عمومی

این تمرین ساده می‌تواند به شما کمک کند بزرگ‌تر فکر کنید

این تمرین ساده می‌تواند به شما کمک کند بزرگ‌تر فکر کنید

باورهای محدود کننده، الگوهای فکری را در مورد خود، توانایی های شخصی و پتانسیل آینده محدود می کنند. بسیاری از مردم باورهای محدودکننده دارند در ضمیر ناخودآگاه آنها پنهان است که بر نحوه نمایش، عمل و واکنش آنها در جهان تأثیر می گذارد. گاهی اوقات این باورها می توانند مورد توجه قرار نگیرند و چرخه ای ایجاد کنند که افراد را از رسیدن به اهدافشان باز می دارد.

بنابراین، باورهای محدودکننده دقیقاً چگونه عمل می کنند. بر زندگی ما تأثیر می‌گذارد؟

برای مثال، فرض کنید رئیس‌تان شما را تشویق می‌کند که برای تبلیغ شغلی. اگرچه ممکن است در ابتدا هیجان زده باشید، اما متقاعد شده اید که مستحق دریافت حقوق نیستید. در نتیجه، این تصور شما را از فرصت گرفتن و تفکر بزرگتر در مورد اهداف حرفه ای خود باز می دارد.

این فقط یک مثال است. از راه‌های متعددی که باورهای محدودکننده می‌توانند نشان دهند، و من شخصاً در طول زندگی اولیه‌ام با این موضوع برخورد کردم. من به اشتراک خواهم گذاشت که چگونه باورهای محدود کننده خود را حذف کنید تا بزرگتر فکر کنید و زندگی خود را به سمت بهتر تغییر دهید.

باورهای محدود کننده خود را شناسایی کنید

اولین قدم برای ایجاد هر تغییری در زندگی شما ایجاد آگاهی است. هر گونه باور محدود کننده ای را که در مورد زندگی شخصی یا حرفه ای خود دارید در نظر بگیرید و آنها را در یک مجله یادداشت کنید. تحقیق نشان می دهد که نوشتن به شما کمک می کند اطلاعات بیشتری را نسبت به تایپ کردن به خاطر بسپارید. اینها می توانند مواردی مانند “من به اندازه کافی احساس خوبی ندارم” یا “من آنچه را که برای ساختن شش رقم در سال لازم است ندارم.”

با خود صادق باشید و با خیال راحت باورهای محدود کننده پیچیده و بسیار ساده را بنویسید. آوردن این مفاهیم به خط مقدم ذهن خود به شما کمک می کند تا این افکار و احساسات را در هنگام بروز تشخیص دهید.

از قدرت مراقبه استفاده کنید

مدیتیشن، زمانی که به درستی انجام شود، می‌تواند ابزار قدرتمندی باشد که نه تنها به شما در کاهش اضطراب کمک می‌کند، بلکه برای از بین بردن بهم ریختگی نیز کمک می‌کند. کار تنفس قدرت فوق العاده ای بر مغز، بدن و سیستم عصبی مرکزی ما دارد. یکی از تکنیک‌هایی که من استفاده کرده‌ام، تمرینی به نام همزمانی رفتار مراقبه (MBS) است که ناتاشا گرازیانو در مورد آن در می‌نویسد. کتاب او.

- این تمرین ساده می‌تواند به شما کمک کند بزرگ‌تر فکر کنید

این تمرینی است که در آن افراد می‌توانند از حالت بتا به آلفا و در نهایت دلتا تبدیل شوند و یک تمرین باستانی را با علم اعصاب مدرن ترکیب کنند. این فرآیند به مغز شما اجازه می‌دهد تا باورهای محدودکننده را از طریق یک حالت مراقبه رها کرده و حذف کند.

روش‌های مراقبه دیگری نیز وجود دارد، مانند مراقبه متعالی، Vipassana، و موارد دیگر، که می توانید کاوش کنید.

سوالات درست را بپرسید

هر چقدر هم که مضحک به نظر برسد، پیگیری این سوال شما را به سمت تفکر کاملا متفاوت سوق خواهد داد. ممکن است متوجه شوید که استراتژی فعلی که دارید دیگر مرتبط نیست و پتانسیل خود را محدود می‌کنید. “standardText” readability=”36″>

در طول سفر خود برای رهاسازی باورهای محدود کننده، به خود یادآوری کنید که افکار به واقعیت شما تبدیل می شوند. با حفظ مثبت اندیشی رادیکال و تغییر شکل باورهای شخصی در مورد خود، بر همه زمینه های زندگی خود برای بهتر شدن تأثیر می گذارید.

حذف باورهای محدود کننده نه تنها در مورد فکر کردن به افکار بهتر، بلکه سیم کشی مجدد مغز شما برای حفظ استاندارد جدیدی برای زندگی و پتانسیل شخصی شماست. در نتیجه، بزرگ‌تر فکر می‌کنید و به ارتفاعات جدیدی می‌رسید که هرگز فکرش را نمی‌کردید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی