خبر

پرداختی از جیب مردم ۷۰ تا ۸۰ درصد شده است| دولت در مورد دارو با مردم صادق باشد

پرداختی از جیب مردم ۷۰ تا ۸۰ درصد شده است| دولت در مورد دارو
با مردم صادق باشد

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حسینعلی شهریاری با انتقاد از اینکه علیرغم برگزاری جلسات با مسئولان مربوطه و مکاتبات مداوم مشکل کمبود و نبود دارو همچنان باقی است و حل نشده است، گفت: نارضایتی جدی در جامعه در مورد دارو وجود دارد و این مشکل به صورت ریشه ای هنوز حل نشده است.

دولت در مورد دارو با مردم صادق باشد
وی با انتقاد از عدم رفع مشکل کمبود داروی بیماران هموفیلی، ام اس، اس ام ای و سرطانی، افزود: حتی با کمبود برخی داروهای معمولی هم مواجه هستیم و دولت باید در مورد دارو با مردم صادق باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه در رابطه با تامین دارو با مشکل جدی مواجه هستیم، گفت: عدم پرداخت پول دارویار مشکلاتی را ایجاد کرده و پرداختی از جیب مردم ۷۰ تا ۸۰ درصد شده است؛ متاسفانه با نبود بسیاری از داروها مواجه هستیم و مردم به صورت مداوم به صورت حضوری و تماس نسبت به عملکرد ما انتقاد می‌کنند در حالی که ما بارها این مسائل را به دولت گوشزد کردیم اما گوش شنوایی وجود ندارد.

همراهی بخش خصوصی در زمینه دارو بیشتر از شرکت‌های حاکمیتی است
شهریاری با یادآوری اینکه بیش از ۵۰ درصد تولید دارو در اختیار شرکت های حاکمیتی است، ادامه داد: بخش خصوصی در این رابطه بیشتر همراهی کرد تا شرکت های دولتی و حاکمیتی و نیاز است به بخش خصوصی هم توجه کرد.

دولت از الان به فکر تامین داروی پاییز و زمستان باشد
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه باید از الان به فکر تامین داروی پاییز و زمستان باشیم تا سیستم درمان با مشکل مواجه نشود، تصریح کرد: دولت باید فکری عاجل برای بهبود شرایط حوزه دارو کند و از هم اکنون به فکر تامین دارو به میزان کافی برای فصول سرد باشد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی