عمومی

گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود کسب درآمد کنیم. بیشتر بیاموزید.

به‌جز تمیز کردن کف‌های سخت با مالش دادن و شستن آن‌ها، یک بافر کف می‌تواند آن‌ها را نیز کنده، سنباده، جلا، صاف‌کاری و واکس بزند. و به همین دلیل است که بافر کف یک سرمایه گذاری خوب است، دارای چندین ویژگی است، بنابراین می توانید با انجام کارهای بیشتر با یک قطعه تجهیزات، بهره وری بیشتری داشته باشید. بنابراین، اگر به دنبال یکی از آنها هستید، در اینجا چند گزینه بافر کف برای کسب و کار شما آورده شده است.

با دستگاه بافر کف مناسب، می توانید سرمایه گذاری کف سخت در کسب و کار خود را طولانی تر کنید، به خصوص در مناطق پرتردد.



طبقه بافر گزینه‌های کسب‌وکار شما

یک بافر طبقه بسته به جایی که هستید، نام‌های مختلفی دارد. همچنین به آن‌ها می‌گویند، ماشین‌های کنار هم، صیقل‌دهنده کف، ماشین کف، ماشین چرخش یا تمیزکننده کلاه، به برخی از بهترین گزینه‌هایی که آمازون ارائه می‌دهد نگاهی بیندازید.

 

 

دستگاه تمیزکننده کف سخت Orbiter Commercial Orbiter

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

برترین انتخاب: انتخاب برتر به اورک می رود، شناخته می شود به عنوان یک سازنده اثبات شده تجهیزات نظافت تجاری از سال ۱۹۶۳٫ این Orbiter تجاری Oreck یک پاک کننده تجاری برای سطوح مختلف است که به شما امکان می دهد فرش های خود را سنباده، صافکاری، نوار، مالش، واکس، جلا دادن و حتی تمیز کردن عمیق فرش های خود انجام دهید. شما یک مسیر تمیز کردن ۱۳ اینچی با سر برس دریافت می‌کنید که در یک الگوی مداری تصادفی می‌چرخد.

دستگاه تمیزکننده کف سخت Orbiter تجاری Oreck

خرید در آمازون

 

دستگاه طبقه‌بندی آسان بیسسل BigGreen Commercial

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

Runner Up: این Bissell رتبه دوم را کسب کرده است زیرا همچنین یک برند شناخته شده در بخش تمیز کردن است که در سال ۱۸۷۶ تأسیس شد. این مدارگرد صنعتی با سرعت ۱۷۵ RPM برای تمیز کردن کار می کند. کفپوش، کاشی، فرش و موارد دیگر از چوب سخت، شن و ماسه، صیقل دادن، و نوار بریزد.

Bissell BigGreen Easy Floor Commercial

خرید در آمازون

 

Oreck Orbiter Floor Cleaner چند منظوره

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

بهترین ارزش: Oreck همچنین بهترین ارزش را با این واحد دریافت می کند، زیرا سبک است، مقرون به صرفه تر است و کیفیت ساخت شرکت را دارد. مسیر تمیز کردن ۱۳ اینچی این مدارگرد می‌تواند مالش، شن و ماسه، صاف کردن، جلا دادن و البته تمیز کردن را انجام دهد. Oreck همچنین ۵ سال موتور و ۱ سال ضمانت محدود کلی برای این واحد ارائه می‌کند.

زمین شوینده چند منظوره Orbiter Orbiter،

خرید در آمازون

 

بافر کم سرعت سری Viper Venom

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

این یک بافر کم سرعت از Viper با ۱۷۵ RPM یک درایور لنت ۱۶ اینچی و ۱٫۵ اسب بخار با گیربکس سیاره ای سه گانه تمام فولادی است. همچنین در هر دو مدل ۱۷ و ۲۰ اینچی به همراه ۳ سال گارانتی قطعات و ۲ سال گارانتی کار موجود است.

بافر کم سرعت سری Viper Venom

خرید در آمازون

 

پرلوکس Core Floor Buffer

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

بافر کف هسته پرولوکس

خرید در آمازون

 

دستگاه کفپوش صنعتی Koblenz

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

این دستگاه کوبلنز یک دستگاه صنعتی سنگین با لرزش ۱٫۵ اسب بخار است. -موتور رایگان با سرعت برس ۱۷۵ دور در دقیقه. دارای یک مسیر تمیز کننده عریض ۱۷ اینچی، یک سیم برق گیج ۱۴ اینچی ۵۰ و چرخ های بلبرینگ دوبل مهر و موم نشده است. این شرکت ۳ سال گارانتی برای موتور و تمام قطعات ارائه می دهد.

دستگاه کفپوش صنعتی کوبلنز

خرید در آمازون

 

Clarke CFP Pro 20HD Polisher

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

با یک مسیر تمیز کردن ۲۰ اینچی، این پولیش کلارک ru ns با سرعت ۱۷۵ دور در دقیقه و برای تمیز کردن کف، سنگ زنی، صیقل دادن یا تمیز کردن کاپوت مناسب است. دارای موتور ۱٫۵ اسب بخار و ۵ سال گارانتی محدود قطعات و کار از سوی Clarke

Clarke CFP Pro 20HD Polisher

خرید در آمازون

 

دستگاه تمیز کردن کف مسیر تجاری بیسل

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

دستگاه بافر طبقه دوم از Bissell نیز یک واحد تجاری با مسیر تمیز کردن ۱۳ اینچ است. دارای یک موتور مداری با سرعت ۱۷۵ دور در دقیقه است که می تواند سنگ های طبیعی، LVT، کاشی های سرامیکی، آجر، مرمر، بتن و چوب را تمیز، تمیز، صاف و صیقل دهد. همچنین می‌تواند فرش‌ها را خشک کند و مواد حساسیت‌زا را از بین ببرد.

ماشین کف تمیز کردن مسیر تجاری بیسل

خرید در آمازون

 

Powr- ماشین کف فلزی کلاسیک فلایت

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

این دستگاه کفپوش Powr-Flite دارای یک محفظه تمام فلزی است که از یک موتور ۱٫۵ اسب بخاری با سرعت ۱۷۵ دور در دقیقه و یک مسیر تمیز کردن ۲۰ اینچی تغذیه می کند. گیربکس سیاره ای سه گانه تمام فولادی، مجموعه های لوله و ماشه، و سوئیچ قفل ایمنی فعال شده با انگشت شست، ویژگی های آن را تکمیل می کند.

Powr -دستگاه کف فلزی کلاسیک فلایت

خرید در آمازون

 

Mercury L-17E Lo-Boy Floor Machine

svg%3E - گزینه های بافر کف برای کسب و کار شما

یک موتور دوار ۱٫۵ اسب بخاری با سرعت ۱۷۵ دور در دقیقه کار می کند این دستگاه کف مرکوری که دارای یک مسیر تمیز کردن ۱۷ اینچی با بدنه زنگ فلزی است. می‌توانید از آن برای جدا کردن، مالش دادن، صیقل دادن و تمیز کردن چوب، وینیل، کاشی، و سایر کف‌های سخت و خشک‌شویی و از بین بردن کثیفی کف‌های فرش شده استفاده کنید.

Mercury L-17E Lo -دستگاه کفپوش پسر

خرید در آمازون

 

چه باید کرد هنگام خرید یک کفپوش به دنبال

طبقه باشید بافرها اندازه ها، موتورها و سایر ویژگی هایی دارند که قبل از خرید باید از آنها آگاه باشید. کفپوش، متراژ مربع و تعداد دفعات تمیز کردن آن را در نظر بگیرید تا بتوانید با دستگاه مطابقت داشته باشید. این به شما کمک می کند تا بهترین گزینه های بافر کف را برای کسب و کار خود پیدا کنید.

Buffer and Burnisher: تفاوت بین این دو را بدانید. یک بافر در دورهای کندتر (۱۵۰ تا ۳۰۰) کار می کند و چندین کاربرد دارد. از طرف دیگر یک سوزاننده با سرعت ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دور در دقیقه بسیار سریعتر کار می کند. سوزاننده فقط یک هدف را انجام می دهد، و آن صیقل دادن یا صیقل دادن کف ها با براقیت بالا است.

ماشین های چرخشی یا دوگانه (اوربیتال): یک بافر چرخشی روی یک واحد می چرخد. محور در یک حرکت دایره ای منظم که اگر ندانید چگونه آن را کنترل کنید، به شدت نوسان می کند. یک اسکرابر مداری در همه جهات نوسان می کند و کنترل آن را آسان تر می کند.

مسیر یا اندازه تمیز کردن: قلم مو یا پد کف می تواند از ۱۳ اینچ تا ۲۰ اینچ متغیر باشد. این مسیری است که دستگاه با هر بار عبور تمیز می‌کند.

موتور: این روزها اکثر بافرهای کف تجاری دارای یک موتور ۱٫۵ اسب بخاری هستند. ماشین‌های قدیمی‌تر ممکن است اسب بخار بیشتری داشته باشند، اما به اندازه ماشین‌های جدید کارآمد نیستند.

نسبت دنده: ماشینی با موتور با گشتاور بالا می‌تواند کارهای سخت‌تری را انجام دهد. مانند سنگ زنی و پرداخت. اگر کار فقط برای تمیز کردن و جدا کردن کف باشد، یک موتور گشتاور معمولی این کار را انجام می دهد.

سرعت: بافرها دارای سرعت تک و متغیر یا دوگانه هستند. تک سرعت ۱۷۵ RPMS است و ماشین‌های با سرعت متغیر می‌توانند گزینه‌های ۲۰۰ یا ۳۰۰ دور در دقیقه داشته باشند.

وزن: دستگاه سنگین‌تر قدرت تمیز کنندگی بیشتری را برای تمیز کردن یا کندن کف ارائه می‌کند. از طرف دیگر، یک ماشین سبک‌تر پولیش سریع‌تری با روکش براق ارائه می‌کند.

لوازم جانبی: مارکی را بیابید که تا آنجایی که ممکن است لوازم جانبی را برای صرفه‌جویی در هزینه شما فراهم کند و از آن بهره ببرید. کار با یک خرید انجام می‌شود.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

برای تخفیف، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر واجد شرایط باشید با یک حساب Business Prime از آمازون. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی