عمومیمقالات

امتیاز کارمند یا راز بهره وری؟ تندرستی شرکتی برنامه ها در هر دو ارائه می شوند

امتیاز کارمند یا راز بهره وری؟ تندرستی شرکتی
برنامه ها در هر دو ارائه می شوند

در دهه‌های گذشته، تنها امتیازی که ممکن است از رئیس خود دریافت کرده باشید، یک سبد میوه در تعطیلات بود. در حال حاضر، برنامه‌های سلامتی شرکت‌ها تصمیمات کارمندان را تحت تأثیر قرار می‌دهند، زیرا آنها دو شرکت را برای کار در نظر می‌گیرند و ممکن است به حفظ آنها نیز کمک کنند. آنها به وفور یافت می شوند زیرا توسعه دهندگان به قطار سلامتی شرکتی می پرند: برنامه های سلامت روان با درمانگران در جیب شما وجود دارد. عضویت در باشگاه و پاداش برای ورزش وجود دارد. کلینیک هایی در محل وجود دارد که سلامتی پیشگیرانه را در دسترس قرار می دهد. و خیلی چیزهای دیگر.

این کار کارفرمایان را با تصمیم گیری مواجه می‌کند: آیا برنامه‌های سلامت شرکت ارزش سرمایه‌گذاری را دارند؟ آیا آنها در دراز مدت برای کارمندان و کسب و کار سود خواهند داشت؟ کارفرمایان همچنین باید با “چگونه” آن را انجام دهند، از سیستم‌های کوپن که به کارمندان حق انتخاب بیشتری نسبت به انتخاب برنامه‌هایشان می‌دهند تا تعیین از طریق تحقیقات شرکتی که از کدام گزینه‌ها بیشتر استفاده می‌شود، مبارزه کنند.

A. گزارش ۲۰۲۳ از Gitnux نشان می دهد که بیش از نیمی از کسب و کارهای ایالات متحده در حال حاضر این برنامه ها را ارائه می دهند. آنها نیز با افزایش ۶۶ درصدی بهره وری به طور کلی، ۶۷ درصد افزایش در رضایت کارکنان، ۶۳ درصد بهبود در رشد و ثبات مالی و ۵۰ درصد غیبت کمتر کارمندان، نتیجه می دهند. این گزارش نشان می دهد که آنها همچنین ممکن است یک عامل کلیدی باشند، در حفظ کارمندان زن، جمعیت شناسی احتمال بیشتری دارد که محل کار را با تعهدات مراقبتی ترک کنند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اختلالات سلامت روان سالانه یک تریلیون دلار هزینه از دست دادن بهره‌وری را در بر می‌گیرد و به ضرورت برنامه‌های سلامت روان و تندرستی برای کاهش این ضررها اشاره می‌کند.

برنامه های سلامتی شرکتی از چه زمانی شروع به اجرا کردند؟

حتی قبل از آن در بیماری همه گیر، شرکت ها به دنبال این طرح ها برای جذب کارمندان بودند. در واقع، در سال ۲۰۱۶ داده هایی را از کارشناسان برجسته در این موضوع گردآوری کرد. نتیجه گیری شد که اگر برنامه ها به درستی در یک «استراتژی جامع ارتقای سلامت محیط کار» ادغام نشوند، به احتمال زیاد شکست خواهند خورد. آن‌ها «ابتکارات انفرادی» را به عنوان برنامه‌هایی می‌خوانند که فقط ارزیابی خطرات سلامتی را انجام می‌دهند، به مردم پول می‌دهند تا عادت‌های خود را تغییر دهند، افراد را به سادگی به وب‌سایت طرح سلامت شرکت می‌فرستند، کمپین‌های کوتاه معرفی می‌کنند (به «بزرگ‌ترین بازنده» فکر کنید) و فروشنده‌ای را برای «تعمیر» استخدام می‌کنند. کارکنان ناسالم

پس چه کار می کند؟ این چیزی است که کارشناسان و رهبران شرکت در مورد آن فکر می‌کنند و می‌خواهند دیگران در برنامه‌های سلامتی شرکتی سرمایه‌گذاری کنند.

همه چشم‌ها به استرس محل کار معطوف است، زیرا تعداد فرسودگی شغلی در سال های اخیر در مقایسه با گذشته به اوج خود رسیده است. کارفرمایان و کارشناسان سلامتی در حال تلاش برای بهبود چنین پدیده گسترده ای هستند. طبق گفته راشل فلیشمن وود، مددکار اجتماعی و روان درمانگر دارای مجوز، بنیانگذار مشاوره سعادت و بنیانگذار کارگاه آموزشی رقص درمانی.

او می‌گوید: «شرکت‌ها نباید مزایای کلاس‌های مجازی (مدیتیشن، رقص، یوگا) و همچنین برنامه‌های هدایت‌شده پیشرفته را نادیده بگیرند.

علاوه بر این، با توجه به افزایش شرایط سلامت روان در طول و پس از همه‌گیری، فلیشمن می‌گوید که این موارد همیشه باید لحاظ شوند. افراد بیشتری نسبت به قبل برای روان درمانی ثبت نام می کنند و انگ زدایی از دریافت درمان منظم یا تمرین سلامتی برای بسیاری از افراد نیروی کار ضروری است. استرس، اضطراب، افسردگی و فرسودگی شغلی واقعی هستند و بدون یک برنامه قوی سلامت روان و تندرستی – من از این اصطلاحات به جای هم استفاده می‌کنم – افراد بازدهی بسیار کمتری خواهند داشت و اغلب دچار ناتوانی می‌شوند.

کارمندان سود می برند، و نتیجه شرکت هم همینطور است

علاوه بر بهبود زندگی کارکنان، برنامه های محبوب سلامتی شرکتی معمولاً برای خود شرکت بازده مالی نیز دارد. مو کتیبا، مدیر اجرایی مستقر در بلمونت، کالیفرنیا و رئیس RingCentral، این را “برد-برد” می نامد.

«جمعیت کارمند ما و تعامل گذشته ما به مذاکرات ما برای نرخ‌ها کمک می‌کند. ما همچنین به طور مداوم برنامه های خود را ارزیابی می کنیم تا هر گونه اضافه کاری را در بین برنامه های مشابه کاهش دهیم. به عنوان مثال، ما اکنون تمرینات و یوگا به سبک بوت کمپ آنلاین را به همه کارمندان ارائه می دهیم. پیش از این، این کلاس‌ها در مکان‌های خاصی ارائه می‌شد و تنها می‌توانست گروه کوچکی از کارمندان را در خود جای دهد. این به ما کمک کرده است تا پیشنهادات خود را برای دسترسی به افراد بیشتری گسترش دهیم و در عین حال کارایی هزینه بیشتری را نیز به دست آوریم.”

اقدامات پیشگیرانه، مانند تشویق کارکنان به ورزش و ارائه غربالگری رایگان برای فشار خون و سایر اندازه‌گیری‌های سلامت، همراه با با کلینیک های واکسیناسیون، می توان از کارمندان بیمار در آینده جلوگیری کرد. این منجر به روزهای از دست رفته کمتر، حق بیمه کمتر و سود بیشتر می شود. «هرچه افراد بیشتر احساس کنند برنامه‌های سلامتی کارشان دیده شده و مورد حمایت قرار می‌گیرند، بهتر است! فلیشمن می‌گوید و این شامل ارائه واکسن آنفولانزا، آزمایش بارداری و موارد دیگر می‌شود.

< قوی>انتخاب چیزی که برای کارمندان شما مفید است

یکی از موانع فوری و طاقت‌فرسا هنگامی که کارفرما تصمیم می‌گیرد در یک برنامه سلامت شرکتی سرمایه‌گذاری کند، عدم امکان برآورده کردن نیازهای بسیار متفاوت همه است. پاسخ معمولاً در یک نظرسنجی کاملاً ناشناس نهفته است، هم در شروع برنامه نویسی و هم به صورت دوره ای در سراسر.

کتیبه این عوامل را در نظر می‌گیرد: «جایی که در سطح جهانی کارمند داریم. ترتیبات کاری آنها چیست (در دفتر، ترکیبی، از راه دور)؛ و نیازهای آنها چیست. ما از نزدیک با کارگزار خود کار می‌کنیم تا برنامه‌ها را براساس کتاب نظرسنجی‌های مربوط به تجارت و صنعت خود محک بزنیم، بنابراین شرکت‌های دیگر چه نیازها یا پیشنهاداتی را ارائه می‌کنند و آیا این برای جمعیت ما کارساز است؟»

ارسال نظرسنجی را در نظر بگیرید

سپس، آنها به صورت دوره ای نظرسنجی را برای بازخورد کارکنان ارسال می کنند. . کتیبه می‌گوید: «ما با فروشندگان خود ملاقات خواهیم کرد و تعامل و استفاده از برنامه را بررسی خواهیم کرد. کارمندان ما بین کار و زندگی شخصی خود مشغول هستند. ارائه برنامه هایی برای حمایت از نیازهای مختلف می تواند به کارکنان ما آرامش خاطر، حمایت یا حتی مشاوره بدهد. ما همچنین همبستگی هایی را در ادعاهای سلامتی خود مشاهده می کنیم. به عنوان مثال، کارمندی که از برنامه رایگان پشتیبانی کارمندان ما یا برنامه مدیتیشن استفاده می کند، آنها را پیدا می کند. می‌تواند در شب بهتر بخوابد، که به نوبه خود منجر به سلامت کلی بیشتر و کاهش ادعاهای پزشکی می‌شود.» آنها از TaskHuman استفاده می کنند که برای کارمندان رایگان است. برخی از پیشنهادات عبارتند از:

  • کمپ‌های بوت، یوگا و سایر ابتکارات تناسب اندام
  • مربیگری در خانه و خانواده
  • حمایت روحی و عاطفی
  • توسعه حرفه ای
  • برنامه های تخصصی دیگر — برنامه های مورد علاقه اخیر در مورد روز پدر و مدیریت اضطراب بودند، کتیبه اضافه می کند

کارمندان همچنین به برنامه مدیتیشن Headspace دسترسی رایگان دارند. ، یک مزیت حقوقی رایگان از طریق Rocket Lawyer، و رویدادهای برنامه نویسی مجازی و در محل.

کتیبه می گوید مدیریت نیازهای چندین هزار کارمند در سطح جهان شامل ارزیابی این نیازها می شود – که می تواند شامل مالی، فیزیکی، ذهنی و روانی باشد. رفاه اجتماعی، همراه با رشد و توسعه شخصی و حرفه ای – ممکن است قبل از تصمیم گیری باشد. و کار می کند—RingCentral دارای امتیاز رضایت متوسط ​​۴٫۹۲/۵ است و ۸۴ درصد از کارمندان برنامه مربیگری گروهی را بهینه می کنند.

اجازه دادن به کارمندان برای انتخاب خود

برخی از شرکت ها تصمیم گرفته اند از تلاش برای تعیین نیازهای کارکنان خودداری کنند. در عوض، آنها به کارمندان اجازه می دهند خودشان انتخاب کنند. این به شکل کوپن‌ها اتفاق می‌افتد، جایی که کارمندان می‌توانند از اعتبار، پول یا سایر سیستم‌ها برای درخواست برنامه‌ها و طرح‌های شامل یا تایید شده استفاده کنند. مزایا شامل ارائه صدای و انتخاب بیشتر به مجموعه متنوعی از کارمندان است، اما می‌تواند چالش‌هایی نیز وجود داشته باشد.

«کوپن‌ها عالی هستند، اما شرکت‌ها باید مراقب باشند و باید سخاوتمند باشند. فلیشمن می‌گوید: مردم با دریافت یک کوپن تنها برای دو جلسه درمانی EAP احساس تضعیف می‌کنند. با مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن سلامت مجازی، به کارمندان اجازه دهید از بین چند برنامه درجه یک برای جلسات درمانی و مربیگری ماهانه و همچنین تمرینات و مدیتیشن انتخاب کنند. شرکت‌ها باید پول خود را در جایی بگذارند و سخاوتمندانه بدهند.»

با این وجود، کوپن‌ها اغلب مشکل نیازهای بسیار متفاوت را حل می‌کنند. “نیازها یکسان نیستند و این چیزی است که ما برای آن حل می کنیم. شالینی هاتوروسینگه، کارشناس ارشد عملیات افراد در درمان رشد.

«آیا آنها مراقب هستند؟ آیا آنها لحظات سخت زندگی را سپری می کنند؟ آیا آنها با بیماری های مزمن مبارزه می کنند یا توانایی های متفاوتی دارند؟ آیا آنها در شرف پدر و مادر شدن هستند؟ نقش آنها چقدر از نظر احساسی نیاز دارد؟

چه کارفرمایان کوپن‌ها را انتخاب کنند یا نه، نظرسنجی‌ها و بازخوردهای باز و واقعی همچنان ضروری است. “ما کارمندان خود را تشویق می کنیم که در مورد تجربه خوب یا بد خود صادق باشند. هاتوروسینگه می‌گوید: هدف کامل بودن نیست، بلکه بهبود مستمر است.

برنامه نویسی یک “کمک” برای فرهنگ سمی در محل کار نیست

اگر مشکلات در شرکت بسیار عمیق تر باشد، ایجاد یک محل کار سمی یا احساسی ناامن، برنامه نویسی راه حل سریعی نیست.

روزها، مردم قبل از تعهد به یک شرکت تحقیقات خود را انجام می دهند و ارائه عضویت در ورزشگاه و یوگا و اعتبار ۱۰۰ دلاری برای رفتن به دکتر در هر سال اولویتی برای بله گفتن به یک شغل نیست، اما این چیزی است که کارمندان به دنبال آن هستند. a href=”https://www.arissannicole.com/” target=”_blank”>Arissan Nicole، مربی رزومه و شغلی و کارشناس توانمندسازی محل کار. این می تواند نشان دهد که شما به کارمندان خود در خارج از ۹ تا ۵ اهمیت می دهید. از طرف دیگر، اگر فرهنگ شکسته ای دارید، مشوق ها می تواند مانند استفاده از چسب زخم برای درمان سوراخ گلوله باشد. کارمندان حال و آینده به درستی آن را خواهند دید. برنامه‌های سلامت شرکتی باید مکمل داستان بزرگ‌تری باشد که برای استخدام از آن استفاده می‌کنید، نه ویژگی.»

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی