عمومی

Constant Contact ابزار جدید بازاریابی هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

Constant Contact ابزار جدید بازاریابی هوش مصنوعی را راه اندازی کرد

کسب و کارهای کوچک و غیرانتفاعی اکنون می توانند از تکنولوژی GPT برای ایجاد محتوای بازاریابی جذاب ایجاد شده در چند ثانیه. تولیدکننده محتوای جدید هوش مصنوعی Constant Contact از هوش مصنوعی برای خودکارسازی فرآیند تهیه نسخه برای کمپین‌های بازاریابی استفاده می‌کند.

این اولین تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی چند کاناله است که به‌طور خاص برای آن جایگاهی که در غیر این صورت از آن استفاده نمی‌شود، ساخته شده است.

راس مورتون مدیر ارشد محصول در تماس دائمی است. او می‌گوید حداقل از یک جهت، این محصول چیز جدیدی نیست.

او می‌نویسد: «هوش مصنوعی برای سال‌ها در پلتفرم ما ساخته شده است،» او می‌نویسد: «مشتریان ما دوست دارند از آن برای پیش‌نویس و آزمایش خطوط موضوع ایمیل استفاده کنند. ”

آنها همچنین از آن در قسمت پشتی استفاده می‌کنند تا از مشتریان در برابر هرزنامه محافظت کنند و از تحویل پیام‌هایشان اطمینان حاصل کنند. این تولیدکننده محتوای جدید هوش مصنوعی بر اساس سرمایه‌گذاری‌های قبلی ساخته شده است.

او می‌گوید: «واقعاً همه چیز را به مراتب بالا می‌برد. «تماس دائمی برای کمک به قامت کوچک وجود دارد. ما در طول تاریخ خود به میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک و غیرانتفاعی کمک کرده‌ایم و هر آنچه را که برای ساخت، رشد و موفقیت نیاز دارند، ارائه کرده‌ایم.»

این تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی بر اساس داده‌های خود شرکت و الگوریتم‌های هوش مصنوعی ساخته شده است. این ترکیب محتوایی را تشخیص می‌دهد که مشتریان کسب‌وکارهای کوچک بیشتر با آن درگیر هستند.

فرآیند ساده است.

«پس از چند درخواست سریع توسط مشتری، ما از قدرت GPT استفاده می‌کنیم. فن آوری از OpenAI برای پیش نویس خودکار کپی با کیفیت بالا. مورتون می‌گوید: نتایج را می‌توان در چندین کانال بازاریابی مانند ایمیل، پیامک و رسانه‌های اجتماعی استفاده کرد.

Constant Contact ابزارهای بازاریابی آنلاین، CRM و همچنین ویژگی‌های فروش را ارائه می‌دهد. استفاده از این نوع فناوری هوش مصنوعی زمین بازی را هموار می کند تا کسب و کارهای کوچک بتوانند از ابزارهایی استفاده کنند که قبلاً دور از دسترس آنها بود.

“فناوری هوش مصنوعی این مورتون می‌گوید: «معمولاً قدرتمند برای کسب‌وکارهای بزرگ‌تر در مقیاس سازمانی با بودجه‌های کلان و متخصصان بازاریابی در نظر گرفته شده است.
«پیاده‌سازی آن پیچیده و پرهزینه بود و عموماً برای اکثر مشاغل کوچک و غیرانتفاعی دور از دسترس بود. . ما به تغییر این روایت کمک می‌کنیم.»

تلاش‌های اتوماسیون بازاریابی تماس دائمی به همین جا ختم نمی‌شود. تولیدکننده محتوای AI جدید با یک Automation Path Builder همراه شده است.

این ویژگی کتابخانه ای از الگوهای از پیش ساخته شده است که مشتریانی را که اقدامات خاصی انجام می دهند شناسایی می کند. مانند انجام یک خرید خاص و اشتراک در یک لیست.

این محصولات با کار کردن با یکدیگر، کار دستی مربوط به ایجاد کمپین‌های بازاریابی جدید را حذف می‌کنند.

مورتون با اشاره به دلیل علاقه‌مندی به کسب‌وکارهای کوچک نتیجه‌گیری می‌کند. نباید تزلزل کرد.

“ما هیجان زده هستیم که AI Content Generator را به صورت رایگان به همه مشتریان جدید Constant Contact ارائه دهیم. و مشتریان فعلی که از بازاریابی پیامکی برای مدت زمان محدودی استفاده می‌کنند، می‌گوید.
از وب‌سایت دیدن کنید تا تولیدکننده محتوای هوش مصنوعی را به‌طور رایگان امتحان کنید، و درباره قابلیت های جدید اتوماسیون پیشرفته آنها بیشتر بیاموزید.

آخرین سرفصل ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: تماس ثابت


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی