عمومی

کارشناسان نحوه استفاده از بازاریابی ویدئویی برای ارتقای خود را به اشتراک می گذارند استراتژی تبلیغات

کارشناسان نحوه استفاده از بازاریابی ویدئویی برای ارتقای خود را به اشتراک می گذارند
استراتژی تبلیغات

اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را به طور مؤثر بازاریابی کنید، باید قالب‌های محبوب مصرف‌کنندگان امروزی را بپذیرید. در سال ۲۰۲۳، اغلب شامل بازاریابی ویدئو می‌شود. نکاتی را از جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین برای توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال خود از طریق ویدیو و سایر استراتژی های قدرتمند بخوانید.



بازاریابی ویدیویی را به عنوان آینده تبلیغات در آغوش بگیرید

ویدئو در حال ساخت تأثیر تقریباً بر هر جنبه ای از بازاریابی مشاغل کوچک – از جمله تبلیغات. اگر می خواهید در تبلیغات پولی برای کسب و کار خود در سال آینده سرمایه گذاری کنید، در اینجا برخی از دیدگاه از Adeyemi Adisa از Platter of Gold درباره اینکه چرا بازاریابی ویدئویی آینده تبلیغات است. همچنین می‌توانید نظرات از اعضای انجمن کسب و کارهای کوچک آنلاین در BizSugar.

svg%3E - کارشناسان نحوه استفاده از بازاریابی ویدئویی برای ارتقای خود را به اشتراک می گذارند
استراتژی تبلیغات

این ایده های ویدیویی اثبات شده YouTube را امتحان کنید

اگر آماده شروع ایجاد ویدیو برای کسب و کار خود هستید، ممکن است به جمع آوری الهام از سایر سازندگان کمک کند. ایده‌های در این پست جادوگر بلاگ توسط نیکولا بلو شامل گزینه‌های ثابت شده مستقیماً از YouTube.

لینک YouTube را در بیو اینستاگرام خود قرار دهید

گزینه های زیادی برای اشتراک گذاری پیوندها در اینستاگرام وجود ندارد. اما می تواند یک پلت فرم قدرتمند برای ایجاد جامعه و ارتباط با افرادی باشد که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند. اگر می‌خواهید پیوندهای ویدیوهای YouTube خود را به اشتراک بگذارید، این استراتژی< را امتحان کنید /a> از لیزا سیکارد از Inspire to Thrive. سپس به BizSugar بروید تا ببینید اعضا چه می‌گویند.

روندهای آینده تبلیغات را کاوش کنید. درآمد

چه بخواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و چه بخواهید از تبلیغات برندهای دیگر در پلتفرم خود درآمد کسب کنید، به درک روندها کمک می کند. صنعت. در این پست Pixel Productions، Happy Das برخی روندها برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن کاوش می کند.

با این آژانس های بازاریابی دیجیتال ارتباط برقرار کنید

کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را ارتقا دهید و کارایی را بهبود بخشید. اما چه آژانس هایی در حال حاضر نتایجی را برای تجارت ارائه می دهند؟ این پست Startup Bonsai توسط Megha Seth را برای فهرستی از گزینه‌ها بررسی کنید.

این روندهای تجارت الکترونیک را در شرکت خود بپذیرید

صنعت تجارت الکترونیک همیشه در حال پیشرفت است. بنابراین اگر می‌خواهید کسب‌وکار خود را در سال جاری و پس از آن به‌طور مؤثر بازاریابی کنید، باید با روندها همراه باشید. این پست Tech Table Pro توسط Arjun Solanki ویژگی‌های چندین تجارت الکترونیکی دارد روندهایی که در حال حاضر باید بدانید.

کسب و کار خود را دیجیتال نگه دارید تحول در مسیر

کسب و کارهای کوچک امروزی باید استراتژی های دیجیتال خود را به طور مداوم تغییر دهند. اما مهم است که هنگام ایجاد هرگونه تغییر، چشم انداز بلندمدت خود را در ذهن داشته باشید. این پست دیدگاه های کوچک بیز توسط هری و سالی وایشناو نکات را برای حفظ تحول دیجیتالی کسب و کار در مسیر درست ارائه می دهد.

کاربر برنامه Master Onboarding

اولین تجربیات مشتریان شما با برنامه تلفن همراه شما می تواند نظر آنها را در مورد محصول شما شکل دهد. نام تجاری. تجربه ورود با کیفیت می‌تواند سردرگمی را از بین ببرد، تجربه کاربری مثبتی ایجاد کند و در نهایت پایگاه مشتری قوی‌تری ایجاد کند. راهنمای ورود کاربر برنامه را در این پست ۳۰۰Mind Studio بخوانید. Ketan Rajput.

بیاموزید که چگونه محصولات را آنلاین با موفقیت بفروشید

فروش آنلاین محصولات مستلزم ایجاد یک فرآیند فروش ساده و بازاریابی محصولات شما برای مشتریان مناسب است. اگر می‌خواهید امسال فروش بیشتری برای کسب و کار خود داشته باشید، این پست را در وبلاگ Work At Home Woman نوشته هالی ریزم هانا بخوانید.

بهترین سازندگان وب سایت را برای کسب و کار شما

یک وب سایت با کیفیت یکی از تاثیرگذارترین راه ها برای دستیابی به مشتریان آنلاین است. قبل از اینکه بتوانید سایت خود را با پیام های بازاریابی قدرتمند پر کنید، به یک سازنده وب سایت با ویژگی های جامع نیاز دارید. این پست Decipher Zone توسط ماهیپال نهرا شامل ده گزینه است . و حتی می‌توانید بحث بیشتری را بخوانید از اعضای BizSugar در اینجا.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا برای جمع بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی