عمومی

دوران طلایی اینترنت هنوز فرا نرسیده است. یعنی فرصت

دوران طلایی اینترنت هنوز فرا نرسیده است. یعنی
فرصت

بیش از ۳۰ سال از راه‌اندازی اولین وب‌سایت در اینترنت تجاری می‌گذرد، اما ما هنوز به طور کامل متوجه نشده‌ایم که چگونه بهترین برای برقراری ارتباط از طریق وب سایت های، خیلی کمتر از اینترنت در کل. در حالی که سر و صدای زیادی در مورد موضوعاتی مانند زیاد است Web3، NFT، AR و VR، هنوز هم وب سایت ساده ای است که بزرگترین فرصت را برای هر کارآفرین در هر صنعتی ارائه می دهد. از بسیاری جهات، تشخیص واقعیت مجازی برای مردم آسان تر از وب سایت ها خواهد بود.

به ناچار زمانی که VR تبدیل به VR شود. جریان اصلی، منحنی یادگیری مشابهی خواهد بود که زوم در طول همه گیری بود. چیزی که در ابتدا عجیب بود به سرعت آشنا شد زیرا اساساً یک شخص مستقیماً با شخص دیگری صحبت می کند. واقعیت مجازی در مقیاس تقریباً یکسان خواهد بود، به جز بسیار فراگیرتر.

تشخیص وب‌سایت‌ها برای مردم همچنان دشوار است، زیرا آن‌ها بسیار جذاب هستند. هنوز یک شکل کاملاً جدید از ارتباط است. در ابتدا، توسعه دهندگان سعی کردند آنها را مانند مقالات تحقیقاتی، کارت ویزیت یا بروشور طراحی کنند. اطلاعات ایستا که پیام های ساده ای را منتقل می کند. مزیت درک شده آنها این است که با آنلاین بودن هر کسی، در هر مکانی می تواند آنها را پیدا کند.

زیر سرپوش یک وب سایت ساده از آن ساخته شده است. حداقل HTML، یک زبان نشانه گذاری که به سادگی یک صفحه وب و محتوای آن را ساختار می دهد. اما، در مقایسه با نزدیکترین چیزی که باید وب سایت ها را با رسانه های چاپی (مانند کتاب، مجلات و روزنامه ها) مقایسه کنیم، این محتوا هیچ محدودیت اساسی ندارد. این می تواند متن، تصویر، انیمیشن، ویدیو، حتی سه بعدی کامل باشد.

علاوه بر اینکه محدودیت ذاتی محتوایی ندارد، همچنین از اندازه‌های صفحه‌نمایش که از jumbotron تا ساعت‌های هوشمند متغیر است، فراتر می‌رود. با چنین فرصت های بی حد و حصری برای خلاقیت محض و بیان ارتباطات، جای تعجب نیست که با ارائه طرحی موثر، حتی در بین حرفه ای ها، سردرگمی ایجاد شود.

از قدرت نشستن استفاده کنید. در جیب شما

امروز، ما به گوشی‌های هوشمندی مجهز شده‌ایم که می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت بگیرند که فقط در سطح بالا قابل دسترسی بودند. دوربین های ۱۰ سال پیش در همان دستگاه یک ضبط کننده صوتی دارید که می توانید افکار خود را با آن رونویسی کنید تا به طور کامل از نوشتن محتوا اجتناب کنید.

از این نقاط قوت استفاده کنید و از همه جا عکس‌ها و ویدیوهای کوچک بگیرید و شروع کنید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از آنها به صورت دیجیتالی، نه فقط در رسانه‌های اجتماعی، بلکه به همان اندازه در وب‌سایت خود استفاده کنید تا یک دلیل قانع‌کننده و بصری برای افراد به صفحه شما بیایند و در آن بمانند.

بصری فکر کنید: مانند فیلمی که در صحنه ها پخش می شود

به جای اینکه به آن فکر کنید هر صفحه وب به عنوان یک قطعه متن طولانی، از نظر صحنه ها فکر کنید. از چه عکس‌ها و ویدیوهایی می‌توانید برای تطبیق با تکه‌های کوچک‌تر متنی که می‌نویسید برای جلب نظر مردم استفاده کنید؟ از انعطاف‌پذیری یک وب‌سایت برای داشتن هر نوع محتوا برای ترکیب و تطبیق آنچه به مردم ارائه می‌دهید، استفاده کنید.

وقتی شروع به فکر کردن می کنید که هر بخش از یک صفحه وب مانند صحنه ای از یک فیلم است که از نقطه ای به نقطه دیگر پخش می شود، شروع به ایجاد تجربه ای می کنید که به قدرت انعطاف پذیری وب سایت ها عمل می کند: توانایی آنها در تجارب بصری و فراگیر برای مردم ایجاد کنید.

هر چه بتوانید داستان خود را فراگیرتر کنید و فاکتور شگفت انگیز بیشتری را با همراهی خود همراه کنید. رسانه‌ها، بیشتر مشاهده خواهید کرد که تبدیل‌های شما افزایش می‌یابد و نفوذ صنعت شما افزایش می‌یابد.

هنوز زمان وجود دارد، زیرا هنوز به دوران طلایی اینترنت نرسیده‌اید

به یاد داشته باشید، اینترنت هنوز بسیار جوان است. اینترنت مدرن تنها ۱۸ سال دارد که از شروع “Web2.0” (~2004) حساب می کنیم. حرفه ای ها هنوز به طور کامل نمی دانند بهترین راه برای استفاده از این ابزارها چیست، حتی اگر به نظر برسد که آنها این کار را انجام می دهند.

ما هنوز در حال نوشتن قوانین هستیم! و این فوق‌العاده هیجان‌انگیز است زیرا معنای آن این است که از بسیاری جهات هنوز غرب وحشی مملو از شگفتی، فرصت و پتانسیل برای سودهای عظیم است.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی