زیادی وجود دارد که شما به‌عنوان یک کاربر TikTok می‌توانید درآمد جدی کسب کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد، از ایجاد محتوای اصلی، ارسال محتوای حمایت‌شده، وارد کردن مشارکت‌های پولی، بازاریابی پیوندهای وابسته و فروش. محصولات خود را از طریق صفحه TikTok شما. از آنجایی که کاربران بیشتری صفحه شما را دنبال می‌کنند، می‌توانید از این پلتفرم برای هدایت ترافیک و افزایش فروش به کسب‌وکارتان استفاده کنید.

TikTok همچنین ابتکارات خاص خود را دارد، مانند صندوق سازندگان TikTok، تا به سازندگان کمک کند تا نمایه TikTok خود را حذف کنند. زمینی که محتوای آن با علایق مخاطب همسو باشد. ویژگی‌های بسیاری مانند بازار و صندوق ایجادکننده وجود دارد که برای کاربران رسانه‌های اجتماعی که به دنبال رشد حساب خود و کسب درآمد در این پلتفرم هستند، بسیار ارزشمند هستند.

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های عالی کسب درآمد از جمله فرصت‌هایی برای فروش مستقیم یا ارسال بینندگان به کانال‌های دیگر بسته به نوع کسب و کار. اگر می‌پرسید چگونه در TikTok درآمد کسب می‌کنید، راه‌های زیادی در مورد نحوه استفاده از TikTok وجود دارد. برای تجارت. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

۱٫ به صندوق سازندگان TikTok بپیوندید

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

صندوق سازندگان TikTok به سازندگان برای ایجاد ویدیوهای جذاب و پرطرفدار در پلتفرم به ازای تعداد بازدیدهایی که از ویدیوهای خود می‌گیرند، پاداش می‌دهد. کاربران صندوق خالق TikTok می‌توانند همزمان با ساختن نام تجاری خود بر روی پلتفرم‌های دیگر، از TikTok درآمد کسب کنند.

برای شرکت در طرح صندوق سازندگان TikTok، باید یک حساب TikTok داشته باشید، ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشید، مقیم قانونی یکی از ۵۰ ایالت باشید، حداقل آستانه زیر را داشته باشید. ۱۰۰۰۰۰ دنبال کننده معتبر و حداقل ۱۰۰۰۰۰ بازدید ویدیوی معتبر در ۳۰ روز گذشته داشته باشید. یکی دیگر از نیازهای صندوق سازندگان این است که باید ویدیوهای اصلی را مطابق با دستورالعمل های انجمن TikTok پست کنید.

۲ کالا را از طریق خود بفروشید. اکانت TikTok

یکی از مزیت‌های مهم اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی این است که می‌توانید از محبوبیت خود برای فروش محصولات به کاربران و ایجاد محصولات خود استفاده کنید. از طریق TikTok صاحب کسب و کار کوچک شوید.

بسیاری از سازندگان TikTok که بیشترین درآمد را در این پلتفرم به دست می‌آورند، این کار را با فروش محصولات منحصربه‌فرد متناسب با محتوایشان انجام می‌دهند. برای مثال، بسیاری از اینفلوئنسرهای تناسب اندام در TikTok با فروش محصولات تناسب اندام مانند لباس های فعال درآمد کسب می کنند، زیرا با محتوای آن ها هماهنگ است.

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود، می توانید از پلت فرم خود برای فروش آثار هنری به دنبال کنندگان خود استفاده کنید. ، تی شرت، خطوط لباس، یادگاری، و سایر کالاها.

۳٫ ارسال محتوای حمایت شده

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

روش دیگری برای کسب درآمد از طریق کانال TikTok شما از طریق پست های حمایت شده است. به‌عنوان تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید با مارک‌ها شریک شوید و پست‌های حمایت‌شده ایجاد کنید تا به ارتقای محصولات و خدمات کمک کنید.

معاملات برند همه مربوط به تبلیغ محصولات، از جمله میزبانی هدایای رایگان محصول، یا پست کردن در مورد محصولات مورد علاقه است. تبلیغ برندها به مخاطبان TikTok می‌تواند راهی سودآور برای کسب درآمد باشد و در عین حال آگاهی از سایر برندها برای مخاطبان کلیدی ایجاد شود.

همکاری با برند بسته به کسب‌وکار و نیازهای آن متفاوت به نظر می‌رسد، اما عموماً به آن نیاز دارد. ارسال مقدار مشخصی از محتوا در مورد برند. این cna شامل بررسی‌های عمیق، ویدیوهای استفاده از محصول و سایر محتوای کوچک درباره ویژگی‌ها می‌شود تا به دنبال‌کنندگان نشان دهد که محصول یا خدمات چیست.

۴٫ از تبلیغات TikTok کسب درآمد کنید

تبلیغات TikTok فرصت های خوبی را برای کسب و کارها فراهم می کند تا دسترسی خود را در بین مشتریان افزایش دهند. می‌توانید از طریق TikTok For Business با استفاده از تبلیغات ویدیویی درون فید، هشتگ های مارک دار، تصاحب برند، و جلوه های برند برای کمک به کسب درآمد خوب از تبلیغات.

TikTok به طور پیوسته محصولات تجاری خود را افزایش داده است و استفاده از این ویژگی ها به کاربران امکان می دهد حساب های خود را رشد دهند و تعامل را افزایش دهند.

تبلیغات TikTok برای برندهایی که به دنبال تبلیغ محصولات از طریق تبلیغات پولی هستند، بدون اینکه به نظر بیش از حد فروش باشد و کاربران را از خود دور کنند، بسیار مفید است. می‌توانید از ویژگی‌های پلتفرم TikTok به نفع خود برای اجرای تبلیغات TikTok و رشد برندها استفاده کنید.

۵٫ هدایای مجازی از کاربران TikTok را بپذیرید

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

کاربران TikTok می‌توانند هدایا و سکه‌هایی را از نمایه‌های خود به‌عنوان شکلی برای اهدا یا انعام به سازندگان خریداری کنند. هدایای مجازی بخشی از پلتفرم‌های انعام برای کاربران است که مستقیماً به سازندگان هدیه می‌دهند.

< سپس کاربران می توانند هدایای مجازی و پرداخت های سکه ای خود را در طی ویدیوهای زنده TikTok به سازندگان TikTok مورد علاقه خود هدیه دهند. با استفاده از این ویژگی، سازندگان، در ازای آن، می‌توانند آن‌ها را نقد کنند و پول واقعی دریافت کنند.

کارت‌های هدیه مجازی راهی برای TikTokers است که مستقیماً توسط کاربران پرداخت می‌شود، زیرا شروع به ارسال پست‌های بیشتر می‌کنند، و از طریق رویدادهای جاری‌سازی زنده درآمد کسب کنید، در حالی که همچنان به شیوه‌ای معنادار با دنبال‌کنندگان درگیر هستید.

۶٫ رشد و فروش اکانت های TikTok

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

گاهی اوقات کسب‌وکارها دوست دارند در TikTok حضور داشته باشند، اما نمی‌دانند چگونه این کار را انجام دهند. یکی از راه‌های رفع این مشکل، ارائه خدمات رشد حساب TikTok برای هدایت ترافیک به پست‌های TikTok است.

با رشد و فروش حساب‌های TikTok، می‌توانید به کسب‌وکارها اجازه دهید تا دنبال‌کنندگان TikTok خود را به‌طور ارگانیک در یک جایگاه خاص رشد دهند. راه‌های زیادی برای رشد و فروش حساب‌ها در پلتفرم وجود دارد، از جمله فروش حساب‌های TikTok در سایت‌هایی مانند ۱۲۳accs، Accfarm و Fameswap< /a> برای کسب درآمد.

اگر قصد دارید با ورق زدن حساب‌های TikTok یک چالش جانبی ایجاد کنید، باید یک استراتژی قوی محتوای TikTok ایجاد کنید، به طور منظم با دنبال‌کنندگان تعامل داشته باشید و محتوای منظم را برای افزایش تعامل منتشر کنید. .

حداقل الزاماتی وجود دارد که حساب‌ها باید از نظر تعداد دنبال‌کنندگان و بازدیدها رعایت کنند تا بتوانند به طور مؤثر حساب‌ها را بفروشند، بنابراین این نکته مهمی است که باید در هنگام بازگرداندن حساب‌ها در پلتفرم به آن توجه داشت.

۷٫ مدیریت کمپین های تأثیرگذار در TikTok

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در TikTok، ارائه خدمات مدیریت حساب TikTok مانند مدیریت کمپین‌های تأثیرگذار برای TikTokers محبوب است. بسیاری از اینفلوئنسرها مایلند حساب خود را در TikTok توسعه دهند، اما زمان یا دانش لازم را در مورد بهترین روش برای انجام این کار ندارند.

با با این حال، کاربران می‌توانند روی تعامل دنبال‌کننده تمرکز کنند و در عین حال به شخص دیگری اجازه دهند جنبه عملیاتی و تجاری حساب را مدیریت کند.

همچنین می‌توانید کمپین‌های تأثیرگذار را با عمل به عنوان واسطه بین سازنده TikTok و یک برند مدیریت کنید. این می‌تواند شامل تضمین معاملات برای محتوای حمایت‌شده، معاملات برند، مشارکت با برند و انواع دیگر قراردادهای حمایت مالی باشد که با نوع محتوا و جایگاهی که TikToker معمولاً درباره آن پست می‌کند، همسو باشد.

به‌عنوان یک کمپین تأثیرگذار، به کسب‌وکارها کمک می‌کنید. با اینفلوئنسرهای TikTok ارتباط برقرار کنید و مطمئن شوید که فعالیت‌های کلیدی کمپین در ازای آن انجام می‌شوند با هزینه.

۸٫ خدمات مدیریت حساب TikTok

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

همچنین می‌توانید با ارائه خدمات مدیریتی برای سازندگان به‌جای کمپین‌های تأثیرگذار خاص، از TikTok درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، خدمات مدیریت حساب را به کسب‌وکارهایی که به دنبال حفظ حضور خود و هدایت ترافیک به سمت برندهایشان هستند، ارائه دهید.

شما می توانید خدمات خود را با کمک به کسب و کارها و سازندگان به روش های مختلف ارائه دهید. به عنوان مثال، خدمات مدیریت حساب می تواند شامل توسعه یک استراتژی محتوا، مانند تحقق اهداف تولید محتوا باشد. خدمات همچنین می‌تواند شامل سرمایه‌گذاری از پیشنهادات کسب‌وکارها و مارک‌های دیگر و کمک به آنها برای افزایش دنبال‌کنندگان خود از طریق تعامل منظم با مخاطبان باشد.

بر اساس مخاطبان دقیقی که مشتریان و مشتریان شما به دنبال آن هستند، وجود دارد. خدمات اضافی نیز می توانید داشته باشید. به عنوان مثال، شما همچنین می توانید خدماتی مانند ایجاد توضیحات ویدیویی هدفمند و بهینه شده، و ایجاد محتوایی که در صفحه For You قرار می گیرد، بسته به اینکه چه کسی هدف است، ارائه دهید.

۹٫ قرار دادن پیوندهای وابسته در محتوای TikTok

یکی دیگر از گزینه‌های کسب درآمد از طریق TikTok، استفاده از پیوندهای وابسته در پست‌های TikTok است. پیوندهای وابسته اساساً پیوندهایی به محصولاتی هستند که کاربران می توانند خریداری کنند. هر بار که خریدی انجام می‌شود، درصد کمی از فروش را دریافت می‌کنید.

می‌توانید از پیوندهای وابسته در کانال‌های مختلف برای به حداکثر رساندن درآمد استفاده کنید، از جمله پلتفرم‌هایی مانند TikTok. همچنین می‌توانید با قرار دادن پیوندهایی در توضیحات پست TikTok یا حتی کانال بیوگرافی خود، شرکت در برنامه‌های وابسته را انتخاب کنید تا هر بار که شخصی محصول را خریداری می‌کند، مقداری پول کسب کنید.

برای مثال، می‌توانید پیوندهای وابسته را به خود اضافه کنید. محصولات و مارک های مورد علاقه و/یا مواردی که در پست های TikTok استفاده می کنید و کاربران ممکن است بخواهند خریداری کنند. می‌توانید به کاربران اطلاع دهید که این یک پیوند وابسته است و در صورت تمایل به خرید، درصد کمی دریافت خواهید کرد.

۱۰٫ آهنگ‌های موسیقی را در TikTok تبلیغ کنید

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

ایجاد یک ویدیوی عالی TikTok تماماً در مورد ایجاد تعادل بین محتوا و سایر عناصر مانند موسیقی است. خواهید دید که بسیاری از سازندگان مورد علاقه در این پلتفرم از انواع مختلف موسیقی و آهنگ های پشتیبان استفاده می کنند تا تعامل بیشتری برای ویدیوهای خود به دست آورند.

< span id="ez-clearholder-mobile-leaderboard-2"/>

می‌توانید از TikTok خود برای کمک به ترویج آهنگ‌های موسیقی با گنجاندن آنها در ویدیوهای خود و دریافت پول برای آنها استفاده کنید.

۱۱٫ سفیر برند شوید

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

برندها همیشه به دنبال تأثیرگذار هستند تا به آنها کمک کنند مشتریان را به سمت محصولات و خدمات خود هدایت کنند.

به‌عنوان سفیر برند در TikTok، با کمک به برندها برای تقویت حضور خود در رسانه‌های اجتماعی، انتشار پیام‌های مثبت و تأثیرگذاری بر فروش مصرف‌کننده، درآمد کسب می‌کنید. . علاوه بر دریافت حقوق، شما به عنوان سفیر برند نه تنها دستمزد دریافت می کنید، بلکه می توانید شبکه حرفه ای خود را نیز گسترش دهید.

۱۲٫ به بازار سازندگان TikTok بپیوندید

شما می توانید به بازار سازندگان TikTok برای همکاری با حامیان مالی و برندها. اگر حداقل شرایط لازم برای بازار را داشته باشید و تنها کاری که باید انجام دهید این است که محصول یا خدمات آنها را در ویدیوهای خود ذکر کنید، آسان است.

با ملحق شدن به بازار سازندگان TikTok، می توانید این کار را آسان کنید. برندهایی که شما را برای محتوا و تایید برند پیدا کنند. برندها همیشه به دنبال اینفلوئنسرهای معتبر و محبوب در پلتفرم هستند تا با آنها شریک شوند، به ویژه آنهایی که در جایگاه های خاص و مرتبط با مخاطبان هدف هستند.

برای واجد شرایط بودن برای بازار سازندگان، باید حداقل یک صد هزار فالوور، و عوامل دیگری نیز ممکن است در بازی وجود داشته باشد. علاوه بر این، TikTok’s Creator Marketplace دارای یک ابزار تجزیه و تحلیل برای مشاغل است که به آنها کمک می کند تا میزان تعامل، بازدیدها و جمعیت شناسی شما را شناسایی کنند. بنابراین اگر به دنبال رشد کانال خود و افزایش تعامل هستید، به ابزارهای مناسب برای کمک به ایجاد یک استراتژی رشد برای کانال TikTok خود دسترسی خواهید داشت.

۱۳٫ یک Patreon راه اندازی کنید

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا با TikTok شروع کنید و در نهایت به گزینه های دیگر پلتفرم مانند Patreon بروید. با Patreon، کاربران می توانند برای دریافت محتوای انحصاری، مانند ویدیوها و پست های پشت صحنه، پرسش و پاسخ، و انواع دیگر تعامل، در صفحه شما مشترک شوند. هزینه‌های اشتراک برای راه‌اندازی صفحه Patreon خودتان خیلی زیاد نیست، و اگر هزینه‌های اشتراک خود را پایین نگه دارید، افزایش آن آسان‌تر و مهم‌تر از آن، رشد پایدار مشترک است.

۱۴٫ به عنوان مشاور TikTok کار کنید

svg%3E - نحوه کسب درآمد در TikTok در سال 2023: 15 بهترین
راه ها

با تعداد زیادی از کسب و کارها که به دنبال افزایش آگاهی و تقاضا برای محصولات خود هستند، فرصت های زیادی برای مشاوره و کمک به کسب و کارها برای رسیدن به اهدافشان وجود دارد. TikTok در حال تبدیل شدن به یک کانال رسانه اجتماعی مهم برای مشاغل است، به همین دلیل است که مشاوره در آن زمینه می تواند خدمات ارزشمندی باشد.

شما می توانید به عنوان مشاور TikTok برای ایجاد و هدایت استراتژی رسانه های اجتماعی در پلتفرم هایی مانند TikTok کار کنید. و با برندها کار کنید تا مخاطبان خود را افزایش دهید. می‌توانید با نشان دادن رشد و معیارهای حساب TikTok خود برای تقویت اعتبار، مشتریان جدیدی به دست آورید، و در طول زمان می‌تواند به یک کسب‌وکار قوی تبدیل شود.

۱۵٫ نکاتی را در مورد TikTok جمع آوری کنید

TikTok اخیراً یک ویژگی انعام را معرفی کرده است تا سازندگان را قادر می سازد تا در TikTok درآمد کسب کنند. سازندگان محتوا می توانند نکات و کمک های مالی را برای محتوای خود راحت تر جمع آوری کنند و از TikTok برای ایجاد تعامل استفاده کنند. این ویژگی به دنبال‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بتوانند با اهدای پول و انعام به سازندگان مورد علاقه خود کمک کنند.

چگونه با ویدیوهای TikTok درآمد بیشتری کسب کنیم.

اکنون که برخی از راه‌های ایجاد بانک جدی با TikTok را می‌دانید،،، در اینجا نکاتی در مورد چگونگی کسب درآمد بیشتر وجود دارد. پول با ویدیوهای TikTok.

ایجاد، ایجاد کنید: موفقیت شما بر توانایی شما برای آپلود منظم محتوای ثابت تکیه خواهد کرد. علاوه بر این، شما علاوه بر این، باید به طور مداوم محتوای قانع‌کننده‌ای ایجاد کنید تا فالوورهایتان همچنان به لایک کردن، اشتراک‌گذاری و تشویق دیگران به دنبال کردن شما ادامه دهند. زمانی که نوبت به افزایش فالوورهای TikTok شما می‌رسد، ثبات بسیار مهم است.

تعداد فالوورهای زیادی را پرورش دهید: مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، راز موفقیت شما در تعداد فالوورهایی است که می‌توانید به دست آورید. شما باید تا حد امکان فالوور داشته باشید، که به شما نیاز دارد که به طور منظم ویدیوها را آپلود کنید. هرچه دنبال کنندگان بیشتری داشته باشید به این معنی است که تأثیر بیشتری روی TikTok خواهید داشت، چیزی که مارک ها و کسب و کارها به دنبال آن هستند.

با مخاطبان خود درگیر شوید: به عنوان یک تأثیرگذار TikTok، علاقه مند نگه داشتن مخاطبان به محتوا و حساب کاربری بسیار مهم است. این بدان معناست که علاوه بر تولید محتوا، باید با فالوورهای خود نیز تعامل فعال داشته باشید. این بدان معنی است که شما باید به آنها گوش دهید، محتوای مورد نظر آنها را تولید کنید، به سؤالات پاسخ دهید و پخش زنده ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از ویژگی‌هایی مانند پاداش‌های TikTok برای افزایش ارجاع‌ها به پلتفرم، رشد مخاطبان و کسب درآمد در TikTok استفاده کنید.

محتوای خود را در سایر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید: شما می‌تواند با تبلیغ کانال TikTok خود در پلتفرم‌های دیگر مانند اینستاگرام، فیس‌بوک یا یوتیوب، شانس کشف و تعامل شما را افزایش دهد. بسیاری از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی با ایجاد یک استراتژی رسانه های اجتماعی منسجم در پلتفرم های مختلف برای حداکثر دسترسی و تعامل، مشاغل الهام بخش ایجاد کرده اند.

به دنبال ایجاد جریان های درآمدی متعدد از حساب خود باشید: واقعاً درآمد خوبی ایجاد کنید، به دنبال گسترش جریان های درآمدی در دسترس خود باشید. به عنوان مثال، انعام دادن، فروش محصولات خود، حمایت های مالی از برند یا استفاده از فرصت هایی مانند صندوق سازندگان TikTok، همه راه هایی برای تنوع بخشیدن به درآمد شما هستند. این به شما کمک می کند درآمد خود را متنوع کنید و شبکه و فرصت های خود را برای کسب درآمد بیشتر افزایش دهید.

How do You Make Money on TikTok: FAQs

One of the top TikTok FAQ is how to make money using TikTok. When it comes to the platform, there are many ways that users can make money. For example, you can partner with brands and businesses to promote products and create sponsored content.

You can also look into TikTok ads and other avenues on the platform to make money, including referral programs such as TikTok rewards. Using the tipping feature available on TikTok is another way to make money on TikTok.

How many views do you need to get paid by TikTok?

TikTok enables users to earn money directly from the platform depending on the number of views a video gets in a specific period of time. Videos that gain over 100,000 views in 30 days are eligible to earn money directly from TikTok.

How many followers do you need to make money on TikTok?

In order to earn revenue directly from TikTok, you will need to have an account on the platform and have a minimum of 10,000 followers in order to monetize on TikTok.

How much money do TikTokers make?

The amount of money that you can make on TikTok will depend on y our follower count, number of views, and other streams of revenue such as brand deals, partnerships and sponsorships. TikTokers can make anywhere between $200 to $5,000 and up a month.

Image: Depositphotos, Envato Elements


More in: Online Marketing, TikTok
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی