عمومی

در اخبار: کمک هزینه 10000 دلاری Dove را از دست ندهید شکلات

در اخبار: کمک هزینه ۱۰۰۰۰ دلاری Dove را از دست ندهید
شکلات

کمک های مالی موجود در سطح ملی به کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور این فرصت را می دهد که برای وجوهی که ممکن است به طور کلی در منطقه آنها موجود نباشد درخواست دهند. برای کارآفرینان جوامع کوچکی که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند، این کمک‌های بلاعوض می‌تواند وجوه مورد نیاز به موقع را در زمان‌های سخت اقتصادی فراهم کند.

اگر در یکی از این جوامع کوچک صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید، مطمئن شوید که همیشه آن را نگه دارید. نگاهی به کمک های مالی موجود در سطح ملی. در همان زمان مراقب کمک های مالی در شهرستان و ایالت خود باشید که به طور خاص برای کمک به کارآفرینان محلی طراحی شده است.

Dove Chocolate 10,000 دلار ارائه می دهد. به مشاغل متعلق به زنان در این فصل تعطیلات به عنوان بخشی از برنامه Dove Chocolates InstaGrants. این برنامه تا ۱۹ دسامبر ۲۰۲۲ باز خواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از پایان مهلت، ویدیویی درباره ایده کسب و کار خود ارسال کنید و شانس برنده شدن این کمک مالی را خواهید داشت.

Speaking از کمک‌های بلاعوض منطقه‌ای، بسیاری از طرح‌های محلی و ایالتی در حال حاضر برای صاحبان مشاغل کوچک در قالب وجوه و خدمات در دسترس هستند. این شامل کمک‌های نقدی و همچنین ارائه، وام‌های گردان،  خدمات حقوقی و/یا بازاریابی، کمک‌های فنی، برنامه‌های آموزشی، طرح‌های بازاریابی و موارد دیگر می‌شود.

 

svg%3E - در اخبار: کمک هزینه 10000 دلاری Dove را از دست ندهید
شکلات



اخبار کسب و کارهای کوچک ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲

در جمع بندی این هفته به اتفاقات دیگری که با کسب و کارهای کوچک می گذرد نگاهی بیندازید:

۱۰ کسب و کار برای فروش در دسامبر

اگر به دنبال شروع سال جدید به عنوان یک صاحب کسب و کار جدید هستید یا به دنبال آن هستید. برای افزودن به سبد خود، یک کسب و کار تاسیس یکی از بهترین راه ها برای انجام آن است. ۱۰ کسب و کار برای فروش در ماه دسامبر شامل طیف وسیعی از صنایع و امتیاز قیمت مناسب برای کارآفرینان جدید و با تجربه است.

رئیس Reebok، ویدیوی HBO و موتورسیکلت هندی چگونه است؟

چگونه از شخصی خواسته می‌شود که مدیر عامل بسیاری از برندهای نمادین در طیف گسترده‌ای از صنایع باشد؟ او برای اداره همه این شرکت ها چه کارهایی را با موفقیت انجام داد؟ در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک این هفته، فرانک اوکانل به عنوان رئیس برندهای ریباک، رئیس ویدیوی HBO و مدیرعامل موتورسیکلت هندی خدمت کرد.

دوستانه ترین شهرهای حیوانات خانگی برای تعطیلات شما در سال ۲۰۲۳

آمریکایی ها به طور فزاینده ای به دنبال آوردن حیوانات خانگی خود در تعطیلات هستند. و تحقیقات جدید توسط کارشناسان تعطیلات، Family Destinations Guide، دوست‌دارترین شهرهای ایالات متحده برای حیوانات خانگی را نشان داده است.

از ماشین حساب وام تجاری ما برای تخمین پرداخت ها و نرخ بهره خود استفاده کنید

آیا برای کسب و کار کوچک خود به تامین مالی نیاز دارید؟ آیا مطمئن نیستید که هزینه آن چقدر خواهد بود و پرداخت های ماهانه شما چقدر خواهد بود؟ نگران نباشید، ما فقط ابزاری داریم که می تواند کمک کند. ماشین حساب رایگان وام کسب و کار ما تشخیص هزینه های مربوط به گرفتن وام را آسان می کند، بنابراین می توانید در مورد اینکه کدام نوع وام برای شرایط شما بهترین است تصمیم بگیرید.

نحوه دریافت وام تجاری با اعتبار بد در سال ۲۰۲۳

امتیاز اعتبار شخصی شما یکی از مهم ترین عواملی است که وام دهندگان هنگام تصمیم گیری برای دادن به شما به آن توجه می کنند. یک وام تجاری امتیاز اعتباری پایین می تواند تاییدیه وام را دشوار کند و منجر به نرخ های بهره بالا و جریمه های دیگر شود. در این مقاله، نحوه دریافت وام تجاری با اعتبار بد در سال ۲۰۲۳ را مورد بحث قرار خواهیم داد.

از کجا می توان برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک در سال ۲۰۲۳ پول رایگان دریافت کرد

صاحبان کسب و کارهای کوچک همیشه به منابع کافی برای دستیابی به اهداف خود دسترسی ندارند. خوشبختانه، بسیاری از کمک های مالی تجاری و سایر برنامه های مالی برای کمک وجود دارد. در اینجا راهنمای چندین روش برای تأمین مالی پروژه‌ها برای کسب‌وکار کوچک شما آمده است. چگونه می توان برای راه اندازی یک تجارت پول رایگان دریافت کرد؟ پول رایگان برای راه اندازی یک کسب و کار معمولاً به صورت کمک هزینه است.

۲۵ کسر مالیات بر مشاغل کوچک برای سال مالیاتی ۲۰۲۲

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید، می‌دانید که مدیریت مالیات‌های خود چه کار سختی است. از یافتن همه کسرهایی که برای به حداکثر رساندن پس انداز مالیات بر درآمد فدرال شما در دسترس است، مراحل و قوانین فردی زیادی برای پیگیری این موضوع وجود دارد که حتی کارآفرینان باهوشی مانند شما نیز به راحتی تحت فشار قرار می گیرند.

برای آخرین، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی