عمومی

یکی از مزایای برگه های زمان سطل زباله: انسانی کردن کار کنید

یکی از مزایای برگه های زمان سطل زباله: انسانی کردن
کار کنید

برای بهترین ها مکان های کاری ۲۰۲۲، شرکت هایی را بررسی کردیم که یک سیاست ساده اما مهم را برای حل یک مشکل یا بهبود فرهنگ خود اجرا کرده اند. این داستان یکی از آن مطالعات موردی است.

این می‌توانست فقط یک لحظه غوغایی دیگر باشد، اما برای سوزان برایانت، گالوانیزه بود. او به یک شریک مرد در گروه MB گفت که باید زودتر کار را ترک کند تا بچه هایش را از مدرسه بگیرد. او با نیشخند گفت: “اوه، من هم باید زود قطع کنم.” “برای اینکه سگ هایم را بیرون بگذارم.”

این خردپرخاشگری آنچه را که نه تنها در شرکتش اشتباه بود، بلکه با فرهنگ حاکم در حسابداری عمومی، خلاصه می کرد. زنان اغلب باعث می شوند که احساس نامرئی کنند. برایانت می‌گوید: «من در موقعیت‌هایی بوده‌ام که شرکا حتی به من نگاه نمی‌کنند یا من را به مشتریان معرفی نمی‌کنند. “شما وجود ندارید.”

در سال ۲۰۱۸، برایانت و جانت هاستون کوئینونز آخرین شریک مرد را در شرکت خود خریدند و تنظیم مجدد فرهنگ کاری گروه MB برای طرفدار خانواده، طرفدار تعادل و حمایت از رشد کارکنان. یک تیم مدیریت میانی اخیراً نصب شده تضمین می‌کند که کارگران آموزش‌های لازم برای ارتقای مهارت‌های خود را دریافت می‌کنند، چه ارائه‌های واضح‌تر و چه راحت‌تر با سخنرانی عمومی.

امسال، برایانت رادیکال‌ترین حرکت خود را انجام داد و برگه‌های زمانی را حذف کرد – روشی استاندارد که اکثر شرکت‌های خدمات حرفه‌ای ساعت‌های قابل پرداخت را پیگیری می‌کنند. برایانت می گوید: «ما کمی ریسک می کنیم. “اما ما می خواهیم مردم را از بار ردیابی زمان ۱۵ دقیقه ای که زمان خود را صرف کرده اند رها کنیم. فقط کار بزرگی برای مشتریان خود انجام دهید.”

اکنون شرکت برای هر پروژه هزینه ثابتی را برای مشتریان قبض می کند، و سیستم جدید نوعی فرهنگ کاری را که برایانت همیشه می خواست را تقویت می کند: فرهنگی که بهترین ها را از کارمندان به ارمغان می آورد که ارزش آنها نیست. t به یک عدد در فاکتور کاهش می یابد. او می‌گوید که کارمندان بیشتر درگیر هستند، استرس کمتری دارند و با شرایط اضطراری کمتری برخورد می‌کنند، بنابراین قدرت مغز بیشتری برای خدمت به مشتریان و رشد کسب‌وکار دارند. او به بیش از ۳٫۶ میلیون دلار صرفه جویی مالیاتی در سال ۲۰۲۱ اشاره می کند – علاوه بر ۲٫۴ میلیون دلار اعتبار حفظ کارمندان و ۶٫۹ میلیون دلار وام EIDL – که شرکت برای مشتریان مشاغل کوچک خود تضمین کرده است.

در داخل، گروه MB نیز در حال رشد بوده و روند استعفای بزرگ را کاهش داده است. برایانت، ۴۴ ساله، و هاستون کوینز، ۵۶ ساله، از زمان تصدی این سمت، هشت نفر را استخدام کرده اند و این شرکت عمدتاً زن (۹۷ درصد) به آهنربایی برای استعدادهایی تبدیل شده است که به دنبال تجربه ای متفاوت هستند. برایانت می‌گوید: «ما افراد خود را به سمت جلو و مرکز سوق می‌دهیم. “ما می خواهیم آنها رهبران و مشاوران و CPAهایی باشند که همیشه قرار بود تبدیل شوند.”

بهترین شرکتهای محل کار را بیشتر کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - یکی از مزایای برگه های زمان سطل زباله: انسانی کردن
کار کنیدمستطیل

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی