عمومی

تعریف مجدد ثروت به معنای توانمندسازی کارکنان خود برای ترک است شرکت شما برای راه اندازی کسب و کار خود

تعریف مجدد ثروت به معنای توانمندسازی کارکنان خود برای ترک است
شرکت شما برای راه اندازی کسب و کار خود

دوست من به تازگی شرکت خود را عمومی کرده بود. او ارزش ثروت زیادی داشت (فکر کنید هر هفته در قرعه کشی به مدت یک سال برنده شوید).

من می خواستم جزئیات را بدانم، بنابراین گفتم: “شما دید بزرگی داشتید. هر روز براش جنگیدی مخالفان راه شما را خط زدند. با این حال هرگز تسلیم نشدی و اکنون شما مدیر عامل یک شرکت سهامی عام هستید که پیشگام یک صنعت کامل است. چه احساسی دارید که به چنین موفقیتی دست یافته اید؟»

او پاسخ داد، “من موفقیت خود را بر اساس قیمت سهام خود قضاوت نمی کنم یا چقدر پول در بانک دارم – یا حتی آنچه که برای بچه هایم می گذارم. من موفقیت خود را بر اساس تعداد کارمندانم که شرکت ما را ترک می کنند تا کسب و کار خود را شروع کنند، قضاوت می کنم.»

از پاسخ او متحیر شدم. اصلاً آن چیزی که انتظار داشتم نبود.

او ادامه داد: “بزرگترین علامتی که می توانم از خود به جای بگذارم میزان ثروتی نیست که برای خودم ایجاد می کنم، بلکه نحوه آموزش و الهام بخشیدن به کارمندانم برای خلق ثروت خود است.”

این را تکان دهنده دیدم، نه تنها به این دلیل که اگر جای او بودم، حداقل یک ماشین شیک می گرفتم، بلکه به این دلیل که شرکت او به طور مداوم یکی از بهترین مکان ها برای کار در کل ایالت تگزاس رتبه بندی می شود – و این یک ایالت بزرگ است با این حال، در اینجا او می‌گفت که موفقیت، از نظر او، تماماً در جهت توانمندسازی کارکنانش برای ترک شرکت و سفر کارآفرینی خود را شروع کنند.

هر چه بیشتر به تعریف خودم از موفقیت فکر می‌کردم – که با گذشت زمان از یک ماشین سریع به زمان با کیفیت در پارک با دختر ۳ ساله‌ام تغییر کرده است – بیشتر متوجه می‌شوم که موفقیت هرگز واقعاً به دست نمی‌آید. این یک سفر برای رشد شخصی است.

وقتی به دیگران کمک می‌کنیم به اهدافشان برسند، مانند با راه اندازی یک شرکت یا یک سازمان غیرانتفاعی، ما به کارمندان خود این فرصت را می دهیم که همان سناریو را با کارمندان خود بازآفرینی کنند. این چرخه ادامه دارد و نسل‌ها از آن سود می‌برند.

اگر خودتان صاحب کسب‌وکار هستید، ممکن است از خود بپرسید، “اما در مورد نگهداری چطور؟”

تشویق کارمندان به ترک مشاغل خود برای شروع کسب و کار خود در مواجهه با متریک بسیار مهم کارمند: حفظ. اما همانطور که دوستم با من در میان گذاشت، هرچه بیشتر به کارکنانش کمک کند تا مجموعه مهارت ها و طرز فکر مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار خود را توسعه دهند، کارمندان با استعداد بیشتری را به شرکت خود جذب می کند.

من اخیراً چرخه را از نزدیک دیدم.

یکی از کارمندان سابق دوستم ایمیلی درباره راه اندازی جدیدش برای من ارسال کرد. شرکت او همه نوع توجه رسانه ها را به خود جلب می کند و کارمندان با استعداد را از سراسر کشور جذب می کند – درست مانند دوست من.

بالاخره متوجه شدم.

موفقیت خرید یک خودروی اسپورت، عمومی کردن شرکت خود با ۵۰۰ میلیون دلار یا بازنشستگی زودهنگام نیست، بلکه به دیگران کمک می کنند تا مسیرهای خود را هموار کنند تا بتوانند به روش های مثبت خود بر جهان تأثیر بگذارند. ثروت چیزی است که ما به دیگران می دهیم تا از طریق اعمال، زندگی و سفر خود آنها را منتقل کنند.

و به همین دلیل است که پوستر قدیمی کوروت کلاس هشتم را در گاراژ خود نگه می دارم—تا به من یادآوری کنم که نحوه تعریف موفقیت همانطور که ما انجام می دهیم تغییر می کند. (و شاید، فقط شاید، دخترم روزی آن پوستر را بخواهد. این، یا فکر می کند جالب است که من عکسی از یک عتیقه را به دیوار آویزان کرده ام!)

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شده و به روز شده است. عکس @lermont51/Twenty20

2b07d4c28dddb1b982aa7b35bfa70360?s=100&d=mp&r=g - تعریف مجدد ثروت به معنای توانمندسازی کارکنان خود برای ترک است
شرکت شما برای راه اندازی کسب و کار خود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی