عمومی

به گفته ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، این موضوع است درباره کار هیبریدی اکثر شرکت ها گم شده اند

به گفته ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، این موضوع است
درباره کار هیبریدی اکثر شرکت ها گم شده اند

اگر می‌خواستید بفهمید چگونه کارمندان خود را پس از دو سال کار از راه دور به دفتر بازگردانید ممکن است منطقی باشد که نوعی طرح ارائه دهید که این دو را ترکیب می کند. شاید آنها چند روز در هفته سر کار برمی گشتند و بقیه زمان را از خانه کار می کردند. اسمش را “ترکیبی” بگذارید مدل کار.

اگر هدف شما بازگرداندن افراد است، قطعاً راه حل معقولی به نظر می رسد. به دفتر و، دلایل کاملاً معتبر زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید افراد را به دفتر بازگردانید.

با این وجود، به نظر می‌رسد که بسیاری از شرکت‌ها در تلاش برای کشف آنچه در آینده می‌آیند، چیز مهمی را از دست می‌دهند. ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، چند ماه پیش در طی مصاحبه ای در دانشگاه استنفورد آن را توضیح داد:

من فکر می کنم کار ترکیبی عالی است. ما قصد داریم از مقیاس شرکت استفاده کنیم — ما مکان های زیادی در سراسر جهان داریم — تا مردم بتوانند به مکان های دیگر نقل مکان کنند و کار کنند. ما با یک گزینه هیبریدی سه تا دو شروع می کنیم. اما، ما کارمندان را تشویق می‌کنیم که درخواست دهند تا کاملاً از راه دور باشند. و، می دانید، ما ۸۵ درصد از آن برنامه ها را پشتیبانی کرده ایم.

Google گفته است که با این برنامه شروع کرده است. مدلی که در آن اکثر کارمندان وارد دفتر می شوند سه روز در هفته و دو روز کار از راه دور. همین مدل در حال حاضر برای بسیاری از شرکت های بزرگ بسیار رایج شده است. اگر هدف شما این است که همه را به دفتر بازگردانید – حتی اگر پاره وقت باشد، معقول به نظر می رسد.

با این حال، یک مشکل آشکار این است که مدل با این فرض شروع می‌شود که اکثر افراد باید بیشتر اوقات در دفتر باشند. سه روز در دفتر کار مثل یک سازش به نظر می رسد، اما اگر می خواهید همه را مجبور کنید به دفتر بازگردند، حداقل در آن سمت حرکت می کند، درست است؟

موضوع این است که مطمئن نیستم فرض اساسی درست باشد. من مطمئن نیستم که هدف باید این باشد که همه به دفتر بازگردند، هدف باید این باشد که به همه کمک کنیم تا حد امکان سازنده باشند، در هر محیط کاری که برای آنها و نقششان بهترین است.

برای آن، قسمت بعدی نقل قول پیچای مهم است. او گفت که Google به کارمندان اجازه می‌دهد تا از راه دور کاملاً از راه دور درخواست کنند و این شرکت ۸۵ درصد از این درخواست‌ها را پشتیبانی کرده است.

به واضح باشد، من هنوز فکر می کنم گوگل با فرض اشتباه شروع به کار می کند. فکر می‌کنم بهتر است شرکت‌ها فرض نمی‌کردم که کار در دفتر باید به‌طور پیش‌فرض باشد. فکر می‌کنم اگر آنها بدون پیش‌فرض‌هایی درباره بهترین عملکرد افراد شروع کنند و در واقع کار سختی را انجام دهند، بهتر باشد. آن را بر اساس شخصی تر. اما، این یک شروع است.

و از آنجایی که فکر می‌کنم اکثر شرکت‌ها در مفروضاتی که دارند به Google نزدیک‌تر هستند، این درس مهمی است. این کافی نیست که به سادگی به نوعی سازش ترکیبی برسیم. باید بدانید که هیبرید یک راه حل واقعاً وحشتناک برای بسیاری از اعضای تیم شما است. در برخی موارد، احتمالاً بدتر از این است که هر روز به دفتر برگردید.

مطمئناً، برخی از مردم این ایده را دوست خواهند داشت. چند روز برای جلسات به دفتر می آیند و بقیه زمان را از خانه کار می کنند. برای این افراد، این مدل عالی است. مشکل اینجاست که کار ترکیبی برای همه عالی نیست.

برخی از نقش‌ها وجود دارند که نیاز به حضور تمام وقت در دفتر دارند. . برخی از افراد هستند که در آن محیط بهتر کار می‌کنند و ترجیح می‌دهند در آنجا باشند حتی اگر کارشان مطلقاً به آن نیاز نداشته باشد.

از طرفی افرادی هستند که نقششان اصلاً ایجاب نمی کند که آنجا باشند. آنها جلسات یا جلسات طوفان فکری زیادی ندارند. کاری که انجام می دهند نیازی به همکاری نزدیک ندارد، یا می توانند آن را از طریق ابزارهایی مانند Slack یا Zoom یا Microsoft Teams مدیریت کنند.

در این صورت، از گوگل پیروی کنید و به آنها اجازه دهید در بهترین محیطی کار کنند. مطمئناً، سخت‌تر از این است که همه افراد را در برنامه کاری ترکیبی خود قرار دهید، اما مزایای آن بسیار بیشتر از زمان و تلاشی است که صرف می‌کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی