خبر

پیش بینی بورس امروز ۷ شهریور ۱۴۰۱

پیش بینی بورس امروز ۷ شهریور ۱۴۰۱

380777 238 - پیش بینی بورس امروز ۷ شهریور ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴-  بورس تهران از ابتدای شهریور تنها کمتر از ۲ درصد بازدهی را برای خود ثبت کرده است. بازار که با شوق خوبی شهریور را آغاز کرد امروز با افت مواجه شد.

از سویی هم در بازار شایعه جابجایی در وزارتخانه صمت وجود دارد و این نگرانی را برای فعالان ایجاد می‌کند که وضعیت صنعت خودرو با وعده‌هایی که وزیر فعلی داده است به کدام سمت و سو می‌رود.

بازار با تعداد بیش از ۳۰۰ نماد منفی کار خود را تمام کرد. وقتی به نمودار شاخص نگاه اجمالی می‌اندازیم به بی‌رمقی بازار در این چند روزه می‌رسیم و این انتظار را داریم که شاخص کماکان در محدوده میانگین ۲۰۰ روزه خود مورد حمایت قرار بگیرد. اما با افت روز یکشنبه کمی نگرانی در فعالان بازار ایجاد می‌شود که نکند بازار از این میانگین هم پایین‌تر برود؟


بیشتر بخوانید: رشد ۲۳۶ واحدی شاخص بورس در آغاز معاملات


نکته‌ای که در تکنیکال شاخص دیده می‌شود این است که نماگر «آر اس ای» در حال ایجاد یک واگرایی در کف است و این واگرایی چقدر می‌تواند قدرتمند باشد در روز‌های آتی مشخص می‌شود.

این نماگر نشان می‌دهد که بازار از هیجان فروش فاصله گرفته است. (قرار گرفتن این نماگر زیر عدد ۳۰ به صورت استاندارد نشان از هیجان فروش در نماد است.) این نماگر از عدد هیجان فروش به سمت بالا فاصله گرفته است.

در چند روز اخیر اعضای دولت از عدم افزایش قیمت سوخت خبر می‌دهند. با این حال بازار با این اخبار و شایعات به سمت حواشی اخبار بودجه بندی برای سال ۱۴۰۲ پیش می‌رود.

380779 502 - پیش بینی بورس امروز ۷ شهریور ۱۴۰۱

منبع: دنیای اقتصاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی