عمومیمقالات

نحوه میزبانی از تعطیلات فراگیر که همه را می سازد مهمان خوش آمدید

نحوه میزبانی از تعطیلات فراگیر که همه را می سازد
مهمان خوش آمدید

تعطیلات مترادف با مهمانی‌ها، گردهمایی‌ها و لقمه‌هایی است که در آن افراد برای لذت بردن از غذاهای متنوع گرد هم می‌آیند – نه فقط از نظر غذاها، بلکه از نظر طعم، مواد تشکیل دهنده و روش‌های پخت. اگر به درستی انجام شود، لقمه های تعطیلات یک چیز زیبایی است، جایی که دوستان دوستان را دعوت می کنند، همکاران جمع می شوند و همسایه ها خانه های خود را به روی همه باز می کنند. این سنگ بنای تعطیلات در سرتاسر جهان است و مردم را به معنای واقعی کلمه و به معنای واقعی کلمه به میز می آورد.

در صورت غمگینی، همه آشپز، میزبان و مهمان هستند. همه آشپزی می کنند، همه وقتی به خانه می رسند تمیز می کنند و همه می توانند غذا بخورند. اما این سوال پیش می‌آید: چگونه می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که مهمانان احساس رضایت می‌کنند، به‌ویژه وقتی صحبت از چیزی به‌عنوان شخصی مانند اشتراک یک وعده غذایی باشد؟

الیسون ام. چپرداک، بنیان‌گذار و رئیس Elevate Etiquette، شرکتی که دوره های انفرادی و گروهی در مورد آداب مدرن و پروتکل بین المللی ارائه می دهد، به شما توصیه می کند که چگونه می توانید تعطیلات خود را فراگیر و پذیرای همه مهمانان خود کنید. .

طرح لقاح فراگیر تعطیلات خود را زودتر با مهمانان به اشتراک بگذارید on

برخلاف باور عمومی، لقاح‌ها – به‌ویژه موارد چندفرهنگی – برای موفقیت نیاز به برنامه‌ریزی زیادی دارند. یکی از اولین کارهایی که می خواهید انجام دهید این است که مفهوم یا موضوع را با همه به اشتراک بگذارید. اگر به طور مرتب از potlucks میزبانی می کنید، انتخاب یک موضوع می تواند سرگرم کننده باشد، اما لازم نیست. حتی ممکن است پیشنهاد یک موضوع برای غذای بزرگتر با تعداد زیادی مهمان ناشناس توصیه نشود تا افراد برای آوردن چیزی که با آن ناآشنا هستند تحت فشار قرار نگیرند.

چپرداک می‌گوید یکی از نکات کلیدی در هر مهمانی تشویق مهمانان به اشتراک گذاشتن هرگونه محدودیت غذایی است. به عنوان یک میزبان، شما باید بدون هیچ سوالی به آنها احترام بگذارید و مطابق با آن کنار بیایید. او می افزاید: «این به این معناست که از مهمان درباره دلیل محدودیت و ماهیت یا شدت یک واکنش نامطلوب احتمالی در صورت امکان سؤال نپرسید». “یک میزبان باید محدودیت های غذایی مهمان را به عنوان یک موضوع بهداشتی خصوصی تلقی کند که با دیگران به اشتراک گذاشته نمی شود.”

این ایده را ترویج می‌کند که مهمانی شام “ایمن است مکان” بدون اینکه کسی را متمایز کنید. علاوه بر این، وقتی نوبت به چیدن یک منوی غذای تعطیلات می‌رسد که برای همه چیزهای کوچکی دارد، لازم نیست هر غذا نیازهای غذایی هر مهمان را برآورده کند. چپرداک می افزاید: “با این حال، مهم است که برای همه به اندازه کافی وجود داشته باشد تا هیچ کس گرسنه نماند یا مانند یک فکر بعدی باقی نماند.”

ایده های غذا و دکوراسیون برای غذای فراگیر تعطیلات شما

هنگامی که فهرست مهمان افراد از قومیت ها و فرهنگ های مختلف گنجانده می شود، مهم است که از نظر فرهنگی آگاه باشید. پت‌لوک‌ها زمان درخشش هر آشپز خانه است، بنابراین مردم دوست دارند چیزی را که در درست کردنشان خوب هستند، بیاورند. چپرداک می‌گوید: «حتی می‌توانید مهمانان را تشویق کنید که غذاهای مورد علاقه خانواده یا غذاهای سنتی را از فرهنگ خود درست کنند و به آنها اجازه دهید اهمیت چنین غذایی را اگر در منو گنجانده شود، به اشتراک بگذارند. این امر درک را ارتقا می‌دهد و به آموزش همه افراد در مورد تنوع‌های فرهنگی در آشپزی کمک می‌کند. در حالی که بیشتر مردم دوست دارند در مورد غذایی که درست کرده اند یا آورده اند صحبت کنند، وظیفه شما به عنوان یک میزبان این است که مکالماتی را که عمیق تر از “چه چیزی” و “چگونه” یک غذا است، تسهیل کنید.

«برای مهمانی‌های کوچک‌تر، توصیه می‌کنم هر غذای خاصی را امتحان کنید، به شرطی که با محدودیت‌های غذایی مطابقت داشته باشد. اما اگر مشکوک هستید که این ظرف، فنجان چای شما نخواهد بود، یک بخش «نه متشکرم» را مصرف کنید، که مقدار کمی برای مودب بودن است، اما اگر زیاد تمام نکنید، بیهوده نیست.

افراد به دلیل انواع مختلفی از غذاهایی که معمولاً با هم نمی‌خورند، قلیان را دوست دارند. بنابراین، به عنوان میزبان، این شما هستید که باید احساس جامعه بر اساس تنوع- هم از غذاها و هم در افراد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که مهمانان همیشه نیازی به مشارکت در غذا ندارند. می‌توانید فرصتی برای آوردن گل یا وسایل تزئینی به‌جای آن به شرطی که با تم کلی شما مطابقت داشته باشند، فراهم کنید. این برای افرادی که آشپزی نمی کنند یا ابزاری برای برنامه ریزی و تهیه یک غذای مفصل ندارند، به خوبی کار می کند. چپرداک خاطرنشان می‌کند: «اینکه میزبان وسایل ورودی و مهمانان را فراهم کند، رویکردی است که به خوبی کار می‌کند.»

چگونه می توان میزبان یک potluck که از نظر فرهنگی فراگیر است؟ تعاملات معتبر را تسهیل کنید

اکنون که غذا را برنامه ریزی کرده اید، چگونه می توانید مطمئن شوید که همه اوقات خوبی دارند؟ مانند هر گردهمایی، معاشرت و برقراری ارتباط کلیدی است، بنابراین چند یخ شکن برای کمک به ادامه گفتگوها آماده کنید. در اینجا چند سؤال کلی وجود دارد که Cheperdak پیشنهاد می‌کند هنگام معرفی مهمانانی که علاقه‌ای فراتر از کمک آشپزی خود به مهمانی نشان می‌دهند، به خاطر داشته باشید.

  • اخیراً وقت خود را چگونه سپری می‌کنید؟
  • در مورد چه چیزی در این فصل هیجان زده هستید؟
  • برخی از سنت های مورد علاقه تعطیلات؟
  • آیا اخیراً کتاب‌های خوبی خوانده‌اید که بتوانید آن را توصیه کنید؟

در پایان روز، potlucks در مورد اشتراک‌گذاری است – اشتراک‌گذاری فضا، غذا و شرکت. با کمی برنامه ریزی، تفکر، ارتباطات باز و کمی خلاقیت، لقمه بعدی شما می تواند مکانی دعوت کننده و فراگیر برای همه مهمانان شما باشد.

عکس از Drazen Zigic/Shutterstock.com

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی