آیا از ایمیل های خودکار بیشترین استفاده را می کنید؟ بازار یابی؟
آیا از ایمیل های خودکار بیشترین استفاده را می کنید؟
بازار یابی؟
بازاریابی ایمیل خودکار تبدیل به یک تغییر بازی برای بسیاری از مشاغل شده است. بنابراین، پس از دیدن آخرین اعداد، در نهایت بیت گلوله و ثبت نام برای بازاریابی جدید نرم افزار اتوماسیون.
مشکل اکنون این است که بفهمید با برنامه چه کاری باید انجام دهید. شما برای شروع هیجانزده هستید، اما چیزهای زیادی در زیر سرپوش وجود دارد و مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، و پس از آن به کجا بروید.
به حداکثر رساندن موفقیت خود با بازاریابی ایمیل خودکار
برای اطمینان از اینکه بیشترین استفاده را از بازاریابی ایمیل خودکار میبرید، ارزیابی منظم استراتژی فعلی خود بسیار مهم است. این شامل ارزیابی اثربخشی رویکرد شما، شناسایی مناطق برای بهبود، و به روز ماندن با آخرین روندهای بازاریابی ایمیلی است.
جنبه های زیر را در نظر بگیرید تا مشخص کنید آیا در حال به حداکثر رساندن پتانسیل بازاریابی ایمیلی خودکار خود هستید یا خیر:
همسویی با اهداف تجاری
- تراز هدف: بررسی کنید که آیا ایمیل شما تلاش های بازاریابی با اهداف تجاری گسترده تر شما هماهنگ است. آیا کمپینهای خودکار شما اقدامات مورد نظر را انجام میدهند، مانند افزایش فروش، افزایش تعامل با مشتری، یا بهبود رشد سرنخ؟
- تجزیه و تحلیل ROI: بازگشت سرمایه (ROI) خود را محاسبه کنید. کمپین های بازاریابی ایمیلی تجزیه و تحلیل معیارهایی مانند نرخ تبدیل و فروش ایجاد شده از کمپینهای ایمیل میتواند به شما در درک تأثیر مالی آنها کمک کند.
معیارهای تعامل و عملکرد
- باز کردن و کلیک کردن -Through Rates: نرخ باز و کلیک ایمیل خود را کنترل کنید تا میزان جذابیت محتوای خود را بسنجید. نرخهای تعامل پایین ممکن است نشاندهنده این باشد که زمان آن رسیده است که محتوای ایمیل خود را بهروزرسانی کنید یا فهرستهایتان را به طور مؤثرتری تقسیم کنید.
- نرخ رشد فهرست: نرخ رشد فهرست ایمیلتان را ارزیابی کنید. یک لیست سالم و در حال رشد نشانه استراتژی های موثر جذب سرنخ است، در حالی که یک لیست راکد یا در حال کاهش نشان می دهد که زمان آن رسیده است که روش های انتخاب خود را تجدید نظر کنید.
استفاده از ویژگی های پیشرفته
- بخش بندی و شخصی سازی: میزان استفاده از بخش بندی و شخصی سازی را ارزیابی کنید. تطبیق ایمیلهای خود برای بخشهای خاص مخاطبان میتواند به میزان قابل توجهی تعامل و تبدیل را بهبود بخشد.
- محرکهای خودکارسازی: استفاده خود از محرکهای اتوماسیون را فراتر از پاسخدهیهای خودکار اولیه مرور کنید. پیادهسازی محرکهای پیچیده بر اساس رفتار کاربر یا مراحل چرخه عمر میتواند ارتباط و زمانبندی پیامهای شما را افزایش دهد.
انطباق و فهرست سلامت
- رعایت مطابقت: اطمینان حاصل کنید که شیوه های بازاریابی ایمیلی شما با مقرراتی مانند GDPR و CAN-SPAM مطابقت دارد. عدم تطابق می تواند منجر به جریمه شود و به اعتبار برند شما آسیب برساند.
- بهداشت فهرست: فهرست ایمیل خود را مرتباً پاک کنید تا مشترکین غیرفعال و آدرس های ایمیل نادرست را حذف کنید. فهرست تمیز معیارهای تحویل و تعامل را بهبود میبخشد.
برای استفاده کامل از بازاریابی ایمیل خودکار، استراتژی های نوآورانه ای را که فراتر از اصول اولیه هستند را در نظر بگیرید. این تاکتیکهای پیشرفته میتوانند مزیت رقابتی ایجاد کنند و نتایج بازاریابی ایمیلی شما را ارتقا دهند:
ایمیلهای تعاملی
- گیمیفیکیشن: عناصر گیمیفیکیشن، مانند آزمونها یا نظرسنجیهای تعاملی را برای جذب مشترکین و جمعآوری اطلاعات ارزشمند ترکیب کنید.
- Dynamic. محتوا: از محتوای پویا استفاده کنید که بر اساس رفتار یا ترجیحات گیرنده تغییر میکند و یک تجربه ایمیل کاملاً شخصیشده ارائه میدهد.
بهینهسازی مبتنی بر هوش مصنوعی
- Predictive Analytics: برای پیشبینی بهترین زمانهای ارسال، اولویتهای محتوای ایمیل و ارزش بالقوه طول عمر مشتری، تجزیه و تحلیلهای پیشبینی مبتنی بر هوش مصنوعی را پیادهسازی کنید.
- تست خودکار A/B< /strong>: از هوش مصنوعی برای انجام خودکار تستهای A/B در مقیاس بزرگتر، بهینهسازی عناصر مختلف ایمیلهایتان بر اساس دادههای عملکرد زمان واقعی استفاده کنید.
تکنیکهای بخشبندی پیشرفته
- تقسیم بندی رفتاری: مخاطبان خود را بر اساس تعامل آنها با وب سایت، ایمیل ها یا محصولات خود، تقسیم بندی کنید، پیام ها را متناسب با رفتارها و علایق خاص آنها تنظیم کنید.
- >مراحل چرخه زندگی: کمپین هایی را ایجاد کنید که با مراحل مختلف چرخه حیات مشتری، از ورود به سیستم تا فعال سازی مجدد مطابقت دارند، اطمینان حاصل کنید که پیام ها به هر مرحله از سفر مشتری مرتبط هستند.
با ارزیابی فعلی شما. استراتژی بازاریابی ایمیل خودکار و ترکیب رویکردهای نوآورانه، میتوانید اطمینان حاصل کنید که نه تنها از نرمافزار اتوماسیون بازاریابی خود بیشترین استفاده را میکنید، بلکه به طور مداوم نرخ تعامل و تبدیل خود را بهبود میبخشید.
ارزیابی منظم و اتخاذ تاکتیکهای پیشرفته، تلاشهای بازاریابی ایمیلی شما را با اهداف کسبوکارتان هماهنگ نگه میدارد و به نیازهای در حال تکامل مخاطبان شما پاسخ میدهد.
همچنین میتوانید از این نمودار مفید از گزارش تعالی اتوماسیون بازاریابی و بازاریابی ایمیلی استفاده کنید تا از سرمایهگذاری بازاریابی ایمیل خودکار خود نهایت استفاده را ببرید:
<
منبع: گزارش Email Marketing & Marketing Automation Excellence 2017
چه کاری می توانید با نرم افزار ایمیل مارکتینگ خودکار انجام دهید
قبل از اینکه تصمیم بگیرید از کجا شروع کنید، باید بدانید که چه کاری می توانید انجام دهید. با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی انجام دهید.
این جایی است که نمودار بالا مفید است. هر خط نشان دهنده نوعی پیام است که میتوانید در کمپینهای بازاریابی ایمیلی خودکار خود استفاده کنید. از بالا به پایین، آنها از سادهتر به پیچیدهتر میروند، هم از نظر یکپارچگی و هم از نظر پیچیدگی کمپین.
بیایید نگاهی دقیقتر به هر یک بیندازیم.
خبرنامههای استاندارد
بیشتر کسب و کارهای کوچک با ارسال یک خبرنامه ایمیلی برای مشترکین خود شروع می کنند. این استراتژی بازاریابی ایمیلی ساده موثر است و ساده ترین مکان برای فرو بردن انگشتان پا در آب است. اگرچه اتوماسیون زیادی در این رویکرد وجود ندارد، اما راه بسیار خوبی برای لیست مشترکین خود را افزایش دهید تا بتوانید از انواع دیگر ایمیل ها استفاده کنید.
کمپین های ایمیل متمرکز بر فروش تبلیغاتی
از اینجا شروع می کنید. برای شخصی شدن با بخش بندی لیست خود برای هدف قرار دادن تبلیغات مختلف نسبت به مخاطبان جداگانه. این به ویژه برای کسب و کارهای خرده فروشی کوچک موثر است که محصولاتی را می فروشند اما همه کسب و کارهای کوچک می توانند از آنها برای هدف قرار دادن نمره بالاتری دارد که احتمال خرید آنها بیشتر است.
باز هم، مقدار زیادی از آنها وجود ندارد. اتوماسیون در این مرحله، اما تقسیمبندی فهرستها و امتیازدهی سرنخها دو قدم مهم دیگر به سمت اتوماسیون هستند.
پاسخدهندگان خودکار ساده
An autoresponder نوع ایمیل خودکاری است که اکثر مشاغل ابتدا از آن استفاده می کنند. به زبان ساده، پاسخگوی خودکار مجموعه ای از یک یا چند ایمیل است که بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده زمانی که توسط یک اقدام خاص مشتری ایجاد می شود، اجرا می شود. در حالی که تقریباً همه ایمیلهای خودکار پاسخگوی خودکار هستند، این اصطلاح معمولاً برای توصیف ایمیلهایی با محرکهای ساده مانند پیام خوشامدگویی که مشتری پس از اشتراک در لیست شما دریافت میکند، استفاده میشود.
خوش آمدید چند مرحلهای برای مشترکین جدید
همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک پاسخ خودکار می تواند از بیش از یک پیام تشکیل شده باشد. برای مثال، پیام خوشامدگویی شما همچنین میتواند یک مجموعه خوشامدگویی با ایمیلهای متعدد باشد که محتوا و پیشنهادات مفید و مرتبطی را به مشترکین جدید ارائه میکند.
رویکرد مجموعه خوشآمدگویی مؤثرتر از تاکتیک ایمیل خوشآمدگویی واحد ثابت شده است. (یک سری خوشامدگویی تا ۲۳ درصد تولید می کند سفارشهای بیشتری نسبت به ایمیل خوشآمدگویی واحد) و یکی از مواردی است که باید برای کسبوکار کوچک خود در نظر بگیرید.
ایمیل خودکار و با رویداد در سراسر چرخه حیات کامل مشتری
از آنجایی که سرنخهای شما مشتری میشوند، و سپس مشتریان تکراری، میتوانید ایمیلهایی با محتوا و پیشنهادات هدفمند ارسال کنید. اینجاست که قسمتبندی فهرستی که هنگام ارسال کمپینهای ایمیل متمرکز بر فروش تبلیغاتی شروع کردهاید مفید است.
بهعنوان مثال، میتوانید برای مشتریانی که هنوز خریدی انجام ندادهاند، ایمیلهای هدفمند و جداگانه ارسال کنید. خرید در یک دسته محصول خاص و غیره. این پیامها را میتوان با ادغام با سیستم تجارت الکترونیکی شما راهاندازی کرد، بنابراین، فرض کنید، وقتی مشتری عطری میخرد، بهطور خودکار ایمیلی حاوی کوپنی دریافت میکند تا دفعه بعد هنگام خرید آن عطر از آن استفاده کند.
این چیزهای قدرتمند و بسیار بسیار مؤثر.
ایمیلهای فعالسازی مجدد
A کمپین فعالسازی مجدد با هدف جذب مجدد مشترکین فهرستی است که با باز کردن ایمیلهای شما یا کلیک کردن روی یکی از پیوندهای داخل، به بازاریابی ایمیل خودکار شما پاسخ نمیدهند. این رویکرد همچنین میتواند برای مشتریان قبلی که یک یا چند خرید انجام دادهاند و هرگز بازنگشتهاند نیز استفاده شود.
در حالی که این ایمیلها خودکار نیستند، میتوانند مشترکین را دوباره جذب کنند تا آنها یک بار دیگر وارد کمپینهای خودکار شما شوند.
پیگیری مشاهده سبد خرید، محتوا یا محصول مشاهده شده در سایت
هنگامی که وب سایت خود را با نرم افزار اتوماسیون بازاریابی خود ادغام کردید، می توانید کمپین های بازاریابی ایمیل خودکار فانتزی انجام دهید.
>
ابتدا ایمیلهای بازیابی سبد خرید هستند. دلایل زیادی ممکن است یک مشتری هنگام مشاهده سبد خرید خود سایت شما را رها کند، اما لازم نیست این پایان باشد. میتوانید از کمپینهای ایمیل استفاده کنید تا تقریباً آنها را بیاورید -مشتریان برمی گردند تا بتوانید به مشکلات آنها رسیدگی کنید و فروش را تشویق کنید.
دوم، می توانید رفتار مشتری را در سایت خود نظارت کنید. با انجام این کار، می بینید که آنها چه محتوا و محصولاتی را مشاهده می کنند و این علایق آنها را آشکار می کند. سپس، میتوانید از آن دادهها برای ارسال ایمیلهایی استفاده کنید که آن علایق را با محتوا و پیشنهادات هدف قرار میدهند.
برنامههای پرورش رهبری مبتنی بر قانون
پرورش رهبر یک روش بازاریابی است که بر تقویت رابطه خود با هر مشتری. می توانید برخی از این فرآیند را خودکار کنید اگر سیستم اتوماسیون بازاریابی شما دارای یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یا، اگر اینطور نیست، با ادغام سیستم اتوماسیون بازاریابی خود با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود.
در این مورد، قوانین عاملی برای اتوماسیون هستند. یک مثال، قانونی است که یک ایمیل خودکار ارسال می کند که امتیاز یک سرنخ از سطح مشخصی در سیستم CRM شما عبور کند.
نوع ایمیل | توضیحات |
---|---|
خبرنامه های استاندارد | – موثر برای کسب و کارهای کوچک – یک راه ساده برای افزایش لیست مشترکین شما |
کمپین های ایمیلی متمرکز بر فروش تبلیغاتی | – تبلیغات مختلف را برای مخاطبان متمایز هدف قرار دهید – برای مشاغل خرده فروشی و هدف گذاری موثر است امتیازات بالا |
پاسخدهندگان خودکار ساده | – مجموعه ای از ایمیل های ایجاد شده توسط اقدامات مشتری – اغلب برای پیام های خوش آمدگویی و تأیید اشتراک استفاده می شود |
خوش آمدگویی چند مرحله ای برای مشترکین جدید | – سری خوش آمدگویی چند ایمیلی برای مشترکین جدید – ثابت شده است که سفارشات بیشتری را در مقایسه با یک ایمیل خوش آمدگویی واحد تولید می کند |
ایمیل خودکار و ایجاد شده توسط رویداد | – ایمیل های هدفمند برای سرنخ ها و مشتریان – از تقسیم بندی لیست استفاده می کند و با سیستم های تجارت الکترونیک ادغام می شود – محتوا و پیشنهادات مرتبط را در مراحل مختلف چرخه حیات مشتری ارسال می کند |
ایمیلهای فعالسازی مجدد | – مشارکت مجدد با مشترکین غیرفعال و مشتریان قبلی – به بازگرداندن مشترکین به کمپینهای خودکار کمک میکند |
پیگیری برای مشاهده سبد خرید، محتوا، یا محصول مشاهده شده در سایت | – ایمیلهای بازیابی سبد خرید برای بازیابی مشتریان تقریباً – نظارت بر رفتار مشتری برای هدف قرار دادن علایق با محتوا و پیشنهادات |
برنامه های پرورش رهبری مبتنی بر قانون | – روابط با مشتری را از طریق اتوماسیون تقویت می کند – از ادغام CRM استفاده می کند یا با یک سیستم CRM ادغام می شود – اتوماسیون توسط قوانین از پیش تعریف شده، مانند رسیدن امتیازات سرنخ به یک سطح مشخص ایجاد می شود |
به حداکثر رساندن مزایای اتوماسیون بازاریابی
اکنون که قابلیتهای مختلف نرمافزار اتوماسیون بازاریابی را درک کردید، زمان آن فرا رسیده است که پتانسیل کامل آن را باز کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد تا مطمئن شوید که بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود می برید:
- اهداف واضح تعیین کنید: اهداف و اهداف خاصی را برای کمپین های بازاریابی ایمیل خودکار خود تعریف کنید. . خواه افزایش فروش، پرورش سرنخها یا بهبود تعامل با مشتری باشد، داشتن اهداف مشخص، تلاشهای شما را هدایت میکند.
- مخاطبان خود را بخشبندی کنید: از تقسیمبندی فهرستها استفاده کنید تا پیامهای خود را به گونهای متفاوت تنظیم کنید. گروه های مشتری برای ارائه محتوای مرتبطتر، بر اساس جمعیتشناسی، رفتار یا سابقه خرید، بخشبندی کنید.
- تست A/B: برای بهینهسازی محتوا و استراتژیهای ایمیل خود، آزمایش A/B را آزمایش کنید. خطوط موضوع، کپی ایمیل، تصاویر بصری، و فراخوانها را آزمایش کنید تا مشخص کنید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنینانداز میشود.
- بررسی تجزیه و تحلیل: به طور منظم عملکرد کمپینهای ایمیل خود را تجزیه و تحلیل کنید. نرخهای باز، نرخ کلیک، نرخ تبدیل و سایر معیارهای کلیدی را برای شناسایی زمینههای بهبود ردیابی کنید.
- لیستهای تمیز را حفظ کنید: لیستهای ایمیل خود را تا تاریخ بهروز نگه دارید. حذف مخاطبین غیرفعال یا لغو اشتراک یک لیست تمیز تضمین می کند که پیام های شما به مخاطبان درگیر و علاقه مند می رسد.
- شخصی سازی محتوا: از ویژگی های شخصی سازی برای ایجاد تجربه شخصی تر برای گیرندگان خود استفاده کنید. ایمیلهای شخصیشده به احتمال زیاد طنینانداز میشوند و تبدیلها را افزایش میدهند.
- قوانین خودکارسازی: قوانین اتوماسیون را تنظیم کنید تا ایمیلها را بر اساس اقدامات خاص مشتری فعال کنید. قوانین اتوماسیون می تواند در زمان صرفه جویی کرده و گردش کار شما را بهبود بخشد.
- طراحی پاسخگو: اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما از طریق تلفن همراه هستند. -پاسخگو با افزایش استفاده از دستگاه های تلفن همراه، بسیار مهم است که ایمیل های شما به درستی در اندازه های مختلف نمایشگر نمایش داده شوند.
- برند تجاری ثابت: برندسازی ثابت را در تمام تلاش های بازاریابی ایمیلی خود حفظ کنید. ایمیلهای شما باید هویت و ارزشهای برند شما را منعکس کنند و شناخت برند را تقویت کنند.
- تست و تطبیق: اتوماسیون بازاریابی راهحلی برای همه نیست. استراتژی های خود را به طور مداوم بر اساس ترجیحات و رفتارهای در حال تحول مخاطبان خود آزمایش و تطبیق دهید.
اطمینان از انطباق و حفظ حریم خصوصی در بازاریابی ایمیلی خودکار
در حالی که بازاریابی ایمیل خودکار مزایای متعددی را ارائه می دهد، اولویت دادن به رعایت و حفظ حریم خصوصی برای جلوگیری از مسائل حقوقی و اعتباری بسیار مهم است. در اینجا ملاحظات کلیدی وجود دارد:
- محافظت از داده: اطمینان حاصل کنید که دادههای مشتری را مطابق با مقررات حفاظت از دادهها مانند GDPR یا CCPA مدیریت میکنید. قبل از ارسال ایمیل رضایت مناسب را دریافت کنید و گزینه هایی را برای مشترکین ارائه دهید تا تنظیمات برگزیده خود را مدیریت کنند.
- مکانیسم لغو اشتراک: مکانیزم لغو اشتراک واضح و قابل دسترس را در هر ایمیل بگنجانید. انصراف از ایمیلهای خود را برای گیرندگان آسان کنید و درخواستهای آنها را فوراً رعایت کنید.
- قوانین ضد هرزنامه: با قوانین ضد هرزنامه در منطقه خود آشنا شوید و به آنها پایبند باشید. به نیازهای آنها. مطمئن شوید که ایمیلهای شما حاوی اطلاعات فرستنده قابل شناسایی و آدرسهای فیزیکی معتبر است.
- خطمشیهای حفظ حریم خصوصی: سیاستهای حفظ حریم خصوصی بهروز را در وبسایت خود حفظ کنید که به وضوح نحوه جمعآوری دادههای مشتری را مشخص میکند. استفاده می شود، و محافظت می شود. برای شفافیت به این خطمشیها در ایمیلهای خود پیوند دهید.
- مدیریت امن دادهها: اقدامات امنیتی قوی را برای محافظت از دادههای مشتری در برابر نقض یا دسترسی غیرمجاز اجرا کنید. اطلاعات حساس را رمزگذاری کنید و به طور منظم فرآیندهای رسیدگی به داده های خود را بررسی کنید.
- نگهداری سوابق: سوابق دقیقی از رضایت، انتخاب کردن، و انصراف را حفظ کنید. این سوابق می توانند به عنوان مدرکی دال بر انطباق در صورت ممیزی یا تحقیقات قانونی عمل کنند.
- آموزش و آموزش: به تیم خود در مورد انطباق با بازاریابی ایمیلی آموزش دهید. اطمینان حاصل کنید که همه کارمندان درگیر در بازاریابی ایمیلی قوانین و مقررات حاکم بر کمپین های شما را درک می کنند.
- نظارت و حسابرسی: به طور منظم بر شیوه های بازاریابی ایمیلی خود نظارت داشته باشید و ممیزی های داخلی را برای شناسایی و رسیدگی به بالقوه انجام دهید. مسائل مربوط به انطباق به طور فعال.
- فروشندگان شخص ثالث: اگر از خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها نیز با مقررات مربوطه مطابقت دارند. شیوه های مدیریت داده ها و امنیت آنها را مرور کنید.
توضیح | توضیح |
---|---|
محافظت از داده | – داده های مشتری را مطابق با مقررات حفاظت از داده مانند GDPR یا CCPA مدیریت کنید. – قبل از ارسال ایمیل رضایت مناسب را دریافت کنید و به مشترکین اجازه دهید تنظیمات برگزیده خود را مدیریت کنند. |
لغو اشتراک کنید. مکانیسم | – یک مکانیسم لغو اشتراک واضح و قابل دسترس را در هر ایمیل قرار دهید. – مطمئن شوید که گیرندگان می توانند به راحتی ایمیل های شما را انصراف دهند و به سرعت درخواست های آنها را رعایت کنند. |
قوانین ضد هرزنامه | – با قوانین ضد هرزنامه در منطقه خود آشنا شوید و به الزامات آنها پایبند باشید. – مطمئن شوید که ایمیلها حاوی اطلاعات فرستنده قابل شناسایی و آدرسهای فیزیکی معتبر هستند. |
خطمشیهای رازداری | |
– سیاست های حفظ حریم خصوصی به روز را در وب سایت خود حفظ کنید و نحوه جمع آوری، استفاده و محافظت از داده های مشتری را مشخص کنید. – برای شفافیت، پیوندهایی به این خطمشیها در ایمیلهای خود ارائه دهید. | |
مدیریت امن دادهها< /td> | – اقدامات امنیتی قوی را برای محافظت از داده های مشتری در برابر نقض یا دسترسی غیرمجاز اجرا کنید. – اطلاعات حساس را رمزگذاری کنید و بازرسی های منظمی از فرآیندهای مدیریت داده انجام دهید. |
نگهداری سوابق. | – سوابق تفصیلی رضایت، شرکتها و انصرافها را نگه دارید. – این سوابق می توانند به عنوان شواهدی دال بر انطباق در طول ممیزی ها یا تحقیقات قانونی عمل کنند. |
آموزش و آموزش | – تیم خود را در مورد رعایت بازاریابی ایمیلی آموزش دهید. – مطمئن شوید که همه کارکنان درگیر در بازاریابی ایمیلی قوانین و مقررات حاکم بر کمپین های شما را درک می کنند. |
نظارت و ممیزی | – به طور منظم شیوه های بازاریابی ایمیلی خود را زیر نظر داشته باشید و ممیزی های داخلی انجام دهید. – برای حفظ پایبندی به مقررات، مسائل بالقوه انطباق را به طور فعال شناسایی و به آنها رسیدگی کنید. |
سوم- طرف فروشنده | – اگر از خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث استفاده می کنید، مطمئن شوید که آنها با مقررات مربوطه مطابقت دارند. – برای حفظ انطباق و حفاظت از دادهها، شیوههای مدیریت دادهها و امنیت آنها را مرور کنید. |
آیا از بازاریابی ایمیل خودکار بیشترین استفاده را میکنید؟
اگر به فکر اجرای هر نوع رویکرد بالا هستید، هرگز نترسید. شما فقط باید از بسیاری از تاکتیکهای مورد نیاز برای رسیدن به اهداف فروش و بازاریابی خود استفاده کنید.
در عوض، هدف در اینجا این است که به شما کمک کنیم تا بفهمید سیستم اتوماسیون بازاریابی شما چه کاری میتواند انجام دهد تا بتوانید بیشترین استفاده را ببرید. بازاریابی ایمیل خودکار.
ایمیل عکس از طریق Shutterstock