عمومی

کمبود فرصت ها مشکل شما نیست

کمبود فرصت ها مشکل شما نیست

aslt=”34a3a5678f” مربی کسب و کار برای بیش از ۲۵ سال، من با هزاران صاحب کسب و کار در سراسر جهان صحبت کرده ام که به دنبال رشد و مقیاس کسب و کار خود را. و اگر بخواهم از آنها بپرسم که بزرگترین مشکل در کسب و کارشان چیست، بخش بزرگی از آنها می گویند که فاقد “فرصت” هستند و اگر فقط “فرصت های” بیشتری داشته باشند، می توانند بسیار راحت تر به اهداف رشد خود برسند. اما برای اکثریت صاحبان مشاغل، اینطور نبود. فرصت‌ها وجود داشت، اما چیزی که آنها کم داشتند، چیزی بود که بسیار بزرگتر.

رهبری 

برای اکثریت آن مشاغل، عدم توجه رهبری بود. بیشتر مشاغل غرق در فرصت هستند. آنچه واقعاً سنگین‌تر است، این عدم توجه است، چه مهارت، توانایی و کیفیت رهبری، یا حجم توجه رهبری. احتمالاً پروژه‌هایی دارید که در حال انجام شدن هستند، زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند آنها را به طور مؤثر رهبری کند. تیم رهبری شما آنقدر مشغول انجام و مراقبت از تک تک چیزهای دنیای خود است که قادر به انجام پروژه‌های بزرگ‌تر نیست که سوزن کسب‌وکار شما را به حرکت درآورد.

هزینه رهبری

تشخیص اینکه یک مسئله رهبری در سازمان شما وجود دارد، تنها اولین قدم برای حل و فصل است. زیرا برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، تلاش برای فهمیدن اینکه مشکل چقدر بزرگ است و قدم‌هایی برای بهبود اوضاع می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد، اما لزومی ندارد. با پرسیدن یک سری سؤال از خود شروع کنید، که نه تنها به شما کمک می کند تا تعیین کنید که چقدر مشکل دارید، بلکه به شما کمک می کند تا در مورد چه حوزه هایی از رهبری باید در تیم خود کار کنید. در اینجا برخی از سوالاتی وجود دارد که من از مشتریان مربیگری کسب و کار خود می پرسم:

  1. تیم شما از نظر داشتن چشم انداز و اهداف روشن برای بخش یا شرکت شما، تیم شما برای پیشرفت رو به جلو چگونه است؟

  2. آیا شما یا تیم رهبریتان رفتارهای معمولی دارید که عملکرد شما را تضعیف می کند؟

  3. در واگذاری یا رها کردن کار مشکلی دارید؟

  4. آیا تیم شما توجه رهبری ندارد؟ اگر رهبران بیشتری داشتید، می‌توانید از فرصت‌های فراوان بیشتری برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید.

  5. آیا از گفتگوهای سخت و درگیری اجتناب می کنید؟ یا در این موقعیت‌ها فرو می‌روید، اما این کار را با درایت یا خوب انجام نمی‌دهید؟

  6. آیا تیم شما مشکل نگرش دارد؟ آنها می دانند چه کاری باید انجام دهند، اما به هر دلیلی (مثلاً یک سیب بد، بی انگیزگی، و غیره) آنطور که باید عمل نمی کنند.

  7. آیا تیم شما پاسخگو است؟ آیا آنها ضرب الاجل را از دست می دهند یا توپ را رها می کنند؟

مراحل بعدی

اکنون که درک خوبی از جایی که تیم رهبری شما نیاز به کار دارد دارید، یک نقشه راه برای بهبود مهارت هایی که تیم شما برای موفقیت نیاز دارد تنظیم کنید. این می تواند از طریق برنامه ریزی استراتژیک، تعیین هدف، تغییرات فرهنگی شرکت یا ترکیبی از همه موارد فوق باشد. و اغلب به آنجا مراجعه کنید تا ببینید کجا پیشرفت می کنید و مناطق مخفی که هنوز نیاز به کار دارند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی