خبر

وزیر صمت وعده برگزاری جلسه با صنایع خودروسازی را داد| صنعت خودرو از علی آبادی چه انتظاری دارد؟

وزیر صمت وعده برگزاری جلسه با صنایع خودروسازی را داد| صنعت
خودرو از علی آبادی چه انتظاری دارد؟

بازار؛ گروه خودرو: ظهر امروز طی جلسه ای عباس علی آبادی وزیر صمت و معاونین وزارتخانه متبوعش میزبان فعالان بخش خصوصی و جمعی از تشکل های فراگیر وزارت صمت بودند؛ محور جلسه مذکور بررسی تحقق شعار سال جاری یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» بوده است. نمایندگان صنایع مختلفی که امروز با وزیر صمت دیدار داشتند، نسبت به سیاست های سال پیش وزارت صمت و ایجاد سامانه های متعدد برای عرضه محصول به بازار گلایه داشتند، در اینجا می توان به گلایه تایرسازان، روانسازان و فروشندگان لوازم یدکی اشاره داشت.

در جلسه مذکور رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور به عنوان نماینده صنایع خودروسازی در این جلسه حضور داشته است تا چالش ها و معضلات صنعت خودرو را به گوش وزیر صمت برساند.

محمدرضا نجفی منش طی گفت و گو اختصاصی با خبرنگار «بازار» در خصوص نظر عباس علی آبادی برای حل مشکلات صنعت خودرو گفت: وزیر صمت امروز مدعی حمایت از تولید داخل صنایع خودروسازی بود، به نظر می رسید این رویکرد به طور کلی در ساختار وزارت صمت وجود داشته باشد.

رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر نقد پذیری وزارت صمت برای تولید خودرو، بیان کرد: انتقاداتی در خصوص عملکرد وزارت صمت در قبال صنایع خودروسازی داشتم که وزیر صمت وعده برگزاری یک جلسه ویژه مخصوص صنایع خودروسازی با حضور بازیگران این صنعت جهت حل مشکلات تولید خودرو و قطعات را داد.

وی افزود: در صورتی که جلسه میان وزیر صمت و بازیگران صنایع خودروسازی برگزار شود؛ سیاست های کلی این وزارتخانه در خصوص صنعت خودرو برای سال جاری مشخص خواهد شد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی