عمومیمقالات

تکان دادن قایق: 4 ویژگی موج سازان

تکان دادن قایق: ۴ ویژگی موج سازان

اگر به شما گفته می‌شود که موج ایجاد نکنید، بزرگ شده‌اید، ممکن است بخواهید در موضع خود در این مورد تجدید نظر کنید و تبدیل‌کننده باشید.

چرا باید در تیم یا سازمان خود موج ایجاد کنید؟ آسان: ایجاد تغییری که باعث ایجاد شتاب می شود، پیشرفت ها و فرصت هایی را معرفی می کند که در غیر این صورت با انطباق با وضعیت موجود از دست می روند. تغییر جهان ما را بهتر می کند.

به مدت دو سال، با افرادی که تغییراتی را آغاز کرده‌اند، از اشتراک غذا با بی‌خانمان‌ها گرفته تا شروع یک کسب و کار جدید و تعریف مجدد چگونه تیم ها با هم کار می کنند.

از همکاران مورد اعتماد پرسیدم، “چه کسی را می شناسید که موج ساز است؟” با توصیه‌های آن‌ها، من به ترکیبی متفاوت و جالب از افراد تغییر دست یافتم، از جمله یک مدیر لیگ برتر بیسبال، یک کارآفرین جوان، یک مدیر عامل، یک رهبر خدمات اجتماعی و یک فارغ‌التحصیل اخیر. من موضوعات مشترکی در مورد اینکه چگونه این افراد در مورد تغییر فکر می کنند پیدا کردم به آن عمل کنید.

در کتاب من موج بسازید: فردی باشید که شروع به تغییر در کار و زندگی می کند ، من نحوه شروع یک موج را به اشتراک می گذارم، اما DNA یک موج ساز (معروف به تغییر ساز) را نیز تعریف می کنم. سازندگان موج از نظر بیولوژیکی تعیین‌کننده نیستند، اما با این وجود من افکار، اعمال و رفتارهای مشابهی را دیدم که همه آنها را قادر می‌سازد تغییری را بدون توجه به موقعیت، دامنه یا مقیاس آغاز کنند.

۴ عادت تغییرات موثر

پس، آیا شما موج ساز هستید؟ دوست داری که باشی؟ در اینجا چهار عادت افرادی که به ایجاد تغییر کمک می کنند و چگونه می توانید آنها را در زندگی امروز خود پیاده سازی کنید، آورده شده است:

۱٫ یک تغییردهنده می پرسد، “چه چیزی برای ما مفید است؟” – نه، “چه چیزی برای من؟”

سازندگان موج برای رسیدن به هدف و تأثیر آن اهمیت بیشتری نسبت به شناخت شخصی قائل هستند. آنها واقعاً معتقدند که مأموریت آنها به نفع بیشتر خواهد بود. آنها در اطراف ایده ای که بسیار فراتر از خود است، حرکت ایجاد می کنند، همه با این هدف که کار، جامعه خود یا جهان را بهتر کنند. این رویکرد انگیزه را حتی زمانی که عقب‌نشینی‌ها یا مسیرهای انحرافی رخ می‌دهند، بالا نگه می‌دارد.

برای اعمال تغییرات، روابط معتبر را در اولویت قرار دهید. تغییر دهندگان اولویت بالایی برای ارتباطات معنادار و متنوع مورد نیاز برای دستیابی به اهداف خود قائل هستند. روابط ارزشمندی ایجاد کنید که به شما کمک می کند یاد بگیرید، شبکه های قوی ایجاد کنید و معنا پیدا کنید. در کار شما.

۲٫ آنها در حین انطباق با اطلاعات جدید ادامه می یابند.

تغییر دهندگان تعادل سالمی از عزم راسخ نسبت به یک هدف و توانایی تطبیق با یادگیری اطلاعات جدید دارند. با شکست‌ها منصرف نمی‌شوند، آنها روی ایده‌های جدید و بینش‌ها باز هستند. سازندگان موج از اهداف خود دست نمی کشند – در عوض، در مورد چگونگی انجام آن انعطاف پذیر باقی می مانند.

برای رسیدن به این هدف، به ایده خود و خودتان ایمان داشته باشید. سازندگان موج که در مأموریت خود قرار دارند، هم پرشور و هم مدبر هستند. این اعتماد به نفس سالم را بپذیرید و به خود اجازه دهید بدون اینکه حواس شما به جزئیات آینده پرت شود به هدف خود برسید.

۳٫ یک تغییردهنده هرگز یادگیری را متوقف نمی کند – حتی در موقعیت های بعید.

سازندگان موج همیشه به دنبال افزایش دانش خود هستند و بینش. آنها به دنبال متخصصان می گردند، می خوانند، گوش می دهند و روابط مربیگری را می پذیرند. آنها به راحتی ایده های جدید را قبول می کنند زیرا مطمئن هستند که می توانند آنچه را که باید بدانند یاد بگیرند.

به این ترتیب، سازندگان موج از ابهام منصرف نمی شوند. با سوگیری برای اقدام و غریزه جستجوی مشاوره متخصص، می‌توانند برنامه‌های خود را پیش ببرند حتی زمانی که این برنامه‌ها شامل موارد ناشناخته باشد.

برای اینکه تغییر دهنده باشید، کنجکاوی خود را به کار بگیرید و آماده کاوش باشید. سازندگان موج اغلب می پرسند “چرا؟” و “اگر چی؟” یافتن درک و به کارگیری ایده های جدید در کار خود را به طبیعت خود تبدیل کنید.

۴٫ آنها بر اساس اعتبار و اعتماد درگیر همکاری مثبت هستند.

تغییرکنندگان به دنبال ارتباطات و راه‌هایی برای کار با دیگران برای رسیدن به یک هدف مشترک هستند. آنها می دانند که مهم است اهداف خود را به اشتراک بگذارند و معنی و هدف تغییر خود را ترجمه کنند تا بقای ایده خود را تضمین کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، نه تنها سعی کنید دیگران را با ماموریت شما، اما برای کمک به ارتباط افرادی که در ماموریت های خود هستند.

ایجاد امواج برای تغییر بهتر کار، جامعه و زندگی شما ضروری است. درباره نحوه تعریف موج تجدید نظر کنید. این چیزی بیش از یک اختلال است – این یک نیروی مثبت برای خیر است. و شما می توانید حرکت را شروع کنید.

پس، آیا شما DNA موج ساز را دارید؟

این مقاله در ژوئن ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس GaudiLab/Shutterstock

52d553d9eb6e7c71990506afb48d98e6?s=100&d=mp&r=g - تکان دادن قایق: 4 ویژگی موج سازان

پتی جانسون یک کارشناس شغلی و محل کار و مدیر عامل شرکت PeopleResults، یک شرکت مشاوره تغییر و منابع انسانی است که او در سال ۲۰۰۴ تأسیس کرد. پیش از این، او یکی از مدیران ارشد Accenture بود و اخیراً به عنوان یک متخصص در معرفی شده است. وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، NBC، مجله پول و مادر کارگر. پتی همچنین یک مربی آموزش اجرایی SMU و یک سخنران اصلی در مورد “تغییر پیشرو” است. اولین کتاب او، Wave Waves: The One to Start Change at Work & in Life، در ماه می ۲۰۱۴ وارد بازار شد. از وب سایت او در PattiBJohnson.com.

منبع :
حتما بخوانید : ۲۵ مثال پیام صوتی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی