عمومی

وارن بافت می‌گوید این انتخاب ساده منجر به یک شغلی موفق تر

وارن بافت می‌گوید این انتخاب ساده منجر به یک
شغلی موفق تر

وارن بافت یک یا دو چیز درباره سرمایه گذاری، ثروت، و موفقیت می داند. اوراکل اوماها نیز در طول سال‌ها توصیه‌های شغلی بسیار خوبی ارائه کرده است.

یکی از بهترین‌های بافت صرفاً عقل سلیم اما یادآوری خوبی برای ماندن در مسیرتان است. او توصیه می کند که موفقیت تا حد زیادی به دانستن نقاط قوت و ضعف خود بستگی دارد:

شما نمی دانید باید در همه چیز متخصص باشید، اما دانستن اینکه محیط آن دایره از چه می دانید و چه چیزی نمی دانید کجاست، و ماندن در آن، همه مهم است.

به چیزهایی که در آنها مهارت دارید پایبند باشید

برای گسترش نقل قول بافت، از کارهایی که به خوبی انجام می‌دهید و در عین حال از خطرات ناشی از انجام کارهای خارج از محیط خود اجتناب می‌کنید.

برای اینکه بهترین عملکرد خود را داشته باشید — در جهت دستیابی به اهداف شایسته — کافی است توانایی ها و مهارت های خود را تمرین کنید. با ماندن در دایره نفوذ و تخصص خود، اتلاف وقت و انرژی گرانبها را برای تعقیب ایده‌های پایی در آسمان و فعالیت‌های باشکوهی که هیچ بازگشتی ندارند، حذف می‌کنید.

در پایان، موفقیت واقعی از تمرکز بر روی آن فعالیت‌های ثابت و روزانه حاصل می‌شود که در چرخ‌خانه شما قرار می‌گیرند و راه را برای نتایج بلندمدت هموار می‌کنند.

بافت تنها نیست. جیم کلیفتون، مدیر عامل گالوپ در یک مصاحبه ۲۰۱۹ گفت: “به حداکثر رساندن پتانسیل یک فرد آغاز می شود. با دانستن نقاط قوت آنها و ایجاد کار و حرفه خود بر اساس این نقاط قوت.”

آنچه را دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید

شناخت نقاط قوت خود و انجام کارهایی که در آن مهارت دارید نیز به این معنی است که از کاری که انجام می‌دهید لذت می‌برید – در غیر این صورت چه فایده‌ای دارد؟ مدیر عامل اپل، تیم کوک، یک بار گفت: “کاری را که دوست دارید انجام دهید، و تمام قلب خود را در آن به کار ببندید، و سپس فقط لذت ببرید.”

زمانی که بیش از یک دهه پیش کار شرکت را ترک کردم و مربیگری رهبران را شروع کردم، عمیقاً می دانستم که کاری بود که من همیشه می خواستم انجام دهم – برای کمک به دیگران برای موفقیت و پیشرفت. به گفته بافت، این همان چیزی بود که در آن مهارت داشتم و در دایره دانش خود نقطه مرده بودم.

اما من کاملاً نمی دانستم که در آن زمان هدف من خواهد بود. به طور طبیعی تبدیل به یک کار پرشور و هیجانی شد که من آن را دوست دارم. در اصل، کار و حرفه شما باید چیزی باشد که نمی‌توانید به انجام آن ادامه دهید. باید سرگرم کننده باشد و با حس هدف و تماس شما در جهان هماهنگ باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی