عمومی

با آیفون 14، نمادین ترین محصول جهان همه چیز است بزرگ شده

با آیفون ۱۴، نمادین ترین محصول جهان همه چیز است
بزرگ شده

روز چهارشنبه، اپل iPhone 14 و iPhone 14 Pro، و شاید شگفت انگیزترین چیز این باشد که تعجب کمی دارد. اپل تقریباً چیزی را که همه قبلاً انتظار داشتند را آشکار کرد. در روزی که بیشتر ویژگی‌ها از قبل شایعه شده‌اند، به این شکل است. امسال هم از این قاعده مستثنی نبود.

تا آنجایی که تغییرات ایجاد شده است، دیگر iPhone mini وجود ندارد. در عوض، اپل یک نسخه بزرگتر از نسخه غیر حرفه ای را معرفی کرد و آن را آیفون ۱۴ پلاس نامید. حدس می‌زنم نام کمی غافلگیرکننده بود، اما غیر از این، همان چیزی است که شما انتظار دارید.

- با آیفون 14، نمادین ترین محصول جهان همه چیز است
بزرگ شده

ویژگی های آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ از پردازنده A15 bionic جلوگیری می کند. سال گذشته، اما من گمان می‌کنم اکثر افرادی که امسال به دنبال ارتقای آیفون خود هستند، آیفون ۱۳ ندارند. اگر دارید، احتمالاً دلیل کمی برای ارتقاء وجود دارد. اگر از چیزهای قدیمی تر استفاده می کنید، A15 bionic یک پیشرفت بزرگ خواهد بود.

همچنین دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهتری به همراه دوربین جلویی بهبودیافته دارد که اکنون فوکوس خودکار دارد. با توجه به اینکه دو دلیلی که اکثر مردم آیفون خود را ارتقا می دهند دوربین و باتری است، دوربین های جدید ضروری هستند.

جالبتر اینکه اپل شایعه اتصال ماهواره ای را اعلام کرد. اگر در منطقه ای بدون پوشش سلولی هستید، همه مدل های آیفون ۲۰۲۲ قادر به یافتن و اتصال به ماهواره ها برای ارسال پیام های اضطراری هستند. این عالی است، و به نوعی – به نوعی اپل می گوید که معتقد است آیفون چیزی بیش از چیزی است که برای عکس گرفتن، ارسال پیام و تماشای ویدیوهای TikTok از آن استفاده می کنید.

<. div class="InlineImage__imageLeft__14hh- ">- با آیفون 14، نمادین ترین محصول جهان همه چیز است
بزرگ شده

در تشخیص خرابی جدید نیز همینطور است. ویژگی (که در اپل واچ سری ۸ نیز وجود دارد). اپل می‌گوید که می‌تواند تشخیص دهد که شما در یک تصادف خودرو هستید و با خدمات اورژانس و تماس اضطراری شما تماس خواهد گرفت.

ویژگی‌های iPhone 14 Pro

Pro با شروع به‌روزرسانی‌های مهم‌تری دریافت کرد با نمایشگر – که اکنون “همیشه روشن” است. اینکه آیا این چیز خوبی است یا نه بستگی به این دارد که آیا ایده نشستن پشت میز با تعدادی صفحه نمایش آیفون را دوست دارید یا خیر.

- با آیفون 14، نمادین ترین محصول جهان همه چیز است
بزرگ شده

اگر منصف باشیم، نمایشگر “همیشه روشن” بسیار کم نور است. برخلاف بسیاری از تلفن های هوشمند اندرویدی با این ویژگی، اپل یک نسخه کم نور از کل صفحه نمایش شما را به شما نشان می دهد. همراه با طراحی جدید صفحه قفل که در iOS 16 عرضه می شود، به شما امکان می دهد ویجت ها را اضافه کنید تا بتوانید به سرعت اطلاعات را بدون نیاز به برداشتن یا ضربه زدن روی صفحه نمایش خود دریافت کنید.

بارزترین تغییر این واقعیت است که اپل در نهایت از شر بریدگی مدل Pro خلاص شد. در عوض، چیزی به نام “جزیره پویا” دارد، که نامی واقعا عجیب برای یک ویژگی واقعا جالب است. در واقع ممکن است این مورد مورد علاقه من در کل اعلامیه باشد.

- با آیفون 14، نمادین ترین محصول جهان همه چیز است
بزرگ شده

دوربین جلویی و حسگر FaceID اکنون یک ناحیه کوچک به شکل قرص هستند که با پیکسل احاطه شده است. بخشی که آن را جالب می کند این است که تعاملی است و می تواند شکل و اندازه را برای ارائه اطلاعات، اعلان ها یا حتی ویژگی های تعاملی تغییر دهد. اپل می گوید برنامه های شخص ثالث قادر به ادغام با آن خواهند بود.

مدل‌های iPhone 14 Pro همچنین سیستم جدید A16 اپل را روی یک تراشه دارند. اپل به رقبای خود اشاره کرد و گفت که آنها همچنان در تلاش هستند تا A13 را پشت سر بگذارند، که بیشتر درست است، اما همچنین این واقعیت را برجسته می کند که تنها چیزی که باید بدانید این است که تلفن های پرو اپل توانمندترین هستند. گوشی های هوشمندی که می توانید بخرید

دلیل اهمیت آن این است که به iPhone Pro اجازه می دهد تا کارهای بسیار عجیبی انجام دهد، به خصوص وقتی صحبت از عکاسی می شود. به عنوان مثال، آیفون ۱۴ پرو اکنون دارای یک سنسور دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که آن را “سنسور چهار پیکسلی” می نامد.

اساساً، این یک روش فانتزی برای گفتن این است که اپل پیکسل ها را به یک تصویر کامل ۱۲ مگاپیکسلی کاهش می دهد. این به آن اجازه می دهد تا جزئیات بسیار بهتری داشته باشد و عملکردی در نور کم بدون مصرف فضای ذخیره سازی دستگاه شما داشته باشد. البته، اگر واقعاً می خواهید، می توانید با استفاده از فرمت ProRaw اپل، تصاویری با وضوح کامل بگیرید.

طراحی آیفون ۱۴

یک چیز جالب این است که ما تغییر فرم فاکتور کلی را دریافت نکنید. آیفون ۱۴ تقریباً شبیه آیفون ۱۲ و ۱۳ قبل از خود است. چند تفاوت ظریف وجود دارد، اما اگر نمی دانستید به چه چیزی نگاه می کنید، فکر نمی کنم اکثر مردم تفاوت را بدانند.

از طرف دیگر، آیفون ۱۴ پرو بیشتر قابل توجه است زیرا بریدگی را از دست می دهد و همیشه روشن می شود. این به تنهایی از این جهت جالب است که اپل در حال افزایش شکاف بین این دو دستگاه است، هم از نظر ویژگی ها و عملکرد و هم از نظر طراحی.

از برخی جهات اپل نخریدن iPhone Pro Max را آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانید نسخه معمولی بزرگ‌تری تهیه کنید. من کاملاً مطمئن هستم که – با توجه به اینکه مردم چقدر گوشی های هوشمند با صفحه نمایش غول پیکر را دوست دارند، و با توجه به اینکه قیمت این گوشی از ۸۹۹ دلار شروع می شود – اپل اعداد مضحک آیفون ۱۴ پلاس را به فروش خواهد رساند.

قیمت آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ از ۷۹۹ دلار و ۸۹۹ دلار برای آیفون ۱۴ پلاس شروع می شود. قیمت آیفون ۱۴ پرو از ۹۹۹ دلار یا ۱۰۹۹ دلار برای آیفون ۱۴ پرو مکس شروع می شود. اپل می‌گوید که پیش‌سفارش‌ها از جمعه ۹ سپتامبر آغاز می‌شود و از ۱۶ سپتامبر به فروش می‌رسد. 

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی