عمومی

نمایش پرطرفدار Apple TV ‘Severance’ درسی در مورد چگونگی انجام این کار است مکان های کاری قوی بسازید (منهای کاشت کل مغز چیز)

نمایش پرطرفدار Apple TV ‘Severance’ درسی در مورد چگونگی انجام این کار است
مکان های کاری قوی بسازید (منهای کاشت کل مغز
چیز)

«تعادل بین کار و زندگی» بیشتر از پاک کردن حافظه چیست؟ برق، تریلر روان‌شناختی ناآرام، برداشتی دیستوپایی است محل کار مدرن اما جراحی های مغز و کاشت به کنار، درس هایی برای آموختن برای سازمان های امروزی وجود دارد که به دنبال سازگاری بیشتر با آینده هستند.

اگر کارمند «بریده شده» در Lumon Industries، کار شما “شما” و زندگی شما “شما” یکدیگر را نمی شناسند و یکدیگر را به یاد نمی آورند. جراحی کاشت مغز دو خود مجزا را ایجاد می کند. به مدت هشت ساعت در روز، “ایننی” شما چیزی در مورد “غیبت” شما نمی داند – همسر شما کیست (اگر دارید)، فرزند شما چگونه به نظر می رسد، سرگرمی های شما چیست، و آیا شما حتی خوشحال هستید یا خیر.

در شانزده ساعت دیگر، جز این چیزها چیزی نمی دانید.

عجیب به نظر می رسد؟ شاید. اما Lumon تا حدی موفق است زیرا فرهنگ اداری آن بر روی یک انگیزه جهانی انسانی بازی می کند: نیاز به ایجاد معنا و تعلق داشتن به چیزی بزرگتر از خود. با وجود تمام لحظات تاریک و وهم‌آورش، این نمایش حاوی درس‌های غیرمنتظره‌ای است که رهبران چگونه می‌توانند کارگران خود را درگیر و سازنده نگه دارند.

آیا می‌خواهم بگویم که به صنایع لومون بیشتری نیاز داریم؟ هیچ البته نه. با این حال، آنچه من می گویم این است که برای طراحی فعال تجربه کارمند مناسب، ابتدا باید روانشناسی اولیه انسان را درک کنید. رهبری لومون ذهن مردم خود را می شناسد. کمی بیش از حد، بله، اما با این حال، قطعات خرد وجود دارد.

یک ستاره شمالی داشته باشید و مطمئن شوید که همه می توانند آن را ببینند

خواه در خدمت ۹ اصل Keir Eagan (Lumon)، ایجاد یک مکالمه جهانی رایگان (تویتر)، یا انتشار ایده‌ها (TED)، کسب و کار شما نیاز به یک دلیل وجود دارد، و همه باید در آن مشارکت داشته باشند.

زمانی که احساس مالکیت بر جایی که می‌خواهیم برویم، مغزمان کار می‌کند تا بفهمد چگونه به آن برسیم. آنجا. ما این شهود را مدیون حل تعارضهستیم > مهارت های اجداد شکارچی-گردآورنده ما و اجتناب غریزی از “اختلاف روانی”. وقتی کارمندان به یک هدف بیرونی گره نخورند، ذهن آنها به درون سرگردان می شود … و در نتیجه باعث خستگی، استرس و اضطراب می شود. ایده آل نیست.

برای یک تیم روشن، ماموریت خود را در تکرار و include your employees in آی تی. داشتن سهمی در یک هدف خارجی به کارمندان شما انگیزه می دهد، باعث می شود جریان حالت می‌دهد و به طور جمعی عزت نفس زمانی که اهداف به دست می آیند. نتیجه؟ تعامل معنادار، بهره وری، و میلیاردها بالقوه.

خوش بگذرانید!

دفاتر در Lumon Industries ممکن است از نظر بصری حداقلی باشند، اما هیچ کمبودی برای یک کار خوب انجام شده وجود ندارد. از مهمانی‌های وافل و خربزه گرفته تا تجربه‌های رقص پنج دقیقه‌ای موسیقی، بزرگ‌های لومون می‌دانند که مزیت‌ها باعث می‌شود که کارکنان بی‌خبرشان آرام نگه داشته شوند.

باز هم، در حالی که ما از دیستوپیا شرکتی دفاع نمی کنیم، در مورد قدرت تقویت مثبت. به زبان ساده، جفت کردن یک کار به خوبی انجام شده با رفع دوپامین (از طریق امتیازات) باعث می شود تیم شما بهترین عملکرد را داشته باشد. حتی بهتر از آن، غافلگیر کردن تیم خود با یک جایزه، اهمیت روانی نوآوریرا بازی می کند. > برای ایجاد انگیزه درونی، یادگیری و برانگیختن کنجکاوی.

نتیجه یک محیط کاری هیجان انگیز است که در آن احساس می شود چیزهای سرگرم کننده همیشه در گوشه و کنار هستند… همه آنها باید انجام دادن رسیدن به آنجا است.

جایی برای تخیل بگذارید

هیچ چیز مانند مدیریت خرد خلاقیت را از بین نمی برد. در حالی که لومون یک کشتی تنگ را اداره می کند، آنها فضایی برای خودانگیختگی ایجاد می کنند. کتابی از دنیای بیرون که پروتکل‌های امنیتی بی‌نظیر رها شده است – این موارد کارمندان را در معرض واقعیت جدیدی قرار می‌دهند. در نتیجه، آنها توانستند در شایعاتمثبت شرکت کنند. >، اهداف جمعی را طراحی کنند، با همتایان خود بر سر اسرار پیوند برقرار کنند، و آن را آشکار کنند. نگرانی های آنها در مورد رهبری (همه جنبه های بسیار مهم اجتماعی شدن در محل کار).

به طور استراتژیک به کارکنان خود این آزادی را می دهید که دوباره تصور کنند خود را مسئولیت‌هایی که آنها صلاح می‌دانند حس خودمختاری را در آنها افزایش می‌دهد و رفاقت آنها را عمیق‌تر می‌کند. نتیجه مشابه اثر IKEA محبوب است، یعنی حس بهتری از مالکیت و غرور نسبت به کاری که به تصور آنها کمک کردند، به نوبه خود رضایت شغلی آنها را افزایش داد و در نهایت نتیجه شما را افزایش داد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی