عمومی

با 20 برند هدفمند سال 2022 آشنا شوید

با ۲۰ برند هدفمند سال ۲۰۲۲ آشنا شوید

هدف یک شرکت را کمیت کنید–اما غیرممکن نیست.

شاخص توان هدف ۲۰۲۲ اینجاست، و به ۱۰۰ شرکتی که امروزه در ایالات متحده کار می‌کنند، اشاره می‌کند. این فهرست توسط آژانس بازاریابی و تبلیغات StrawberryFrog و شرکت داده‌های شخص اول Dynata و نتیجه یک نظرسنجی از جمعیت عمومی ایالات متحده است که به بیش از ۲۰۰ شرکت در ۵۰ صنعت پرداخته است. این شاخص چند عنصر مختلف هر شرکت را می سنجد: تعهد به هدفی فراتر از سود، بهبود زندگی، و ایجاد جامعه و دنیای بهتر، نه فقط برای سهامداران. این سومین سالی است که شاخص توان هدف شرکت ها را بر اساس این ویژگی ها رتبه بندی می کند.

برترین شرکت هایی که امسال Power Purpose 100 را ساختند، احتمالاً آشنا به نظر می رسند: شرکت پاکسازی دوستدار محیط زیست نسل هفتم، متعلق به یونیلیور، یک بار دیگر پس از بردن جایزه برتر سال گذشته، مقام اول را به خانه برد. شرکت کفش خیریه تامز نیز برای دومین سال متوالی در جایگاه دوم قرار گرفت. قرار گرفتن تامز در این فهرست غافلگیر کننده است، زیرا موسس رویایی آن، بلیک مایکوسکی، کنترل کسب و کار را از دست داد و مجبور شد فروش به طلبکاران در سال ۲۰۱۹٫ 

در مقایسه با شاخص های قبلی، ۲۰ برتر امسال شامل کسب و کارهای اصلی و میلیارد دلاری بیشتری است. امسال، ۱۰ شرکت تازه وارد ۲۰ جایگاه برتر در شاخص توان هدف شدند، از جمله Pfizer، Patagonia، و Zoom.

احساس هدف یک شرکت فقط به دلایل نوع دوستانه مهم نیست. همانطور که مدیر عامل Dynata، گری اس. لابن، هنگام اعلام قدرت هدف ۲۰۲۲ در طی Inc.‘ اشاره کرد. رویداد پخش زنده Purpose Power Summit 2022 در روز سه‌شنبه، حس هدفمندی مزایای اقتصادی نیز ایجاد می‌کند. ابزار مدل‌سازی مخاطبان Dynata نشان داد که ۸۵ میلیون مصرف‌کننده آمریکایی با هدف شرکت برای خرید کالاها و خدمات انگیزه دارند – و ۱۴۹ میلیون مصرف‌کننده را بر اساس موضع سیاسی-اجتماعی آن در مورد مسائل تحریم می‌کنند. اسکات گودسون، مدیر عامل و بنیانگذار StrawberryFrog در ماه فوریه در Inc.com نوشت.

واضح است که مخاطبان ایالات متحده به جایگاه شرکت‌ها اهمیت می‌دهند – و اینها ۲۰ مورد برتری هستند که به نظر آنها تفاوت واقعی ایجاد می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی