عمومی

انقلاب احساس خوب و رساندن کل خود به آن با بریتانی دریسکول کار کنید

انقلاب احساس خوب و رساندن کل خود به آن
با بریتانی دریسکول کار کنید

ماساژ بیان عالی ارتباط انسانی است، اما مدیر عامل و بنیانگذار Squeeze بریتانی دریسکول با تمرکز بر ارتباطی که ماساژدرمانگرهایش از طریق تشویق برای به کار انداختن خود کامل خود احساس می کنند، آن را یک قدم جلوتر می برد. این یافته ای است که هر رهبر می تواند در شرکت خود بگنجاند، همراه با چندین درس کلیدی دیگر که دریسکول با میزبان کارن آلن در این قسمت از در جزئیات.

هر چیزی ممکن است

دریسکول در مورد مهارت‌ها و استعدادهایی که از سال‌ها مشاهده نقاط قوت دیگران و الهام بخشیدن به تیمش به‌عنوان یک کاپیتان بسکتبال دبیرستان بهره می‌برد، صحبت کرد. در حالی که او همیشه آن رهبر دلگرم کننده را در درون خود داشت، زمان حضور او در یک آژانس بازاریابی تجربی بود که با Mattel و کمپین Hot Wheels for Real کار می کرد، این باور او را تقویت کرد که وقتی یک چشم انداز بزرگ و درست داشته باشید افرادی که به آن چشم انداز اختصاص داده شده اند، هر چیزی ممکن است. شرکت او به برند اسباب‌بازی کمک کرد تا کارهای معمولی خود را برای ایجاد شیرین کاری‌های مرگبار در مقیاس جهانی تغییر دهد.

رسیدن به کل خود

وقتی به افراد اجازه داده می‌شود که به طور کامل در منطقه نبوغ خود زندگی کنند و فقط مسئولیت‌های خود را از دست ندهند، اینگونه به کل خود آنها می‌رسی. وقتی به آن‌ها اجازه می‌دهید از پذیرش خلاقیت نترسند و هدایای مختلفی را که دارند کشف کنند، از ابرقدرت آنها استفاده کنید. در نهایت، این می تواند آنها را خوشحال تر کند و شرکت را به طور کلی موفق تر کند.

ذهنیت به عنوان یک ابرقدرت… و یک محدودیت

دریسکول در حالی که به افراد دیگر بسیار اعتقاد دارد، همچنین متوجه می شود که بزرگترین محدودیت او می تواند کمبود اعتقاد به توانایی های خودش – چیزی که می تواند شما را گیر کند و از امتحان کردن چیز جدیدی بترسید. در حالی که مطمئناً می خواهید خطر را محدود کنید، مهم است که مهارت های ذهنی و ذهنی رشد خود را آموزش دهید تا بتوانید برای تصمیم گیری خوب به خود اعتماد کنید.

اهمیت برنامه های صبحگاهی

دریسکول در نقش قبلی خود در Drybar احساس کرد که وارد منطقه فرسودگی شغلی شده است، بنابراین اکنون بیشتر بر مراقبت از خود و عادات سالم تمرکز می کند. این عادات شامل تمرین سه تا پنج بار در هفته، ترجیحاً در خارج از منزل است، جایی که او احساس می‌کند که شرایط روز را تنظیم می‌کند. او عمدا مدیتیشن را تمرین می کند، که یک اقدام پیشگیرانه است که برای کمک به حفظ آرامش خود در مواجهه با لحظات شدید استفاده می کند. و او به طور فیزیکی در یک مجله سپاسگزاری پنج چیز را می نویسد که از ۲۴ ساعت گذشته به خاطر آنها سپاسگزار است، که به دریسکول کمک می کند زیبایی های موجود را حتی در روزهای سخت تشخیص دهد.

چیزهای کوچک در طول زمان ترکیب می شوند و تا زمانی که زندگی شروع به نشان دادن شواهدی از آن نکند، نمی توانیم به طور کامل درک کنیم که این عادت های کوچک چقدر تأثیرگذار هستند.

حرکت مناسب برای شما چیست؟

دریسکل چهار سال را در درایبار گذراند، سپس برای ادامه به چالش کشیدن خود احساس خارش کرد. در حالی که او دقیقاً نمی‌دانست بعداً می‌خواهد چه کاری انجام دهد، متوجه شد که می‌خواهد کار دیگری انجام دهد. او نزد رؤسایش در درایبار رفت و توضیح داد که دیگر به بهترین شکل ممکن به آنها یا خودش خدمت نمی‌کند.

او امیدوار است که افراد بیشتری بتوانند این کار را انجام دهند اگر تمایل به انجام حرکتی دارند و دیگر احساس رضایت نمی کنید، زیرا عدم حضور می تواند برای شما و شرکت مضر باشد.

روشن در مکث

وقتی دریسکول به روسای درایبار خود در مورد تمایل به ترک نزدیک شد، مایکل لاندو، یکی از بنیانگذاران درایبار، از او پرسید که می‌خواهد در آینده چه کار کند. او سپس ایده کسب و کار ماساژ درمانی را مطرح کرد و هر دو با هم به عنوان شریک تجاری همکاری کردند. او یک ماساژور ناامید بود و فکر می‌کرد فرصتی برای بهتر کردن این تجربه وجود دارد.

اگرچه دریسکول مجذوب ایده ماساژ درمانی بود، تعهد خود را به مایکل تا سه ماه تایید نکرد. او نمی‌خواست به چیزی بزرگ و ترسناک بپرد تا دو تا سه ماه بعد نظرش را تغییر دهد. بنابراین دریسکول فرصت‌های زیادی را جستجو کرد و به این فکر کرد که اگر این مسیر دیگر را دنبال نکند، زندگی‌اش چگونه خواهد بود. او خودش را در یک فضای ذهنی قرار می دهد که می تواند درست است و در نهایت گفت بله. هرکسی می‌تواند با فرصتی که فقط به سمت او داده می‌شود موافقت کند، اما مهم است که به فضای این آگاهی در زندگی خود برسید.

آنچه را که طرفدار آن هستید را مشخص کنید

ماموریت Squeeze این است که در صنعت مردم باشد، نه صنعت خدمات. تمرکز آنها ابتدا روی ارزش دادن به تیم برای اینکه آنها به عنوان افراد و انسان‌ها چه کسانی هستند، قبل از تشخیص سهم آن افراد در شرکت.

بنابراین ارزش‌های اصلی آن‌ها جوامع را برای همیشه متحول می‌کند، زیرا لمس انسان هدیه‌ای است که آنها به صورت روزانه ارائه می‌کنند. آنها با برقراری ارتباط با یکدیگر و مهمانان خود، به بهتر شدن معلمان، مادران، همسایگان و غیره افراد کمک می کنند و زندگی همه آنها را بهبود می بخشند.

دریسکول بر این باور است که وقتی کارمندان خوشحالی وجود دارد، مهمانان شادی نیز وجود دارند—و سپس صاحبان امتیازات خوشحال.

Trendsetters Leaderboard 728 x 90 - انقلاب احساس خوب و رساندن کل خود به آن
با بریتانی دریسکول کار کنید

جیل مک دانل یک نویسنده محتوا و متخصص ارتباطات در شیکاگو است. او دارای مدرک لیسانس در روزنامه نگاری مجلات از دانشگاه میسوری-کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد در روابط عمومی و تبلیغات از دانشگاه دی پاول است. او در حال حاضر مشغول کار بر روی یک رمان هیجان انگیز روانشناختی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی