عمومی

6 نام اختصاری کسب و کار که همیشه از آنها استفاده می کنید اما افراد ممکن است این کار را نکنند فهمیدن

۶ نام اختصاری کسب و کار که همیشه از آنها استفاده می کنید اما افراد ممکن است این کار را نکنند
فهمیدن

در طول متوسط ​​روز کاری از چند کلمه اختصاری استفاده می کنید؟ اگر شما هم مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید، احتمالاً پاسخ شما برای شمارش بسیار زیاد است. ما به انواع اختصارات کشیده شده‌ایم–زیرا آنها در وقت و زدن کلید صرفه‌جویی می‌کنند، یا به این دلیل که باعث می‌شوند احساس کنیم با خبر هستیم.

در این رویکرد مشکلی وجود دارد، به خصوص اگر مدیر عامل یا رهبر تجاری دیگری باشید. افرادی که با آنها صحبت می کنید یا با آنها ایمیل می فرستید ممکن است ندانند این کلمات اختصاری چه معنایی دارند. ممکن است تعجب کنید که چگونه بسیاری از کلمات اختصاری مردم را گیج می کنند. سال‌ها پیش، یادداشتی برای خانم صاحبخانه‌ام گذاشتم تا اطلاعاتی را که فکر می‌کردم باید بداند به او بدهم. یادداشت را شروع کردم، “FYI…” و او بعداً به من گفت که برای مدت طولانی در مورد این سه حرف گیج شده است، قبل از اینکه متوجه شود آنها باید “برای اطلاع شما” معنی داشته باشند.

او تنها نیست. بر اساس تحقیق توسط سایت بازی کلمه WordFinder. با کمال تعجب، “مدیرعامل” دومین مورد جستجو شده است.

در حالی که من فکر می کنم می توانید با خیال راحت از عبارت “مدیرعامل” استفاده کنید و انتظار داشته باشید که هر کسی به شما گوش دهد – به خصوص هر کسی که برای شما کار می کند- -برای درک منظورتان، ممکن است در واژگان محل کارتان کلمات اختصاری دیگری وجود داشته باشد که همکاران یا کارمندان شما دیوانه‌وار در Google جستجو می‌کنند. یا بدتر از آن، ممکن است منظور شما را متوجه نشوند.

بررسی کنید لیست کامل کلمات اختصاری WordFinder که بیشترین جستجو را داشته اند (همراه با تعداد زیادی از اطلاعات دیگر در مورد زبان عامیانه). در اینجا مواردی وجود دارد که به نظر می‌رسد محتمل‌ترین آنها باعث سردرگمی می‌شوند.

۱٫ به گفته WordFinder، KPI

KPI برای “شاخص عملکرد کلیدی” شماره یک مخفف پر جستجو شده است. KPI به معیارهایی اشاره دارد که به شما کمک می کند تعیین کنید که آیا به نتایج دلخواه می رسید یا خیر. برای مثال، اگر صاحب یک رستوران هستید و غذای جدیدی را معرفی می‌کنید، می‌توانید اندازه بگیرید که چند نفر آن را در ماه اول که در منو است، سفارش می‌دهند. اما یک KPI بهتر ممکن است تعداد مشتریان تکراری باشد که آن را برای بار دوم یا سوم سفارش می دهند، که نشان می دهد آن را دوست دارند و احتمالاً به خوردن آن ادامه می دهند.

۲٫ ROI

ROI یا “بازگشت سرمایه” راه دیگری برای پرسیدن این سوال است: آیا این ابتکار موفقیت آمیز است یا خیر؟ به عنوان مثال، اگر یک کمپین بازاریابی بزرگ راه اندازی کنید و فروش ۱۵ درصد افزایش یابد، ممکن است موفقیت آمیز به نظر برسد. اما اگر کمپین ۵ میلیون دلار برای شما هزینه داشته باشد و فروش افزایش یافته فقط یک میلیون دلار اضافی به همراه داشته باشد، این ROI بد است و بنابراین احتمالاً یک سرمایه گذاری بد است.

۳٫ EBITDA

EBITDA مخفف “درآمد قبل از بهره، مالیات، استهلاک و استهلاک” است. این یک روش جایگزین برای اندازه گیری سودآوری یک شرکت در مقایسه با اندازه گیری سنتی تر – و کمتر بحث برانگیز – سود خالص است.

معمولاً، این سود (نه مالیات، استهلاک یا استهلاک) است که مشکل را ایجاد می کند. شرکتی که به دلیل، مثلاً خریداری شدن، با کوهی از بدهی مواجه شده است، ممکن است برای نشان دادن سودآوری مشکل داشته باشد، حتی اگر مدل کسب و کار اساسی درست باشد. استفاده از EBITDA به‌عنوان معیار در عوض می‌تواند به سرمایه‌گذاران و دیگران بگوید که آیا شرکت می‌تواند سودآور باشد اگر از زیر تمام بدهی‌ها بیرون بیاید.

برای استفاده از مخفف گیج کننده دیگر، EBITDA اندازه گیری قابل قبولی بر اساس GAAP – اصول حسابداری پذیرفته شده عمومی نیست.

۴٫ SaaS

SaaS (معمولاً مانند “sass” تلفظ می شود) مخفف “software-as-a-service” است که غیرضروری است. روشی پیچیده برای گفتن اینکه نرم افزار به جای رایانه شما در سرورهای شخص دیگری قرار دارد. به عنوان مثال، Gmail یک نمونه رایج از یک محصول SaaS است. یک راه احتمالاً واضح‌تر برای گفتن همین موضوع «نرم‌افزار مبتنی بر ابر» است.

۵٫ SEO

شما ممکن است با اصطلاح SEO برای “بهینه سازی موتور جستجو” آشنا باشید، اما همه اینطور نیستند. این به کل علم تلاش برای بالا بردن وب سایت شما در جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو اشاره دارد. این را می توان با تغییر عبارت در سایت خود، بلکه تعداد دفعات به روز رسانی، ابرداده آن و بسیاری از عوامل دیگر به دست آورد. جای تعجب نیست که این به یک صنعت کامل تبدیل شده است.

۶٫ EOD

اعتراف می‌کنم که اولین باری که با EOD روبرو شدم، خودم گیج شده‌ام، که به معنای «پایان روز» است. ” همانطور که در مورد، “من به آن گزارش تا پایان روز نیاز دارم، وگرنه با مشکل بزرگی روبرو خواهید شد!”

در حالی که در حال انجام آن هستیم، در اینجا چند نام اختصاری بالقوه گیج کننده دیگر وجود دارد: EOL یا “پایان زندگی”، که بسیار شوم به نظر می رسد اما صرفاً به محصول یا خدماتی اشاره دارد که به زودی از بازار حذف خواهد شد. . و EOM، برای “انتهای پیام”. EOM معمولاً در خط موضوع ایمیل می آید و به این معنی است که هیچ اطلاعات بیشتری در متن ایمیل وجود ندارد. معمولاً، فردی اطلاعات سریعی را منتقل می‌کند و می‌خواهد شما را از زحمت باز کردن خود ایمیل نجات دهد. به عنوان مثال: “بله، من می توانم در ساعت ۲ بعد از ظهر پنجشنبه EOM ملاقات کنم.” به عبارت دیگر، “این تمام چیزی است که باید بگویم.”

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی