عمومی

تسلا در یکی از سوپرشارژرهای خود از یک ایده عجیب و غریب رونمایی کرد. آی تی فقط ممکن است درخشان باشد

تسلا در یکی از سوپرشارژرهای خود از یک ایده عجیب و غریب رونمایی کرد. آی تی
فقط ممکن است درخشان باشد

تسلا شبکه سوپرشارژر به راحتی یکی از هوشمندانه ترین ایده های این شرکت است. وقتی شرکت شروع به فروش مدل S سدان در سال ۲۰۱۲، بزرگترین مانع برای رانندگی یک وسیله نقلیه الکتریکی (EV) این بود که عملاً زیرساخت شارژ وجود نداشت. شما می توانید وسیله نقلیه خود را در خانه به برق وصل کنید، اما این کار بسیار کند بود مگر اینکه یک خروجی خشک کن ۵۰ آمپری داشته باشید.

برای سهولت در خرج کردن تقریباً شش رقمی برای یک خودروی جدید بدون داشتن اضطراب مسافت، تسلا شبکه خود را راه اندازی کرد ایستگاه های شارژ سریع یعنی می‌توانید وسیله نقلیه خود را در سفرهای طولانی تر رانندگی کنید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ باتری باشید. اوه، و برای بهتر کردن آن، افرادی که در چند سال اول تسلا خریدند، سوپرشارژ نامحدود به صورت رایگان دریافت کردند.

البته، شارژ یک خودروی الکتریکی همچنان بیشتر از پمپاژ یک مخزن پر از بنزین طول می کشد. اگر قرار است مردم مجبور شوند ۲۰ یا ۳۰ دقیقه توقف کنند، منطقی است که بخواهید سوپرشارژرهای خود را در جایی نزدیک به تمدن قرار دهید تا صاحبان تسلا کاری برای انجام دادن داشته باشند.

به همین دلیل است که من این جدیدترین ایده حیرت انگیزی را که این شرکت در آلمان امتحان می کند، دوست دارم، جایی که اخیراً یک استخر آب گرم در یک سوپرشارژر نصب کرده است. . بله یک استخر همانطور که در اینجا وجود دارد، می توانید ماشین خود را شارژ کنید و در حالی که منتظر هستید به شنا بروید. من گفتم ایده عجیبی بود، نه؟

در حالی که نصب استخر یکی از غیرمعمول‌ترین راه‌ها است که به افراد اجازه می‌دهد در حین افزودن برد به باتری خود، کمی وقت بگذارند، اما این تنها چیزی نیست که تسلا در نظر دارد. همه چیز به نوعی درخشان است. منظورم اینجاست.

اکثر مکان‌های سوپرشارژر هنوز به گوشه‌های دورتر پارکینگ‌های بزرگ در فروشگاه‌های بزرگ در نزدیکی تقاطع بزرگراه‌ها محدود هستند. این منطقی است. افرادی که به احتمال زیاد نیاز به استفاده از سوپرشارژر دارند افرادی هستند که مسافت های طولانی را طی می کنند – که احتمالاً به این معنی است که آنها در یک بزرگراه رانندگی می کنند. همچنین، اگر قرار است ۲۰ یا ۳۰ دقیقه توقف کنید، داشتن فروشگاه ها و رستوران ها در نزدیکی شما خوب است.

تسلا همچنین نرم افزار را به وسایل نقلیه خود به چیزی به رانندگان بدهد. انجام در حالی که شارژ می کنند. می توانید نتفلیکس یا یوتیوب یا دیزنی پلاس را تماشا کنید یا حتی بازی کارائوکه ماشین تسلا را که به نام کارائوکه شناخته می شود، انجام دهید. همه اینها مخصوصاً اگر بچه‌های خردسال دارید مفید است.

اما، اگر می‌خواهید سفری دورتر از تمدن داشته باشید، چه می‌شود. انجام این کار در وسیله نقلیه ای که باید هر چند صد مایل آن را به برق وصل کنید، سخت است. می‌توانید ساخت سوپرشارژرها را در مناطق روستایی‌تر شروع کنید، اما احتمال کمتری وجود دارد که سایر موارد به راحتی در دسترس باشند.

البته، شما همیشه می توانید آنها را نیز بسازید. به نظر می رسد، تسلا دقیقاً این کار را انجام می دهد.

تسلا با شرکتی به نام BK Group کار کرد تا آنچه را که Qubes می‌نامد، که اساساً ساختمان‌های مدولار کوچک با حمام، پاتوق است، نصب کند. منطقه (از جمله بازی های ویدئویی)، دستگاه های فروش غذا و قهوه، غلاف های آرام برای داشتن یک جلسه سریع یا تماس تلفنی، و حتی دستگاهی که یک پیتزای داغ را در چهار دقیقه درست می کند.

یک بررسی عالی اولین مورد از این Qubes در یک سوپرشارژر در Endsee، آلمان توسط YouTuber Kyle Conner از بررسی های خارج از مشخصات. گروه BK می‌گوید که قصد دارد ۲۰۰ دستگاه از آن‌ها را در مکان‌های Supercharger عرضه کند. تنها نقطه ضعفی که می توانم به آن فکر کنم این است که آنها به ایالات متحده نمی آیند 

ده سال بعد از اینکه تسلا آنها را راه اندازی کرد. بیش از ۳۶۰۰۰ سوپرشارژر ساخته است و آنها همچنان یکی از بهترین مزایای خرید یکی از خودروهای آن هستند، حتی اگر شرکت دیگر شارژ نامحدودی ارائه ندهد. با مشارکت با شرکت هایی که خدمات ارزشمندی را اضافه می کنند، آن شبکه را حتی برای کاربران ارزشمندتر می کند.

این در واقع یک درس ارزشمند است. تسلا فقط می تواند در مورد سرعت شارژ وسایل نقلیه اش انجام دهد. اگر مسافت طولانی را طی می‌کنید، همیشه باید مقداری از زمان را برای شارژ کردن صرف کنید، و این مدت زمانی بیشتر از زمانی است که برای پر کردن مخزن بنزین نیاز است. در برخی موارد فقط فیزیک است.

تسلا می‌تواند تجربه مالکیت و رانندگی با وسایل نقلیه خود را بهتر کند. ممکن است اضافه کردن یک استخر یا Qubes عجیب به نظر برسد، اما این دقیقاً همان کاری است که انجام می‌دهد – تجربه بهتری به مشتریانش می‌دهد. شاید به هر حال این ایده‌ای مبهم نباشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی