عمومی

فکر می کنید می توانید وال استریت را شگفت زده کنید؟ 100000 دلار و یک شات در ستاره شدن در انتظار برخی از مؤسسان زن خوش شانس است

فکر می کنید می توانید وال استریت را شگفت زده کنید؟ ۱۰۰۰۰۰ دلار و یک شات در
ستاره شدن در انتظار برخی از مؤسسان زن خوش شانس است

هر روز نیست که یک کارآفرین از یک شرکت نوپا به سرمایه گذاران برتر را معرفی کنید درست در سایت نمادین Nasdaq MarketSite در میدان تایمز.

اما در پاییز امسال، صاحبان مشاغل زن منتخبی از طریق سریال تلویزیونی جدیدی که با مشارکت Inc.زنان وال استریت، که در آوریل ۲۰۲۳ در ایستگاه های تلویزیونی متعلق به CBS در نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، سانفرانسیسکو، و آتلانتا و سرویس های پخش مانند Paramount+ و Pluto TV به نمایش درخواهد آمد. در حال حاضر برنامه‌ها برای حضور بنیان‌گذاران در نمایشگاه باز است.

در صورت انتخاب، کارآفرینان زن این فرصت را خواهند داشت تا داستان شرکت خود را با مخاطبان ملی به اشتراک بگذارند، و آنها نیز یک شانس برنده شدن ۱۰۰۰۰۰ دلار سرمایه گذاری در کسب و کارشان.

موسسان پرشور شرکت های تغییر دهنده بازی قویاً تشویق می شوند که با ارائه سه مورد درخواست دهند. ویدئوی چهار تا چهار دقیقه ای در حال معرفی خود. این فرصت را برای به اشتراک گذاشتن آنچه که سفر کارآفرینی شما را قانع کننده می کند و اینکه چگونه شرکت شما در میان دیگر متمایز است را به اشتراک بگذارید. همچنین متقاضیان تشویق می شوند که دفتر مرکزی شرکت خود را به اشتراک بگذارند (دفترهای خانگی حساب می شود!) و مهم ترین افراد زندگی خود را معرفی کنند. و البته، آنها باید پیشنهاد قانع کننده برای شرکت یا محصول خود ارائه دهید.

متقاضیان منتخب باید برای فیلمبرداری در آگوست ۲۰۲۲ در دسترس باشند. و اکتبر ۲۰۲۲، اگرچه کارآفرینانی که به «دور ستاره‌ها» رقابت می‌روند – که شامل یک چالش تجاری است – ممکن است برای فیلم‌برداری در تاریخ‌های اضافی مورد نیاز باشند.

به زبان ساده: این فرصتی است که شما – و شرکت در حال رشدتان – نمی خواهید از دست بدهید. اینجا درخواست دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی