عمومیمقالات

از سالن کوچک تا مراقبت از پوست افراد مشهور: ماریو بادسکو رئیس جمهور اسرار ایجاد یک برند قدیمی را به اشتراک می گذارد

از سالن کوچک تا مراقبت از پوست افراد مشهور: ماریو بادسکو
رئیس جمهور اسرار ایجاد یک برند قدیمی را به اشتراک می گذارد

چند سال پیش در تعطیلات در آریزونا، در حالی که زیر آفتاب داغ می گشتیم و هوای خشک را ناله می کردیم، دوستی یک بطری پلاستیکی کوچک را از کیفش بیرون آورد. “کسی اسپریتز می خواهد؟” او پرسید و محتویات محتویات ظرف سفید و سبز بی ادعا را روی صورت و گردنش پاشید.

به زودی متوجه شدم که ماده طراوت بخش ماریو بادسکو بود اسپری صورت با آلوئه، خیار و چای سبز و بعد از آن ابتدا اسپری کنید در گرمای آریزونا، این یکی از اجزای اصلی روتین مراقبت از پوست من بوده است. تعداد کمی از محصولات صورت تا به حال خود را به زندگی من و کابینه داروهای من تلقین کرده اند به این سرعت، این واقعیتی است که من با جوی کاباسو، رئیس ماریو بادسکو، وقتی می نشینیم تا درباره برند مراقبت از پوست همیشگی او صحبت کنیم، در میان می گذارم.

تاریخ ماریو بادسکو

<ماریو بادسکو ممکن است در حال حاضر نام بزرگی در زمینه مراقبت از پوست باشد، اما این برند از ابتدایی ساده‌تر است. بنیانگذار همنام آن، یک مهاجر از رومانی، این شرکت را در سال 1967 راه اندازی کرد و از یک آپارتمان دو اتاقه در خیابان 52 شرقی در منهتن چهره پردازی کرد.

«او از جایی که ما الان هستیم، در خیابان ۵۲ شروع کرد. ما هرگز ترک نکردیم.» کاباسو می گوید. درست است: ۵۵ سال بعد، می‌توانید هنوز هم در سالن اصلی او در منهتن یک آرایش صورت رزرو کنید.

بادسکو یک شیمیدان و یک زیبایی‌شناس بود، و از آنجایی که با افراد مبتلا به مشکلات پوستی مختلف برخورد می‌کرد، محصولات گیاه‌شناسی خاصی را برای آنها تهیه می‌کرد. در نهایت، او فضای بیشتری را در ساختمان اشغال کرد، اتاق‌های سالن اضافی را اضافه کرد و زیبایی‌شناسان بیشتری را برای کمک به کار استخدام کرد.

کاباسو می‌گوید: «در تمام مدت، او هنوز محصولات خود را می‌ساخت. “من فکر می کنم او در آن زمان در زیرزمین [آنها] را درست می کرد.”

Mario Badescu: از یک سالن کوچک تا مراقبت از پوست افراد مشهور

با افزایش شهرت بادسکو، لیست مشتریان مشهور او نیز افزایش یافت. مارتا استوارت، یکی از طرفداران قدیمی خط مراقبت از پوست، در طول روزهای مدلینگ خود در دهه ۱۹۷۰، شروع به دیدن بادسکو برای آرایش صورت کرد. اما این متخصص پیشگام مراقبت از پوست در سال ۱۹۸۳ درگذشت، زمانی که پدر کاباسو این برند را خرید.

کاباسو می‌گوید که پدرش در آن زمان چیز زیادی درباره مراقبت از پوست نمی‌دانست، اما او به این شرکت به عنوان یک سرمایه‌گذاری فکر می‌کرد، زیرا آنها می‌توانستند ببینند چیزی در آنجا وجود دارد که واقعاً مورد توجه مردم قرار می‌گیرد. برای حدود یک دهه، خانواده کاباسو راضی بودند که به شخص دیگری اجازه دهند برند ماریو بادسکو را اداره کند و بی سر و صدا پیش رفت. تا اینکه در سال ۱۹۹۶ جوی کاباسو و برادرش مدیریت را به دست گرفتند و اوضاع واقعاً شروع به اوج کرد.

کاباسو توضیح می‌دهد: «ما پتانسیل این را دیدیم که چه کسانی می‌آیند و چه افراد مشهوری می‌آیند. مارتا استوارت، سارا جسیکا پارکر، چر، نائومی کمپبل، لیو تایلر، هایدی کلوم، جنیفر آنیستون—همه این افراد در ابتدای کار خود می آمدند، و ما می گوییم، وای. موارد زیر وجود دارد. بیایید سالن را گسترش دهیم.» 

آنها این کار را انجام دادند و به ۳۶ اتاق بزرگ شدند و در آن زمان به تولید محصول در زیرزمین ادامه دادند. وقتی آنها به خرده‌فروشی رفتند، کارها واقعاً شروع به تسریع کردند، ابتدا با فروشگاه بزرگ نیویورک، هنری بندل، که منجر به مشارکت با خرده‌فروشان بیشتر و بیشتر شد. در نهایت، این برند از زیرزمین سابق بادسکو خارج شد و به یک دفتر مرکزی شرکت و کارخانه تولیدی بسیار بزرگتر در ادیسون، نیوجرسی نقل مکان کرد. این روزها، می‌توانید محصولات ماریو بادسکو را در قفسه‌ها در همه جا از Sephora و Ulta گرفته تا Nordstrom و Target پیدا کنید.

«ما واقعاً این مکان کوچک مادر و پاپ بودیم، و اکنون، اساساً، ما هستیم. همه جا،» کاباسو می خندد. او به مدت ۲۶ سال آنجا بوده است و شاهد رشد آن از یک سالن کوچک به یک برند جهانی است که در بیش از ۷۰ کشور در دسترس است.

هنوز یک کسب و کار خانوادگی است

از بسیاری جهات، حتی در حال حاضر، ماریو بادسکو هنوز مانند یک فروشگاه مادر و پاپ کار می کند. پدر کاباسو هنوز در شرکت فعال است – او پنج روز در هفته کار می کند و در دسامبر امسال ۸۵ ساله خواهد شد.

«ما یک تجارت خانوادگی سه نسل هستیم. ما قطعاً به آن افتخار می کنیم.» کاباسو می گوید. «ما به این بزرگی نیستیم. ما آنجا هستیم، تمام وقت خود را در این تجارت سرمایه گذاری می کنیم. هر محصولی که عرضه می‌شود، ما روی آن هستیم، آن را ایجاد می‌کنیم.»

تعدادی از عوامل دیگر وجود دارد که باعث می‌شود این برند میراثی مانند یک تجارت خانوادگی احساس شود. کاباسو می‌گوید: «تا زمانی که یادم می‌آید ما افزایش قیمتی نداشته‌ایم.» حتی با افزایش قیمت مواد خام و کاهش سود، این خط مراقبت از پوست همچنان مقرون به صرفه است: ۱۸ دلار برای کرم دور چشم هیالورونیک، یا ۱۲ دلار برای یک بطری ۸ اونسی تقریباً هر یک از اسپری های صورت با طراوت آنها.

کاباسو می‌داند که سایر ذهن‌های تجاری ممکن است افزایش قیمت‌ها را برای کاهش این ضرر توصیه کرده باشند، اما او می‌گوید که مردم “جمع شدن” به سمت برند دقیقاً به دلیل قیمت پایین تر. “ما شاهد پیشرفت زیادی در فروش خود هستیم، زیرا در قیمت پایین تر- بسیار مقرون به صرفه تر- هستیم.”

تاکید بر سنت

قیمت ها تنها چیزی نیستند که در طول سال ها ثابت مانده اند. به گفته کاباسو، بسیاری از محصولاتی که ماریو بادسکو در دهه ۷۰ و ۸۰ ایجاد کرد—از کرم دور چشم سرامید گیاهی به مرطوب کننده هیالورونیک — با ترکیباتی ساخته شده است که به تازگی در حوزه مراقبت از پوست پر جنب و جوش شده اند. او می‌گوید: «او واقعاً قبل از زمان خود بود، قبل از اینکه کسی درباره همه این مواد عالی که [امروز] همه به آن فشار می‌آورند صحبت کند. با رنگ سبز زمردی نام هر مرطوب کننده و سرم زیر لوگویی که به سادگی عبارت «مراقبت از پوست ماریو بادسکو، از سال ۱۹۶۷» را نشان می دهد، نوشته شده است. بدون قیچی های مرسوم، بدون نئون – فقط حروف کلاسیک که از قابل اعتماد بودن محصولات داخل صحبت می کند.

تأکید بر سنت، با توجه به ماهیت همیشه در حال تغییر و اغلب بی ثبات تجارت مراقبت از پوست، موفقیت پایدار برند را به ویژه چشمگیر می کند. کاباسو با کنایه می گوید: «هر روز یک برند دیگر وجود دارد. چیزی که آنها را متمایز می کند، تعهد به ساخت همه چیز در داخل، در تاسیسات نیوجرسی است، به جای اتکا به یک سازنده قراردادی که تعدادی برندهای مختلف را می سازد. “ما این کار را نمی کنیم. همه چیز، ما اینجا درست می کنیم. درست همانطور که ماریو بادسکو آن را ترک کرد، ما این کار را در مقیاس بزرگتر انجام می دهیم.”

ارتباط شخصی برای کاباسو نیز بسیار زیاد است. او می‌گوید: «من هرگز برای کسی مشغول نیستم. اینفلوئنسرهایی که از طریق امکانات ماریو بادسکو می آیند، اغلب با پدرش ملاقات می کنند، پدری که هنوز در اواسط دهه ۸۰ زندگی اش در حال برگزاری تور است. آنها عشق او به برند را می بینند، و می دانید، فکر می کنم به همین دلیل است که مردم ما را دوست دارند. آنها می بینند که ما چه می کنیم، چه کسی هستیم.”

ماریو بادسکو: به طور طبیعی تأثیرگذار

<این شرکت همچنین برای صحبت در مورد محصولات به اینفلوئنسرها یا افراد مشهور پولی پرداخت نمی کند. ، که یک بار دیگر ماریو بادسکو را در تضاد با روند فعلی مراقبت از پوست می بیند. این یک محاسبه ساده برای Cabasso and co است. با پرداخت نکردن میلیون‌ها دلار برای ترغیب مردم به صحبت درباره برند، آنها می‌توانند این پس‌انداز را به مشتریان منتقل کنند که در درازمدت سود سهام را به همراه خواهد داشت. این انتخابی است که آنها می توانند به عنوان یک عملیات خانوادگی انجام دهند که به صورت عمومی معامله نمی شود.

«سلنا گومز—او حدود سه یا چهار ماه پیش ما را در TikTok پست کرد. من امروز به آن نگاه کردم—۲۵۰ میلیون بازدید دارد،” کاباسو می‌گوید. من یک دلار به او پرداخت نکردم. او فقط ماریو بادسکو را دوست دارد، او اسپری صورت را دوست دارد، او اسپری صورت را پست کرد. بوم: ۲۵۰ میلیون بازدید. او معتقد است که این دلیل دیگری است که مردم به این برند بسیار اختصاص داده شده اند: هیچ تبلیغی وجود ندارد، هیچ حمایت مالی وجود ندارد. “فقط عشق واقعی – دسترسی ارگانیک.”

“تو از یک سلبریتی متوجه نشدی، درست است؟” او به من ژست می دهد «تو از دوستت فهمیدی.»

کاباسو همیشه از شنیدن داستان‌هایی مانند داستان من خوشحال می‌شود، جایی که یکی از آشنایان به طور اتفاقی محصولی را توصیه می‌کند و تبدیل به محصولی برای زندگی می‌شود. او همچنین از آنها شگفت زده نمی شود – نه پس از سال ها شنیدن آن ها از زبان کاربران فداکار ماریو بادسکو که به دنبال پرفروش ترین لوسیون خشک کردن در نوجوانی، سپس به کرم تجدید پپتید برای کار بر روی چین و چروک و خطوط ریز در بزرگسالی. یک برند میراثی که با قیمت مناسب فروخته می شود، پر از گیاهان دارویی ملایم که کار می کند؟ این یک چیز آسان برای توصیه به هر کسی است! و از آنجایی که این شرکت در سال ۱۹۶۷ تأسیس شد، او می‌گوید که موفقیت آن تقریباً به طور کامل بر اساس دهان به دهان ساخته شده است.

برای مثال مارتا استوارت را در نظر بگیرید. کاباسو می گوید که مادرش ابتدا او را در طول حرفه مدلینگ خود در دهه ۷۰ به ارمغان آورد و سپس دخترش الکسیس را آورد که به نوبه خود دختر ش را آورد. کاباسو می‌گوید: «ما چهار نسل در کابینت‌های پزشکی مردم بوده‌ایم. “و ما آن را دوست داریم.”

عکس با اجازه ماریو بادسکو.

191485455cb5041b8d912bf19ab2eb48?s=150&d=mp&r=g - از سالن کوچک تا مراقبت از پوست افراد مشهور: ماریو بادسکو
رئیس جمهور اسرار ایجاد یک برند قدیمی را به اشتراک می گذارد

/div>

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی