کارآفرینان معمولاً هنگام شروع یک کمک بازاریابی ندارند کسب و کار
کارآفرینان معمولاً هنگام شروع یک کمک بازاریابی ندارند
کسب و کار
راه اندازی یک کسب و کار خالی از چالش نیست و هر چه کارآفرینان کمک، حمایت و مشاوره بیشتری دریافت کنند، احتمال موفقیت آنها بیشتر می شود.
این یافته ها بود. گزارشی از Skynova، یک منبع کسب و کار کوچک برای ایجاد فاکتورهای حرفه ای با استفاده از یک پلت فرم آنلاین. گزارش Skynova ‘The Entrepreneurial Journey’ از ۲۵۰ کارآفرین در مورد آنها نظرسنجی کرد. کار و زندگی برای روشن کردن این موضوع که سفر کارآفرینی در سال ۲۰۲۱ چگونه به نظر می رسد.
بازاریابی یک چالش بزرگ برای کارآفرینان است
یکی از یافته های قابل توجه این تحقیق این است که ۴۰% از کارآفرینان در نظرسنجی گفته شد که استراتژی بازاریابی بزرگترین چالش در شروع یک کسب و کار است. ۴۸ درصد گفتند که چالش اصلی مقابله با موارد ناشناخته است، ۴۴ درصد گفتند که مربوط به جریان نقدی است، و ۴۳ درصد مهم ترین چالش را هنگام شروع یک کسب و کار مربوط به مدیریت زمان می دانند.
از کمک به ایجاد یک نام تجاری تا ارائه محصولات و خدمات در مقابل مشتریان، مزایای بازاریابی خود را در هنگام شروع هر نوع صحبت می کند. مربوط به کار. با وجود این، همانطور که نظرسنجی گزارش می دهد، بسیاری از کارآفرینان با الزامات بازاریابی مواجه هستند.
اهمیت داشتن یک طرح تجاری
اهمیت داشتن یک طرح تجاری نیز در نظرسنجی برجسته شده است. از بین کارآفرینانی که با آنها مصاحبه انجام شد و طرح کسب و کار تهیه نکردند، تنها ۳۸ درصد روی استراتژی بازاریابی کار کردند. این در مقایسه با ۴۳ درصدی که در زمان داشتن طرح تجاری، استراتژی بازاریابی داشتند.< span id="ezoic-pub-ad-placeholder-660" class="ezoic-adpicker-ad"/>
خود تردید و برخورد با ناشناختهها از دیگر مسائل کلیدی بود که بر کارآفرینانی که هنگام راهاندازی کسبوکار خود برنامهای برای کسبوکار نداشتند، تأثیر گذاشت. نویسندگان این گزارش با جمع بندی اهمیت داشتن یک طرح کسب و کار می گویند:
«آن دسته از کارآفرینانی که در هنگام راه اندازی کسب و کار خود طرح کسب و کار نداشتند، گزارش کردند که در مواجهه با ناشناخته ها، خود، چالش های بزرگ تری داشتند. شک و فقدان دانش تجاری.”
ساخت فداکاری ها ارزشش را دارند
در این نظرسنجی از کارآفرینان در مورد فداکاری هایی که هنگام راه اندازی کسب و کار خود انجام داده اند پرسیده شد. از دست دادن ثبات مالی اولین قربانی لیست شرکت کنندگان بود، با ۶۴٪ از کارآفرینان اعتراف کردند که ثبات مالی را قربانی کرده اند.
۵۵٪ گفتند از دست دادن اوقات فراغت خود بزرگترین قربانی راه اندازی و راه اندازی یک تجارت است. ۴۰ درصد از شرکت کنندگان گفتند که خواب، ۳۱ درصد زندگی اجتماعی و ۲۸ درصد گفته اند که این عادت های قبلی خرج کردن است. علیرغم فداکاریها، ۶۷ درصد از کارآفرینان میگویند که انجام این فداکاریها بسیار ارزشش را داشت.
این گزارش نشان میدهد که تنها ۴۰ درصد از کارآفرینان هنگام راهاندازی کسبوکار خود، یک طرح تجاری داشتند. کسانی که یک طرح کسب و کار دارند به طور متوسط دو سال طول می کشد تا کسب و کارشان موفق شود، و برای کسانی که طرح کسب و کار ندارند، این تعداد به سه سال افزایش یافته است.
مطالعه Skynova چندین موضوع مهم را هنگام شروع یک کسب و کار نشان می دهد. بزرگترین نکته در این گزارش، ارزش داشتن یک طرح تجاری است. با یک طرح کسب و کار قوی، عناصر حیاتی کسب و کار کوچک مانند داشتن یک استراتژی بازاریابی به احتمال زیاد محقق می شوند.
تأثیر طرح های کسب و کار بر موفقیت کارآفرینی
یک طرح کسب و کار می تواند نقش مهمی داشته باشد. نقش در شکل دادن به مسیر یک کسب و کار جدید. نظرسنجی Skynova اهمیت داشتن یک طرح کسب و کار با ساختار مناسب را به عنوان چارچوبی راهنما برای موفقیت کارآفرینی برجسته می کند. در اینجا نگاهی دقیقتر به بینشهای حاصل از این نظرسنجی داریم:
- اهمیت طرحهای کسبوکار: کارآفرینانی که سفر تجاری خود را بدون یک طرح کسبوکار کاملاً تعریفشده آغاز کردند، با طیف وسیعی مواجه شدند. چالش ها، از برخورد با ناشناخته ها تا دست و پنجه نرم کردن با شک و تردید به خود. فقدان یک طرح کسب و کار نه تنها جهت استراتژیک آنها را تحت تأثیر قرار داد، بلکه بر دیدگاه کلی آنها در سفر کارآفرینی نیز تأثیر گذاشت.
- همسویی استراتژی بازاریابی: این نظرسنجی بیشتر بر همبستگی بین داشتن یک طرح کسب و کار و اجرای استراتژی های بازاریابی موثر. کارآفرینان با یک طرح کسب و کار مستحکم به احتمال زیاد یک استراتژی بازاریابی دارند که آنها را قادر میسازد تا چالشهای مرتبط با ترویج محصولات و خدمات خود را بررسی کنند. طرح کسب و کار نقشه راه روشنی برای همسو کردن تلاشهای بازاریابی با اهداف تجاری ارائه میکند.
- فداکاریها و شایستگیها: شروع یک تجارت اغلب به کارآفرینان نیاز دارد که در جنبه های مختلف زندگی خود فداکاری کنند. این نظرسنجی نشان میدهد که بسیاری از کارآفرینان مایل بودند از ثبات مالی، اوقات فراغت، خواب، زندگی اجتماعی و عادات خرج کردن چشمپوشی کنند تا به دیدگاههای تجاری خود جامه عمل بپوشانند. علیرغم این فداکاریها، اکثریت قابل توجهی از پاسخدهندگان بیان کردند که این سفر ارزشش را داشت و بر انعطافپذیری و عزم کارآفرینان تأکید میکرد.
- مدت و موفقیت طرح کسبوکار: یافتههای نظرسنجی تأکید میکند. تاثیر ملموس داشتن یک طرح تجاری بر سرعت دستیابی به موفقیت کارآفرینی. کارآفرینانی که یک طرح تجاری داشتند، موفقیت سریع تری را تجربه کردند و کسب و کارشان به طور متوسط طی دو سال رونق گرفت. در مقابل، آنهایی که طرح کسب و کار نداشتند، با یک جدول زمانی طولانیتر تقریباً سه ساله برای شکوفایی کسبوکارشان مواجه شدند.
- نقشهای برای موفقیت: مطالعه اسکاینووا یادآور موارد حیاتی است. نقشی که طرح های کسب و کار در ارائه طرحی برای موفقیت کارآفرینان ایفا می کند. فراتر از کمک به دسامبر استراتژیکتصویرسازی، یک طرح تجاری خوب میتواند چالشهای مرتبط با بازاریابی، عدم اطمینان و شک به خود را کاهش دهد. کارآفرینان مشتاق میتوانند بینشهای ارزشمندی از این یافتهها برای ایجاد طرحهای تجاری جامعی که راه را برای یک سفر کارآفرینی هموارتر و موفقتر هموار میکند، به دست آورند.
جنبه | اطلاعات آماری |
---|---|
اهمیت طرح های کسب و کار | کارآفرینان بدون طرح های تجاری تعریف شده با چالش هایی مواجه شدند، جهت گیری استراتژیک و چشم انداز کلی را تحت تأثیر قرار می دهد. |
همسویی استراتژی بازاریابی | برنامههای کسبوکار محکم با استراتژیهای بازاریابی مؤثر، کمک به ارتقای محصول و همسویی اهداف مرتبط است. |
کارآفرینان برای دنبال کردن رویاهای تجاری، فداکاری هایی (ثبات مالی، زمان، خواب) کردند و سفر را ارزشمند یافتند. | |
مدت و موفقیت طرح کسب و کار | کسب و کارهایی که برنامه داشتند در حدود ۲ سال به موفقیت دست یافتند، در حالی که آنهایی که برنامه نداشتند تقریباً ۳ سال زمان نیاز داشتند. |
نقشه ای برای موفقیت | برنامه های تجاری طرحی را ارائه می دهند، به تصمیم گیری ها و غلبه بر چالش ها کمک می کنند و به سفرهای کارآفرینی هموارتر کمک می کنند. |