عمومی

خریداران ممکن است ماموریت اجتماعی شما را دوست داشته باشند، اما به آن اهمیت می دهند خدمات مشتری بیشتر

خریداران ممکن است ماموریت اجتماعی شما را دوست داشته باشند، اما به آن اهمیت می دهند
خدمات مشتری بیشتر

در سال ۲۰۲۲، انتظار می رود که برندها بیشتر از بازاریابی، فروش و کسب سود انجام دهید. ظهور Gen-Z، با قدرت مخارج جمعی آنها با ۳۶۰ میلیون دلار، فراگیر بودن، تنوع و اقدام برندها بیش از همیشه.

اما چگونه با مشتریان خود رفتار کنید به عنوان اصلی ترین دلیل مصرف کنندگان – از جمله Gen Z – از شما حمایت می کند. کسب و کار. در سطح جهانی، ۹۴ درصد از مشتریان بر اساس گزارش سال ۲۰۲۲ از eMarketer و Insider Intelligence. تجربه مصرف کننده رتبه اول را دارد و پس از آن رفتار با کارمندان قرار دارد. (۸۵ درصد) و شیوه های زیست محیطی (۷۸ درصد). ۷۳ درصد دیگر از مصرف‌کنندگان گفتند که واکنش و اقدامات یک برند در قبال رویدادهای بی‌عدالتی نژادی بر تصمیم آن‌ها برای خرید از یک شرکت تأثیر می‌گذارد.

علیرغم اینکه بسیاری از مصرف کنندگان نگرانی های جهانی مانند محیط زیست، مسائل اجتماعی و رفتار کارکنان را به عنوان ملاحظات قبل از انجام خرید از یک برند، داده ها نشان می دهد که پیام به کیف پول آنها ترجمه نمی شود. فقط ۲۷ درصد از مشتریان در سراسر جهان گزارش دادند که برندها را تغییر داده اند تا بهتر با ارزش های شخصی خود هماهنگ شوند.

در عوض، نیمی از مصرف کنندگان در سراسر جهان گزارش دادند که اخیراً برندها را برای به دست آوردن خدمات بهتر به مشتریان تغییر داده اند، و به وضوح نشان می دهد که نحوه رفتار شما با پایگاه مصرف کننده هنوز مهم است. معاملات بهتر با برند و کیفیت محصول دلایل دیگری بود که مشتریان به دنبال نیازهای خود در جای دیگری بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی