خبر

کدام شرکت فولادی عرضه اولیه می‌شود؟

کدام شرکت فولادی عرضه اولیه می‌شود؟

364971 897 - کدام شرکت فولادی عرضه اولیه می‌شود؟

اقتصاد۲۴– قرار است سه‌شنبه این هفته نهمین عرضه اولیه در فرابورس انجام شود. بر همین اساس تعداد ۱۳۵ میلیون سهم معادل پنج درصد سهام شرکت فولاد شاهرود با نماد معاملاتی فرود در بازار سهام عرضه می‌شود. قیمت مبنای این عرضه ۳۲۰ تومانی و حداکثر سهمیه شش میلیون و ۷۵۰ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج روز سه‌شنبه انجام می‌شود.

در این عرضه پس از کشف قیمت، در مرحله اول به روش حراج تا آغاز مرحله دوم نماد به منظور طی مراحل افزایش سرمایه به روش صرف سهام باسلب حق تقدم متوقف خواهد بود. در مرحله دوم، افزایش سرمایه شرکت به میزانی خواهد بود که طی آن ۱۸درصد از سهام از طریق واگذاری حق تقدم‌های سلب شده به عموم عرضه می‌شود؛ بنابراین متقاضیان باید آثار ناشی از افزایش سرمایه درمیزان مالکیت پس از افزایش سرمایه و نیز توقف نماد برای این موضوع را مدنظر قرار دهند.

ارسال سفارش تنها از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) امکان پذیر خواهد بود. همچنین ۵۰ درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت. مشاور این عرضه اولیه هم کارگزاری ستاره جنوب و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی