عمومی

3 سوال برای تعیین صلاحیت برای شما وجوه اعتبار مالیاتی حفظ کارکنان

۳ سوال برای تعیین صلاحیت برای شما
وجوه اعتبار مالیاتی حفظ کارکنان

اکثر شرکت‌ها واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی حفظ کارکنان (ERTC) هستند، اما بسیاری از آنها آگاه نیستند که این مزیت مالی هنوز در دسترس است. . ERTC که در مارس ۲۰۲۰ به عنوان بخشی از قانون کمک، امداد و امنیت اقتصادی (CARES) برای ویروس کرونا راه اندازی شد، مشاغل را تشویق می کند تا کارکنان را در طول همه گیری با ارائه کمک های مالی قابل توجه برای حفظ آنها در لیست حقوق و دستمزد حفظ کنند. فرصت درخواست اعتبار هنوز در دسترس است و بیش از هر زمان دیگری برای کسب و کارها باز است.

شرایط واجد شرایط بودن این برنامه اخیراً گسترش یافته و شامل شرکت‌هایی می‌شود که قبلاً وام برنامه حفاظت از چک (PPP) دریافت کرده‌اند. همچنین اکنون به جای حداکثر ۱۰۰ کارمند اولیه، به روی هر شرکتی با حداکثر ۵۰۰ کارمند تمام وقت به طور متوسط ​​باز است. این خبر خوبی برای هر شرکتی است که هنوز ثبت نام نکرده است.

متاسفانه، در حالی که اکثر شرکت ها واجد شرایط هستند، زمان بسیار مهم است. تغییرات اخیر در قانون، میزان اعتبار را از ۲۸۰۰۰ دلار به ازای هر کارمند به ۲۱۰۰۰ دلار کاهش داد و شرایط اعتبار و صلاحیت ها به راحتی می تواند دوباره تغییر کند. شرکت‌های بیشتری توجه می‌کنند و درخواست می‌دهند، که می‌تواند به سرعت برنامه بودجه باقی‌مانده را تخلیه کند. همچنین دریافت چک های بازپرداخت از IRS به زمان نیاز دارد – دلیل دیگری که چرا شرکت ها به سرعت در حال پیگیری مطالبات خود هستند.

در کارم در زوما حقوق و دستمزد و پردازش، من به این موضوع زیاد برخورد می کنم. برای ساده کردن شرایط واجد شرایط بودن، فهرست کوتاهی از سه سؤال را برای کمک به تعیین اینکه آیا سازمان شما واجد شرایط است یا خیر، گردآوری کردم.

۱٫ آیا وام PPP گرفتید؟

اگر وام PPP گرفتید، هنوز واجد شرایط هستید! این یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد اینکه چرا شرکت ها ERTC را منتقل می کنند، است. در ابتدا، کسب و کارها مجبور بودند بین برنامه های PPP یا ERTC یکی را انتخاب کنند. در دسامبر سال ۲۰۲۰، قانون تغییر کرد و به مشاغلی که قبلاً بودجه PPP دریافت کرده بودند، اجازه داد تا اعتبارات ERTC را نیز مطالبه کنند. این تغییر راه را برای کسب‌وکارهای بیشتری برای واجد شرایط بودن باز کرد و به آنها اجازه داد تا این کار را به‌عنوان ماسبق انجام دهند.

با این حال، برنامه شامل مناطق خاکستری زیادی است و می تواند برای صاحبان مشاغل و CPAهایی که در این زمینه تخصص ندارند بسیار پیچیده باشد. ERTC ERTC یک مالیات حقوق و دستمزد است و بسیاری از CPA ها ترجیح می دهند که شرکت های متخصص حقوق و دستمزد مانند زوما ERTC را برای مشتریان خود مدیریت کنند. در کار تیم ما با رسیدگی به صدها ادعای ERTC، ما دست اول می دانیم که اکثر مشاغلی که وام اول و دوم PPP را تضمین کرده اند، شانس خوبی برای واجد شرایط بودن برای ERTC دارند. اگر PPP گرفتید، در درخواست برای ERTC تردید نکنید.

۲٫ آیا کسب و کار شما تا حدی از کار افتاده بود؟

یکی از رایج ترین سناریوها برای واجد شرایط بودن برای ERTC این است که کسب و کار شما به طور کامل یا جزئی توسط مقررات دولتی تعطیل شده باشد. . در طول همه‌گیری، میلیون‌ها کسب‌وکار که غیر ضروری تلقی می‌شدند درهای خود را بستند. با توجه به تعطیلی بسیاری از مشاغل، نامزدهای طبیعی برای صلاحیت های ERTC گسترده هستند و شامل رستوران ها، مغازه های خرده فروشی، دفاتر پزشکان، شرکت های حقوقی، پیمانکاران، سالن های پذیرایی، سالن های ورزشی، خیریه ها، موزه ها و حتی مدارس می شوند.

با این وجود، شرط خاموش شدن “جزئی” قطع و خشک نمی شود. ما با یک داروخانه زنجیره ای بزرگ کار کردیم که ضروری به نظر می رسید و هرگز تعطیل نشد. با این حال، ساعات کاری شرکت برای یک دوره زمانی مشخص به نصف کاهش یافت، به اندازه ای که واجد شرایط تعطیلی جزئی بود. آنها با کمک ما توانستند اعتبار قابل توجهی را مطالبه و دریافت کنند.

۳٫ آیا از دست دادن درآمد را تجربه کردید؟

اگر طی دو سال گذشته در فصل‌های خاصی از دست رفته درآمد، کسب‌وکار شما می‌تواند واجد شرایط باشد. بسته به جزئیات وضعیت خود، ممکن است واجد شرایط هر دو سال اعتبار یا یک سال باشید. عوامل زیادی وجود دارد که تعیین می کند چقدر و چه سالی می توانید واجد شرایط شوید، بنابراین مشورت با متخصصی که سابقه ای در تشکیل و پردازش اعتبارات ERTC دارد، مفید است.

به عنوان مثال، یک رستوران زنجیره ای بزرگ برای درخواست کمک به ERTC به زوما آمد. ما توانستیم محاسبات را در چند روز تغییر دهیم و تشخیص دادیم که کسب و کار فقط برای یک سال اعتبار واجد شرایط است. با این حال، آن اعتبار یک ساله مبلغی بزرگتر از آن چیزی بود که اگر برای دو سال ثبت نام می کردند، دریافت می کردند. این واقعاً به شرایط فردی هر کسب و کار بستگی دارد، بنابراین مشورت با یک تیم با کارشناسان ERTC می تواند کمک زیادی به ادعای حداکثر سود کند.

ERTC یک فرصت فوق العاده برای کسب و کارها است تا موقعیت مالی خود را تقویت کنند. این می‌تواند برای بسیاری از کسب‌وکارها راه نجاتی باشد و شرکت‌های بیشتری باید قبل از اینکه دیر شود، این مزیت فوق‌العاده را ثبت کرده و ادعا کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی