عمومی

چگونه زندگی در صحرای لاس وگاس الهام بخش یک زوج متاهل شد؟ برای ساختن این برند زیبایی که به سرعت رشد می کند

چگونه زندگی در صحرای لاس وگاس الهام بخش یک زوج متاهل شد؟
برای ساختن این برند زیبایی که به سرعت رشد می کند

مانند بسیاری از بنیانگذاران، سایک تری و همسرش، ونتوبا تری، کسب و کار خود را برای رفع یک نیاز شخصی آغاز کردند.

هم روان و هم ونتوبا سال ها با اگزما دست و پنجه نرم می کردند. زندگی در صحرای لاس وگاس – روان برای دریافت MBA و وونتوبا برای گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود در اقتصاد، هر دو در مدرسه بازرگانی لی در دانشگاه نوادا – آنها با خشکی تقریباً ثابت پوست سروکار داشتند. اما هیچ کدام گزینه‌های مراقبت از پوست مقرون به صرفه را که با مواد طبیعی ساخته شده‌اند، پیدا نکردند. بنابراین، Psyche خط خود را شروع کرد: Urban Hydration، که امروز او به عنوان مدیرعامل تحت شرکت هلدینگ خود اداره می شود، برندهای جهانی UI. Vontoba، که یکی از بنیانگذاران شرکت بود و در سال ۲۰۱۶ به طور تمام وقت به آن پیوست، به عنوان مدیر ارشد اجرایی فعالیت می کند.

در دوران تحصیلات تکمیلی، Psyche و Vontoba به مشاغل شرکتی، Psyche در بخش توسعه کسب و کار Whirlpool و Vontoba به عنوان بیمه‌گر ادامه دادند. و بعداً معاون رئیس‌جمهور، در بانک Comerica که مقر آن در دالاس است. اما آنها رویای راه اندازی شرکت های خود را داشتند. بنابراین، در سال ۲۰۰۹، آنها برندهای جهانی UI را با آبرسانی شهری راه‌اندازی کردند.

آنها با هدیه دادن محصولات به متخصصان پوست و پزشکان، مشتریان اولیه را تضمین کردند. و نمایش محصول خود در تجارت نشان می دهد. در مورد تولید، در سال ۲۰۰۹، سایک با مرکز نابینایان نوادا (جایی که عضو هیئت مدیره بود) کار کرد تا کره بدن تولید کند، ایده این بود که برای اعضای نابینایان و جامعه کم بینا شغل ایجاد کند. این شراکت کمک کرد تا Urban Hydration از زمین خارج شود. اما زمانی که شرکت امنیت مشتریانی مانند T.J. مرکز Maxx، تری‌ها را تشویق کرد تا تولید را به کارخانه‌ای منتقل کنند که بتواند در مقیاسی که کسب‌وکار رو به رشد آنها می‌خواهد تولید کند.

پس از پایان دوره کارشناسی ارشد، تری ها به فریسکو، تگزاس نقل مکان کردند تا خانواده خود را تشکیل دهند و تجارت خود را گسترش دهند. آنها ریشه در ایالت نداشتند، اما فقدان مالیات بر درآمد آن جذاب بود، و فریسکو، به ویژه، چندین دفتر شرکت از جمله Walgreens و Home Depot را جذب کرده بود.

این زوج کسب و کار خود را به مدت شش سال چکمه دادند (یا همانطور که روان ترجیح می دهد بگوید “با پاشنه بلند”). در سال ۲۰۱۰، سایک ۴۰۱ (k) از شغل قبلی خود را به‌منظور تمرکز تمام وقت روی UI Global Brands کنار گذاشت و Vontoba نیز بخش کوچکی از او را برای حمایت از کسب‌وکار نقد کرد.

در حالی که کسب و کار پس از انتقال به سرعت شروع به کار کرد، روزهای اولیه نیاز به کار بیهوده داشت. وونتوبا می‌گوید: «ما محصولات را از ماشینم حمل می‌کردیم. این قبل از برنامه‌ریزی برای وانت یو پی‌اس بود، بنابراین محصولات را در انبار یکی از دوستان دریافت می‌کردیم، آنها را با U-Haul به گاراژ خود می‌بردیم و در آنجا بسته‌بندی می‌کردیم. “

به اندازه کافی به عنوان آبرسانی شهری نیاز داشت شرکای خرده فروشی بیشتری را تضمین کرد، از جمله Target. سپس این زوج با راه اندازی کسب و کار دیگری، Urban Intimates، چالش را تشدید کردند. در همان زمان، یک برند لباس زیر زنانه بود. آنها در فروشگاه‌هایی مانند میسی، والمارت، و جی سی پنی قرار گرفتند، و آگهی‌های مطبوعاتی و تلویزیونی مطلوبی به دست آوردند. اما Urban Intimates هرگز سودآور نشد. «بازاریابی برای راه‌اندازی خط مد دیوانه‌کننده بود. وونتوبا می‌گوید: خرده‌فروش‌ها نیز قول می‌دهند که بیشتر از آنچه که واقعاً خرید کرده‌اند، بخرند. «ما مجبور شدیم از سود حاصل از Urban Hydration برای جبران ضررهای برند لباس زیر استفاده کنیم.» در سال ۲۰۱۷، این زوج Urban Intimates را کنار گذاشتند تا کاملاً روی خط مراقبت از پوست خود تمرکز کنند. .

یک نقطه عطف واقعی در سال ۲۰۱۹ رخ داد، زمانی که این زوج که هر دو اکنون ۴۰ ساله هستند، تصمیم گرفتند بسته بندی Urban Hydration را تغییر دهند و تغییر دهند. استراتژی خرده‌فروشی برند. «قبل از آن سال، حدود ۸۵ درصد از کسب‌وکار ما تخفیف خرده‌فروشی‌هایی مانند T.J. ماکس، راس، و برلینگتون، وونتوبا می‌گوید. «تا پایان سال ۲۰۱۹، تنها ۱۵ درصد از کسب‌وکار ما به آن خرده‌فروش‌ها اختصاص داشت.» در عوض، Urban Hydration در فروشگاه‌هایی مانند Sally Beauty Supply و CVS مکان‌هایی را تضمین کرد که مشتریان بیشتری در آن‌ها قرار دارند. به طور بالقوه توانستند نام تجاری را برای اولین بار پیدا کنند. آنها قیمت ها را اندکی افزایش دادند، اما همچنان به ارزش اصلی خود در دسترسی وفادار ماندند (همه پرفروش‌ترین‌های Urban Hydration بین ۱۰ تا ۱۳ دلار است. افزایش قیمت به آن‌ها اجازه داد تا حاشیه سود را افزایش دهند، در تعامل و آزمایش مصرف‌کننده سرمایه‌گذاری کنند، و تعداد پیشنهادات را افزایش دهند. 

هیدراتاسیون شهری ۴۷ درصد رشد درآمد در ۲۰۲۱ و ۳۷ درصد در سال قبل از آن داشته است. این شرکت از آغاز سال ۲۰۱۹ سه سال متوالی در شرکت ۵۰۰۰ فرود آمد. بشردوستی نیز بخش اصلی اتوبوس است عدم وجود در سال ۲۰۱۸، Urban Hydration شروع به اهدای یک گالن آب آشامیدنی تمیز برای هر محصول فروخته شده از طریق سازمان غیرانتفاعی WATERisLIFE کرد. Urban Hydration همچنین سالانه ۵۰۰۰۰ دلار کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان نیازمند در دانشگاه وسترن میشیگان، دانشگاه روانشناسی در مقطع کارشناسی، ارائه می‌کند. آنها تا سال ۲۰۱۶ هرگز به دنبال سرمایه خارجی نبودند، زمانی که با فرشته سرمایه‌گذار خود، بازیکن بازنشسته بیسبال لیگ برتر، از طریق کلیسای خود آشنا شدند.

Psyche می‌گوید تمرکز بی‌وقفه آنها بر کیفیت همان چیزی است که هیدراتاسیون شهری را رونق می‌دهد. “من با شیمیدان‌ها و دخترمان نشسته‌ام و به آنها نشان داده‌ام که چگونه موهایش را مدل می‌دهم، و به چه چیزی نیاز دارم که محصولمان متفاوت باشد. من پوست بسیار تیره‌ای دارم و ویدیوهایی از ظاهر محصول به آنها نشان داده‌ام. مانند روی پوست من، و چگونه من نمی خواهم این اتفاق بیفتد.” “ما مشتریان کارخانه های خود هستیم که تعمیر و نگهداری بسیار بالایی دارند، اما همه ما از مزایایی که در مورد کیفیت محصولاتی که در دنیا عرضه می کنیم نگران هستیم، بهره مند شده ایم.”

این زوج نه تنها یک تجارت موفق ایجاد کرده اند. آنها این کار را به عنوان یک زوج متاهل با سه فرزند خردسال انجام داده اند. تجارت ممکن است تنها مکالمه سر میز شام نباشد، اما مطمئناً خارج از محدودیت نیست. سایک می‌گوید: «وقتی بچه‌های ما نامه‌هایشان را یاد می‌گرفتند، از عبور از CVS هیجان‌زده می‌شدند، زیرا ما با CVS کار می‌کردیم و آنها می‌توانستند آن را تشخیص دهند. “یا آنها نام “Macy’s” را می‌شناختند زیرا صدای مامان را از طریق تلفن با Macy’s شنیدند.”

Vontoba و Psyche راه‌اندازی شدند. کسب و کار آنها پس از پنج سال ازدواج، و اکنون در ۱۸ سالگی خود هستند. آنها حتی یک کلاس در مورد “انجام تجارت با عسل خود” در کلیسای خود تدریس کرده اند، که نمونه هایی از نحوه برقراری ارتباط موفقیت آمیز زوج ها و رسیدگی به تعارضات هم در تجارت و هم در خانه ارائه کرده اند.

“ما چیزهای زیادی یاد گرفته ایم و رشد کرده ایم.” “ما آن را کسب و کار خانوادگی خود می نامیم – و مشتریان خود را نیز خانواده در نظر می گیریم.”

در ۵۰۰۰ شرکت بیشتر شرکت کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه زندگی در صحرای لاس وگاس الهام بخش یک زوج متاهل شد؟
برای ساختن این برند زیبایی که به سرعت رشد می کندمستطیل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی