عمومی

UL در مورد علائم ایمنی غیرمجاز روی باتری خاصی هشدار می دهد شارژرها

UL در مورد علائم ایمنی غیرمجاز روی باتری خاصی هشدار می دهد
شارژرها

UL Solutions، پیشرو جهانی در علم ایمنی کاربردی، هشداری فوری به صاحبان مشاغل کوچک، به ویژه آنهایی که با اسکوترهای برقی سر و کار دارند، در مورد فروش برخی شارژرهای باتری با علائم گواهینامه UL غیرمجاز صادر کرده است. .

شارژر باتری مورد نظر، با نام «شارژر باتری FN 48V» شناسایی شده است که دارای علامت گواهینامه UL غیرمجاز است. برای کسب و کارهای کوچک، به ویژه خرده فروشان آنلاین، بسیار مهم است که بدانند این محصول توسط راه حل های UL مطابق با استانداردهای ایمنی مناسب ارزیابی نشده است. این شرکت بیان می‌کند: «معلوم نیست که آیا شارژر باتری با الزامات ایمنی مطابقت دارد یا خیر.»

علامت‌های گواهی UL Solutions نمادهای اعتماد جهانی هستند که اغلب به عنوان یک سیگنال سبز برای مشتریان برای خرید محصولات عمل می‌کنند. استفاده غیرمجاز از چنین علائمی برای مشاغل و مشتریان آنها به طور یکسان خطر ایجاد می کند.

محصول متخلف توسط Ningbo Vican Technology، Co., Ltd. توزیع و فروخته می شود و در Alibaba.com موجود است. . شارژر باتری که عمدتاً برای اسکوترهای برقی به بازار عرضه می‌شود، با علامت‌های زیر قابل شناسایی است:

  • FN 48V
  • شارژر باتری
  • MODEL: DCSP546200< /li>
  • ورودی: AC 100-240V
  • ۵۰/۶۰Hz
  • خروجی: DC 54.6V 2.0A

برای شناسایی بیشتر ، عکس ها در وب سایت UL Solutions ارائه شده است.

در پاسخ به این مشکل مبرم، UL Solutions توصیه کرده است که شارژر باتری FN 48V فوراً از سرویس خارج شود. این دستورالعمل برای کسب‌وکارهای کوچکی که با اسکوترهای برقی و محصولات مشابه سروکار دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا نادیده گرفتن آن می‌تواند به طور بالقوه ایمنی مشتری و شهرت تجاری را به خطر بیندازد.

استفاده نادرست از علائم گواهی ایمنی باعث نگرانی جدی در مورد اصالت و اعتبار می‌شود. ایمنی محصولات موجود در بازار برای کسب و کارهای کوچک، اطمینان از مشروعیت گواهینامه های محصول ضروری است. با پیروی از این رویه، کسب‌وکارها نه تنها از مشتریان خود محافظت می‌کنند، بلکه شهرت و اعتبار بازار خود را نیز حفظ می‌کنند.

درباره راه‌حل‌های UL: به عنوان یک رهبر جهانی در علم ایمنی کاربردی، UL Solutions به مشتریان در بیش از ۱۰۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد. . خدمات تست، بازرسی و صدور گواهینامه را به همراه محصولات نرم افزاری و پیشنهادات مشاوره ارائه می دهد. این شرکت به مشتریان خود در نوآوری، راه اندازی محصولات و خدمات جدید، حرکت در بازارهای جهانی و زنجیره تامین پیچیده و تسهیل رشد پایدار و مسئولانه کمک می کند. علائم گواهینامه UL متضمن تعهد تزلزل ناپذیر به ماموریت ایمنی شرکت است و به عنوان نمادی از اعتماد در محصولات مشتریانش عمل می کند.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی