عمومی

کمیته مشاغل کوچک مجلس نمایندگان در ژوئن منتشر می شود برنامه

کمیته مشاغل کوچک مجلس نمایندگان در ژوئن منتشر می شود
برنامه

برای صاحبان مشاغل کوچک که به دنبال بینشی از رشد و رشد خود هستند دسترسی به سرمایه، تقویم های خود را علامت گذاری کنید! کمیته مجلس نمایندگان درباره کسب و کارهای کوچک به تازگی از برنامه استماع ماه ژوئن خود رونمایی کرده است.

این کمیته که در تقاطع دولت و کارآفرینی کار می کند، مجموعه ای از جلسات استماع را تشکیل داده است که برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است. . قابل ذکر است، این جلسات شامل جلساتی در مورد پیامدهای کد مالیاتی نوآورانه، تأثیر تورم، و منابع موجود برای تقویت رشد کسب‌وکارهای کوچک است.

در روز سه‌شنبه، ۶ ژوئن ساعت ۱۰ صبح، کمیته فرعی رشد اقتصادی، مالیات، و دسترسی به سرمایه با یک جلسه استماع با عنوان «نبوغ آمریکایی: ترویج نوآوری از طریق کد مالیاتی» آغاز به کار خواهد کرد. جلسه در اتاق ۲۳۶۰، اتاق شنوایی Rayburn برگزار خواهد شد. هدف این جلسه بررسی این است که چگونه کد مالیاتی فعلی می تواند نوآوری را تقویت کند و انگیزه ای برای رشد و شکوفایی مشاغل کوچک ایجاد کند. این جلسه بدون شک به عنوان یک منبع حیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک خواهد بود که علاقه مند به درک تفاوت های ظریف کد مالیاتی و نحوه سودمندی آن برای شرکت هایشان هستند.

پس از نزدیک شدن به آن، در چهارشنبه، ژوئن، ساعت ۷ ساعت ۱۴کمیته به بررسی موضوع تورم می پردازد. نشست «قیمت‌ها در حال افزایش: بررسی اثرات تورم بر کسب‌وکارهای کوچک» تحلیل عمیقی از چگونگی تأثیر فشارهای تورمی بر کسب‌وکارهای کوچک، سودآوری آنها و پویایی کلی عملیاتی ارائه می‌دهد. جلسه در همان مکان، اتاق ۲۳۶۰، اتاق شنوایی Rayburn برگزار خواهد شد.

در اواخر ماه، در سه شنبه، ۱۳ ژوئن، ساعت ۲ بعد از ظهر، یک جلسه استماع کامل کمیته با عنوان “کمک به کارآفرینان: بررسی منابع خصوصی و عمومی برای کمک به کسب و کارهای کوچک” برگزار خواهد شد. تمرکز این نشست بر شناسایی و ارزیابی مجموعه ای از منابع در دسترس برای کسب و کارهای کوچک، چه از بخش خصوصی و چه از بخش دولتی خواهد بود. این فرصتی ضروری برای کارآفرینان است تا با کمک هایی که می توانند برای رشد و حفظ کسب و کار خود از آنها استفاده کنند، آشنا شوند. این جلسه نیز در اتاق ۲۳۶۰، اتاق شنوایی Rayburn برگزار خواهد شد.

این جلسات بر تعهد کمیته مجلس نمایندگان به درک و رسیدگی به مسائل تاکید می کند. بر کسب و کارهای کوچک تاثیر می گذارد. موضوعات انتخاب شده برای بحث منعکس کننده مسائل مبرمی است که امروزه برای کسب و کارهای کوچک مورد توجه است.

صاحبان کسب و کارهای کوچک و همچنین افرادی که به راه اندازی کسب و کار خود فکر می کنند، این جلسات را بسیار مفید خواهند یافت. اطلاعات به اشتراک‌گذاشته‌شده می‌تواند آنها را در شکل‌دهی استراتژی‌های تجاری، پیمایش پیچیدگی‌های کد مالیاتی، مقابله با فشارهای تورمی، و استفاده مؤثر از منابع راهنمایی کند.

برنامه استماع کمیته به عنوان گواهی بر اهمیت کسب‌وکارهای کوچک در بافت اقتصادی کشور این نشانگر یک گفتگوی سازنده در مورد موضوعات مهم مربوط به جامعه کسب و کار کوچک است. بنابراین، تقویم‌های خود را مسدود کنید و از این جلسات آموزنده نهایت استفاده را ببرید، زیرا در نهایت، دانش قدرت در تجارت است!

این جلسات برای عموم آزاد است، بنابراین صاحبان مشاغل کوچک به شدت تشویق می‌شوند که در آن شرکت کنند و از چشم انداز در حال تحول عملیات کسب و کار کوچک مطلع شوید. درک پیامدهای این مسائل، کارآفرینان را با دانش لازم برای تصمیم‌گیری آگاهانه برای کسب‌وکارشان مجهز می‌کند.

برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در این جلسات با ما همراه باشید. این می تواند ماه تعیین کننده ای برای کسب و کارهای کوچک و آینده آنها در کارآفرینی آمریکایی باشد.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی