عمومی

54 ویژگی وب سایت که کسب و کار کوچک شما باید داشته باشد

۵۴ ویژگی وب سایت که کسب و کار کوچک شما باید داشته باشد

برای کسب و کارهای کوچک، داشتن یک وب سایت برای ایجاد حضور آنلاین بسیار مهم است. با این حال، داشتن یک وب سایت کافی نیست – مهم است که اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما دارای تمام ویژگی های لازم برای جذب و حفظ مشتریان است. در این مقاله، ۵۴ ویژگی ضروری وب سایت را که کسب و کار کوچک شما برای موفقیت در دنیای دیجیتال امروزی باید داشته باشد، مورد بحث قرار خواهیم داد. بیایید شروع کنیم!

ویژگی وب سایت چیست؟

ویژگی وب سایت یک عملکرد یا ابزار خاصی است که در یک وب سایت ادغام می شود تا قابلیت استفاده، عملکرد و تجربه کاربری کلی آن را افزایش دهد. این ویژگی‌ها می‌توانند شامل هر چیزی از فرم تماس و نوار جستجو گرفته تا یکپارچه‌سازی رسانه‌های اجتماعی و قابلیت‌های تجارت الکترونیکی باشند.

کلید این است که مهم‌ترین ویژگی‌ها را برای مخاطبان هدف خود شناسایی کنید و اطمینان حاصل کنید که آنها به طور موثر برای هر موردی اجرا می‌شوند. پروژه وب سایت شما را از سایر مشاغل متمایز می کند.

چرا باید بازدیدکنندگان وب سایت خود را با استفاده از Optim-Optimizing وب سایت کسب و کار خود جذب کنید. -end”/>

بهینه سازی وب سایت های تجاری با ویژگی های بیشتر یا بهتر برای افزایش ترافیک وب و تبدیل وب سایت های بازاریابی بسیار مهم است. در اینجا پنج چیزهایی که باید هنگام ایجاد یک وب سایت بدانید وجود دارد برای بهینه سازی آن برای موفقیت:

  • افزایش دید – یک وب سایت بهینه شده می تواند رتبه بندی موتورهای جستجوی شما را بهبود بخشد و حضور آنلاین شما را افزایش دهد.
  • بهبود آن. تجربه کاربری – با افزودن ویژگی‌های مفید مانند چت بات‌ها یا ویدیوهای محصول، می‌توانید تجربه کلی کاربر را در وب‌سایت خود بهبود بخشید.
  • تقویت تعامل – ویژگی‌های جذاب مانند تعاملی آزمون‌ها یا نظرسنجی‌ها می‌توانند به نگه داشتن بازدیدکنندگان برای مدت زمان طولانی‌تری در سایت شما کمک کنند.
  • تبدیل‌ها را افزایش دهید – وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده با فراخوان‌های اقدام واضح و پیمایش آسان وب سایت می تواند بازدیدکنندگان سایت را به مشتریان پولی تبدیل کند.
  • پیشتر بمانید. رقبا– کسب و کارهایی که به طور مداوم وب سایت های خود را به روز می کنند و بهبود می بخشند، از رقبایانی که این جنبه مهم بازاریابی دیجیتال را نادیده می گیرند جلوتر خواهند ماند.

ویژگی های وب سایت کسب و کار اصلی

svg%3E - 54 ویژگی وب سایت که کسب و کار کوچک شما باید داشته باشد

داشتن چک لیست ایجاد یک وب سایت برای تعریف واضح کارهایی که وب سایت شما باید انجام دهد در طول توسعه وب سایت. بیایید نگاهی به ویژگی‌های اصلی وب‌سایت کسب‌وکار شما بیندازیم…

۱٫ طراحی واکنش گرا

یک طراحی واکنش گرا تضمین می کند که وب سایت شما در رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و هر دستگاه تلفن همراه عالی به نظر می رسد.

۲٫ فرم تماس

فرم تماس راهی کارآمد برای مشتریان بالقوه است تا بدون نیاز به ترک سایت شما با شما در تماس باشند.

۳٫ گالری محصولات

یک گالری محصول محصولات شما را به نمایش می گذارد و به مشتریان اجازه می دهد قبل از خرید آنها را با جزئیات مشاهده کنند.

۴٫ فهرست خدمات

فهرست خدمات اطلاعات دقیقی را درباره خدماتی که شما ارائه می‌کنید ارائه می‌کند. پیشنهادی که می تواند مشتریان بالقوه را جذب کند.

۵٫ Call to action

یک فراخوان برای اقدام بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند تا اقدامات خاصی مانند پیوستن به خبرنامه شما یا خرید چیزی را انجام دهند.

۶٫ بخش توصیفات مشتری

یک بخش توصیفات بازخورد مثبتی از مشتریان راضی نشان می دهد که می تواند به اعتمادسازی در برند شما و افزایش نرخ تبدیل کمک کند.

ویژگی های محتوای وب سایت

svg%3E - 54 ویژگی وب سایت که کسب و کار کوچک شما باید داشته باشد

داشتن محتوای با کیفیت در وب سایت شما به اندازه طراحی آن مهم است. خواه از میزبان وردپرس استفاده می‌کنید یا در حال کاوش در جایگزین‌های وردپرس، مطمئن شوید که این ویژگی‌های ضروری را لحاظ کنید:

< span class="ez-toc-section" id="7_Headings_hierarchy"/>۷٫ سلسله مراتب سرفصل ها

سلسله مراتب سرفصل ها به سازماندهی محتوای سایت یا وبلاگ شما کمک می کند، بازدید از صفحه را برای اکثر بازدیدکنندگان آسان تر می کند و ضروری است. برای بازاریابی محتوا.

۸٫ نقاط گلوله

نقاط گلوله روشی موثر برای ارائه اطلاعات در قالبی مختصر و خوانا است.

۹٫ پیوندهای داخلی

پیوندهای داخلی صفحات داخل سایت شما را به هم متصل می کند و به بازدیدکنندگان کمک می کند تا به طور یکپارچه در وب سایت شما حرکت کنند.

۱۰٫ بهینه‌سازی تصاویر

بهینه‌سازی تصاویر برای استفاده از وب تضمین می‌کند که آنها به سرعت بارگیری می‌شوند بدون اینکه کیفیت را کاهش دهند.

۱۱٫ یکپارچه‌سازی ویدیوها

ادغام ویدیو می‌تواند با افزودن یک عنصر پویا به محتوای شما، تعامل در سایت شما را بهبود بخشد.

۱۲٫ اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی

دکمه‌های اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهند که شما را به اشتراک بگذارند. محتوا در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها، افزایش دسترسی شما و بازگرداندن ترافیک به سایت شما.

ویژگی‌های صفحه اصلی

svg%3E - 54 ویژگی وب سایت که کسب و کار کوچک شما باید داشته باشد

صفحه اصلی وب سایت شما اولین برداشتی است که بازدیدکنندگان از کسب و کار شما می گیرند. مطمئن شوید که این ویژگی‌های ضروری را برای ایجاد یک تجربه آموزنده و خوش‌آمد در نظر می‌گیرید:

۱۳٫ بخش قهرمان

بخش قهرمان اولین چیزی است که بازدیدکنندگان هنگام ورود به سایت شما می بینند و باید حاوی یک پیام واضح در مورد آنچه کسب و کار شما انجام می دهد باشد. .

۱۴٫ محصولات ویژه

یک بخش محصولات ویژه، محبوب ترین یا جدیدترین محصولات شما را برجسته می کند و می تواند بازدیدکنندگان را برای کاوش بیشتر ترغیب کند.

۱۵٫ ارزش‌های شرکت

نمایش ارزش‌های شرکت شما در صفحه اصلی به ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان کمک می‌کند و به آنها ایده می‌دهد که کسب و کار شما چیست.

۱۶٫ آخرین اخبار

شامل بخشی برای آخرین اخبار یا به‌روزرسانی‌ها نشان می‌دهد که کسب‌وکار شما فعال است و بازدیدکنندگان را از پیشرفت‌های جدید مطلع می‌کند.

۱۷٫ ثبت نام در خبرنامه

فرم ثبت نام در خبرنامه به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا در به روز رسانی های کسب و کار شما مشترک شوند و می تواند به شما در ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار کمک کند.

۱۸٫ نشان‌واره‌های مشتری را نشان می‌دهد

نمایش آرم‌های مشتریانی که با آنها کار کرده‌اید، می‌تواند به ایجاد اعتبار و اعتماد نزد مشتریان بالقوه که ممکن است آن مارک‌ها را بشناسند، کمک کند.< /p>

ویژگی های پاورقی وب سایت

پانویس وب سایت شما به اندازه هر بخش دیگری از سایت شما مهم است. این می تواند اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد و به بازدیدکنندگان کمک کند تا در سایت شما حرکت کنند.

۱۹٫ اعلامیه حق نسخه برداری

یک اعلامیه حق نسخه برداری در پایین وب سایت شما به بازدیدکنندگان اطلاع می دهد که تمام محتوای سایت توسط قانون حق نسخه برداری محافظت می شود.

۲۰٫ پیوند خط مشی رازداری

قرار دادن پیوند به خط مشی رازداری شما در پاورقی تضمین می کند که بازدیدکنندگان به اطلاعات مهم در مورد نحوه جمع آوری داده هایشان دسترسی آسان داشته باشند. و استفاده می شود.

۲۱٫ پیوند نقشه سایت

پیوند نقشه سایت در پاورقی نمای کلی از تمام صفحات سایت شما را ارائه می دهد و به بازدیدکنندگان کمک می کند آنچه را که به دنبال آن هستند به سرعت پیدا کنند. .

۲۲٫ نمادهای رسانه‌های اجتماعی

آیکون‌های رسانه‌های اجتماعی در پاورقی این امکان را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا به راحتی با شما در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف ارتباط برقرار کنند و به‌روز بمانند. -تاریخ اخبار و به‌روزرسانی‌ها.

۲۳٫ اطلاعات تماس

نمایش اطلاعات تماس مانند شماره تلفن یا آدرس ایمیل همراه با ساعات کاری در پاورقی به بازدیدکنندگان امکان می دهد با شما در تماس باشند. به راحتی.

۲۴٫ گزینه های پرداخت

اگر محصولات یا خدماتی را به صورت آنلاین می فروشید، نمایش گزینه های پرداخت پذیرفته شده در پاورقی می تواند به بازدیدکنندگان اطمینان دهد که تراکنش های آنها ایمن خواهد بود و راحت است.

وب سایت درباره ویژگی های صفحه

صفحه درباره یکی از مهمترین صفحات وب سایت شما است. این جایی است که بازدیدکنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما و آنچه شما را متمایز می کند به آنجا می روند. این ویژگی ها عبارتند از:

۲۵٫ بایوس اعضای تیم

معرفی اعضای تیم خود با بایوس می‌تواند به ایجاد اعتماد بین بازدیدکنندگان کمک کند و به آنها این احساس را بدهد که با چه کسی کار خواهند کرد. .

۲۶٫ تاریخچه شرکت

ارائه تاریخچه مختصری از شرکت شما می تواند به بازدیدکنندگان نشان دهد که تا چه حد پیشرفت کرده اید و اعتبار شما را ایجاد می کند.

۲۷٫ بیانیه ماموریت

یک بیانیه ماموریت واضح، هدف و ارزش های کسب و کار شما را به بازدیدکنندگان منتقل می کند و می تواند به جذب مشتریان همفکر کمک کند.

۲۸٫ جوایز و شناخت

نمایش جوایز یا تقدیرنامه های دریافت شده توسط کسب و کار شما می تواند به ایجاد اعتبار و ایجاد اعتماد در بین مشتریان بالقوه کمک کند.

۲۹٫ مشارکت‌ها و وابستگی‌ها

برجسته‌سازی مشارکت‌ها یا وابستگی‌ها با سازمان‌های دیگر می‌تواند تخصص در صنعت شما را نشان دهد و دسترسی به مخاطبان جدید را افزایش دهد.

span class=”ezoic-autoinsert-ad ezoic-long_content”/>

۳۰٫ مشارکت جامعه

نمایش مشارکت در جامعه از طریق حمایت های مالی یا کار داوطلبانه می تواند تعهد به مسئولیت اجتماعی را نشان دهد و تداعی های مثبتی برای برند شما ایجاد کند.< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-632" class="ezoic-adpicker-ad"/>

ویژگی های وب سایت صفحه داخلی

صفحات داخلی وب سایت شما جایی است که بازدیدکنندگان می توانند اطلاعات دقیق تری درباره محصولات یا خدمات شما بیابند. این نوع ویژگی شامل موارد زیر است:

۳۱٫ مقالات مرتبط

نمایش مقالات مرتبط در یک صفحه می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند تا محتوای بیشتری را در سایت شما کشف کنند و شما را به عنوان یک مرجع در صنعت خود معرفی کند.

۳۲ . ناوبری نوار کناری

یک منوی پیمایش نوار کناری، حرکت در بخش‌های مختلف صفحه را برای بازدیدکنندگان آسان می‌کند، بدون اینکه به بالا برگردند.

۳۳٫ صفحه یا بخش پرسش‌های متداول

یک بخش صفحه پرسش‌های متداول می‌تواند به سؤالات رایجی که مشتریان ممکن است داشته باشند پاسخ دهد و اطلاعات مورد نیاز برای خرید را در اختیار آنها بگذارد. تصمیم.

۳۴٫ Breadcrumbs trail

یک دنباله پودر سوخاری در بالای صفحه به بازدیدکنندگان نشان می دهد که در سایت شما کجا هستند و به آنها کمک می کند تا به راحتی به صفحات قبلی برگردند. .

۳۵٫ محصولات/خدمات مرتبط

نمایش محصولات یا خدمات مرتبط در یک صفحه می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند تا پیشنهادات بیشتری را کشف کنند و شانس فروش را افزایش دهند.

۳۶٫ صفحات فرود

یک صفحه فرود برای جذب سرنخ ها یا تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری با ارائه یک فراخوان واضح به آنها طراحی شده است.

توابع پشتیبان وب سایت

انتهای وب سایت شما جایی است که جادو اتفاق می افتد. توابع وب سایت پشتیبان عبارتند از:

۳۷٫ سیستم مدیریت محتوا

یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مدیریت و به روز رسانی محتوای وب سایت شما را بدون دانش فنی آسان می کند.

۳۸٫ مدیریت کاربر

مدیریت کاربر به شما امکان می‌دهد کنترل کنید چه کسی به قسمت پشتی سایت شما دسترسی دارد و چه کاری می‌تواند انجام دهد.

۳۹٫ پشتیبان‌گیری از پایگاه داده

پشتیبان‌گیری منظم از پایگاه داده سایت تضمین می‌کند که در صورت خرابی یا مشکلات دیگر، داده‌های مهم را از دست نمی‌دهید.

۴۰٫ ردیابی Google Analytics

ردیابی تجزیه و تحلیل اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه تعامل بازدیدکنندگان با صفحات وب شما ارائه می دهد و می تواند به شناسایی زمینه های بهبود کمک کند.

۴۱٫ ویژگی‌های امنیتی

پیاده‌سازی ویژگی‌های امنیتی مانند گواهی‌های SSL و فایروال‌ها به محافظت از سایت شما در برابر هک‌ها یا حملات بدافزار کمک می‌کند.

۴۲٫ بهینه سازی سرعت وب سایت

بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت شما می تواند تجربه کاربر و رتبه بندی موتورهای جستجو را بهبود بخشد، که می تواند منجر به افزایش بازدید و تبدیل وب سایت شود.< /p>

ویژگی های سئو

داشتن قوی ویژگی های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در وب سایت شما می تواند رتبه بندی موتور جستجوی شما را بهبود بخشد و ترافیک بیشتری را به سایت شما برساند. باید روی این ویژگی‌ها تمرکز کنید:

۴۳٫ عنوان‌های صفحه متا

برچسب‌های عنوان متا عناصر HTML هستند که شرح مختصری و مختصر از محتوای یک صفحه را در اختیار موتورهای جستجو قرار می‌دهند.

۴۴ . توضیحات متا

توضیحات متا یک عنصر HTML است که خلاصه ای از محتوای صفحه را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) ارائه می دهد و می تواند کمک کند. نرخ کلیک را بهبود بخشید.

۴۵٫ برچسب‌های Alt روی تصاویر

برچسب‌های Alt محتوای یک تصویر را برای موتورهای جستجو توصیف می‌کنند و توسط کاربران کم‌بینا که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند استفاده می‌شوند.

۴۶٫ ایجاد نقشه سایت XML

نقشه سایت XML فایلی است که تمام صفحات سایت شما را فهرست می کند و به موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما را با کارایی بیشتری بخزند.< /p>

۴۷٫ فایل Robots.txt

یک فایل robots.txt به خزنده‌های موتورهای جستجو می‌گوید کدام صفحات یا بخش‌های سایت شما را از فهرست‌سازی حذف کنند.

۴۸٫ نشانی‌های اینترنتی متعارف

نشانی‌های اینترنتی متعارف با اعلام اینکه به موتورهای جستجو می‌گویند کدام نسخه از URL برای فهرست‌بندی ترجیح داده می‌شود، از مشکلات محتوای تکراری جلوگیری می‌کند.

گسترش قابلیت‌های وب‌سایت: ویژگی‌های وب‌سایت ضروری‌تر

در عصر دیجیتال، جایی که فناوری و انتظارات کاربران به طور مداوم در حال تکامل هستند، برای کوچک‌ترها بسیار مهم است. وب سایت های تجاری برای جلوتر ماندن از منحنی. فراتر از عملکردهای اساسی، چندین ویژگی پیشرفته وجود دارد که می تواند عملکرد، دسترسی و تعامل کاربر وب سایت شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

این ویژگی‌ها نه تنها تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشند، بلکه تضمین می‌کنند که وب‌سایت شما استانداردهای دیجیتال مدرن را رعایت کرده و با الزامات قانونی مطابقت دارد. بیایید این شش ویژگی پیشرفته را که می‌توانند وب‌سایت کسب‌وکار کوچک شما را به سطح بالاتری ببرند، بررسی کنیم.

۴۹٫ یکپارچه سازی چت بات

پیاده سازی ربات چت در وب سایت شما می تواند خدمات و تعامل مشتریان را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. ربات‌های چت می‌توانند پاسخ‌های فوری به سؤالات مشتری ارائه دهند، کاربران را از طریق سایت شما راهنمایی کنند، و حتی در امور فروش و پشتیبانی کمک کنند.

۵۰٫ قابلیت های برنامه وب پیشرو (PWA)

انتقال وب سایت شما به یک برنامه وب پیشرفته می تواند عملکرد آن را در دستگاه های تلفن همراه بهبود بخشد. PWA سریع‌تر بارگیری می‌شوند، آفلاین کار می‌کنند و تجربه‌ای شبیه به برنامه ارائه می‌کنند که می‌تواند برای حفظ کاربران تلفن همراه بسیار مهم باشد.

۵۱ . ویژگی‌های دسترسی

اطمینان از اینکه وب‌سایت شما برای همه کاربران، از جمله افراد دارای معلولیت در دسترس است، نه تنها اخلاقی است، بلکه می‌تواند دامنه بازار شما را نیز گسترش دهد. ویژگی‌هایی مانند سازگاری با صفحه‌خوان، پیمایش صفحه‌کلید، و متن جایگزین برای تصاویر برای دسترسی ضروری هستند.

۵۲٫ ویژگی های انطباق با GDPR

برای کسب و کارهایی که در اتحادیه اروپا فعالیت می کنند یا به مشتریان ارائه می دهند، رعایت GDPR بسیار مهم است. این شامل ویژگی‌هایی برای مدیریت رضایت کوکی، خط‌مشی‌های حفاظت از داده، و قابلیت‌های دسترسی و حذف داده‌های کاربر است.

۵۳٫ تجزیه و تحلیل رفتار کاربر

یکپارچه سازی ابزارهایی مانند Google Analytics یا Hotjar می تواند بینشی در مورد نحوه تعامل کاربران با سایت شما ارائه دهد. این شامل نقشه‌های حرارتی، ضبط جلسات، و نمودارهای جریان رفتار است که به شما کمک می‌کند تجربه کاربر را بر اساس داده‌های واقعی بهینه کنید.

۵۴٫ شخصی‌سازی محتوای پویا

به‌کارگیری شخصی‌سازی محتوای پویا می‌تواند به میزان قابل توجهی تعامل کاربر و نرخ تبدیل را افزایش دهد. این ویژگی محتوا را متناسب می‌کند و به کاربران ارائه می‌دهد که براساس رفتار، مکان و ترجیحات خود ببینند و تجربه مرور شخصی‌تر و مرتبط‌تری ایجاد می‌کند.

ویژگی های وب سایت شرکت برای جلوگیری از< /h2>

هنگام ایجاد یک وب سایت شرکتی، مهم است که ویژگی هایی را در نظر بگیرید که می توانند بر تجربه کاربر تأثیر منفی بگذارند. اجتناب از این ویژگی‌ها باعث می‌شود بازدیدکنندگان تجربه‌ای یکپارچه و لذت‌بخش در سایت شما داشته باشند. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید:

  • پخش خودکار ویدیوها: محتوای ویدیویی که به طور خودکار پخش می‌شود می‌تواند برای کاربران مزاحم و مختل شود.
  • پاپ‌آپ‌های بسیار زیاد: Pop- یو پی اس ها زمانی عالی هستند که به درستی استفاده شوند، اما وجود تعداد زیاد آنها می تواند برای کاربران آزاردهنده و خسته کننده باشد.
  • پیمایش پیچیده: پیمایش باید ساده و شهودی باشد و به راحتی کاربران بتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.
  • زمان بارگذاری آهسته: زمان بارگذاری آهسته می‌تواند منجر به نرخ پرش بالا و تجربه کاربری ضعیف شود.
  • فونت‌های کوچک: فونت‌های کوچک می‌توانند خواندن محتوا را برای کاربران دشوار کنند و باعث شوند کاربران به آن‌ها منجر شوند. برای ترک سایت.
  • لینک های شکسته: لینک های شکسته می توانند به اعتبار سایت شما آسیب بزنند و کاربرانی را که در تلاش برای دسترسی به اطلاعات هستند ناامید کنند.
  • موسیقی پس‌زمینه: پخش موسیقی در پس‌زمینه فقط بازدیدکنندگان را آزار می‌دهد، بنابراین از آن اجتناب کنید.
< td class="column-1">زمان بارگذاری آهسته

< tr class="row-6 even" readability="3">

ویژگی هایی که باید اجتناب شود توضیح< /th>
پخش خودکار ویدیوها محتوای ویدیویی که به صورت خودکار پخش می شود می تواند برای کاربران مزاحم و مختل باشد.
پاپ آپ های زیاد داشتن پاپ آپ های زیاد می تواند آزار دهنده باشد و برای کاربران خسته کننده است.
ناوبری پیچیده پیمایش باید ساده و شهودی باشد و به کاربران کمک کند آنچه را که به دنبال آن هستند، آسان پیدا کنند.
آهسته زمان بارگذاری می تواند منجر به نرخ پرش بالا و تجربه کاربری ضعیف شود.
قلم های کوچک فونت های کوچک می تواند کار را برای کاربران دشوار کند محتوا را بخواند و آنها را به ترک سایت سوق دهد.
پیوندهای شکسته لینک های شکسته می توانند به اعتبار سایت شما آسیب بزنند و کاربرانی را که در تلاش برای دسترسی به اطلاعات هستند ناامید کنند.
موسیقی پس‌زمینه پخش موسیقی در پس‌زمینه فقط بازدیدکنندگان را آزار می‌دهد، بنابراین از آن اجتناب کنید.

سه ویژگی هر وب سایت تجاری باید چه باشد؟

svg%3E - 54 ویژگی وب سایت که کسب و کار کوچک شما باید داشته باشد

علاوه بر یک گزاره ارزش روشن و مختصر ، ناوبری آسان برای استفاده و تماس های متعدد به عمل (CTA) ، چند ویژگی دیگر وجود دارد که برای هر وب سایت تجاری ضروری است: id = “ezoic-pub-ad-placeholder-641” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

  • پاسخگویی موبایل: با استفاده بیشتر از تلفن های هوشمند و تبلت ، برای وب سایت تجاری بسیار پاسخگو است. این تضمین می کند که وب سایت به درستی در اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار و نمایش داده می شود ، و یک تجربه یکپارچه و کاربر پسند را برای کاربران تلفن همراه ارائه می دهد. آدرس و آدرس فیزیکی در صورت وجود. این امر به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا به راحتی با تجارت شما ارتباط برقرار کنند و اعتماد و اعتبار را تقویت کنند. این کمک می کند تا حضور آنلاین شما ، تعامل را گسترش دهید و به کاربران اجازه می دهد تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند و دید برند را افزایش دهند. بازدید کنندگان را درگیر می کند. تصاویر چشم نواز می تواند شخصیت ، محصولات و خدمات برند شما را به طور موثری منتقل کند و تأثیر مثبت و ماندگار بر روی کاربران بگذارد. مشتریان بالقوه. بازخورد مثبت و توصیفات می تواند بر تصمیمات خرید بازدید کنندگان تأثیر بگذارد و اعتبار کسب و کار شما را تأیید کند. و در نهایت ، به اهداف تجاری خود برسید. https://www.youtube.com/embed/nncjhs4choq؟feature=oembed “frameborder =” 0 “اجازه =” Accelerometer ؛ Autoplay ؛ Clipboard-Write ؛ Gyroscope ؛ Gyroscope ؛ Picture-in-picture ؛ Web-Share ” AllowfullScreen = “” class = “ezlazyload”/>

    مهمترین ویژگی های یک وب سایت کسب و کار چیست؟ = “ez-toc-end-end”/>

    مهمترین ویژگی ها شامل محتوای واضح و جذاب ، یک طراحی وب پاسخگو است که در همه دستگاه ها بسیار عالی به نظر می رسد ، ناوبری آسان برای استفاده با یک URL ساده ساختاری که به بازدید کنندگان کمک می کند تا آنچه را که به دنبال آن هستند به سرعت و اقدامات امنیتی قوی برای محافظت از اطلاعات حساس پیدا کنند. داشتن یک صفحه وبلاگ برای تهیه اخبار شرکت و محتوای ارزشمند یک ویژگی اصلی وب سایت است. بخش “id =” why_are_website_features_important_to_search_engines “/> چرا ویژگی های وب سایت برای موتورهای جستجو مهم است؟ = “https://smallbiztrends.com/2022/02/small-business-wsbsite.html”> وب سایت تجارت کوچک ، ویژگی های وب سایت خوبی مانند ناوبری روشن ، زمان بارگیری سریع ، پاسخگویی تلفن همراه و تبلت را در نظر بگیرید ، و محتوای مربوطه برای تقویت تعامل و تجربه کاربر. یک تجربه مثبت به این معنی است که کاربران طولانی تر خواهند ماند و بیشتر با محتوا تعامل می یابند. این باعث افزایش ارزش وب سایت و رتبه بندی موتور جستجو می شود.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی