عمومی

10 استراتژی برای بهبود تیم خود

۱۰ استراتژی برای بهبود تیم خود

بزرگترین و موفق ترین تجارت های گذشته به طور سنتی توسط سازمان های فرعی قدرتمندی که دارای ساختارهای فرعی و قدرتمندی هستند.

می بینم که امروز آن مدل به یکی از تیم همکاری و تصمیم گیری، Google، شرکت هایی مانند Zoom و تصمیم گیری. کجای این تحول رهبری؟

در نقش خود به عنوان مربی و مشاور تجاری، اکنون همیشه به دنبال فرهنگ و نقش‌های تیمی را توصیه کنید که به جای اختلاف، همکاری را تقویت می‌کنند، انجمن‌ها را به جای سیلوها، و ارتباطات شفاف در همه سطوح.

۱٫ گرایش به تیم‌های مسطح در مقابل سازمان‌های عمودی را تقویت کنید.

با فناوری‌های متعدد ویدیوهای تیمی، تلفن‌های هوشمند ، ایمیل و اینترنت فراگیر که ارتباطات کلی را تسهیل می کند، نیازی به تاخیر و از دست دادن اطلاعات سطوح سلسله مراتبی متعدد در تجارت نیست. تیم های افقی موثرتر و همچنین رضایت بخش هستند.

۲٫ اجازه دهید رهبری مشارکتی تعصبات فردی را کاهش دهد.

رهبری فرماندهی سنتی به تعصبات فردی و منیت اجازه می دهد تا مشارکت تیم را کاهش دهد. و از دست دادن تغییرات بازار و رقبای جدید. یک دستور کار تیمی مشترک برای هر جلسه ایجاد کنید و مطمئن شوید که همه مشارکت دارند. پیشنهاد می کنم تمرکز بیشتری روی روابط و گوش دادن داشته باشید.

۳٫ به جای «پیگیری فرآیند» به نوآوری پاداش دهید.  

شرکت‌های مدرن مانند آمازون بیشتر رشد و موفقیت خود را مدیون نوآوری‌های تغییر پاداش است، از جمله شکست‌ها. Bezos معتقد است که اگر تعداد آزمایش‌های نوآوری را که در سال انجام می‌دهید دو برابر کنید، چابکی خود را دو برابر خواهید کرد و در نتیجه از رقبای خود پیشی خواهید گرفت.

۴٫ از رقابت داخلی تیم و سیلوها جلوگیری کنید.

این به شما به عنوان یک رهبر بستگی دارد که تعریف و تعریف کنید. ارزش‌های مشترک شرکت را به اشتراک بگذارید که یک تیم را گرد هم می‌آورد و به آن‌ها اجازه می‌دهد بدون دعوا با هم مخالفت کنند. این کار با ایجاد یک برنامه استخدام و آموزش شروع می شود که بر همکاری تأکید می کند و به بیان فردی و توانمندسازی پاداش می دهد.

۵٫ از برای پیش‌بینی و مواجهه با تغییرات.

اعضای تیم از پیشینه‌ها و فرهنگ‌های مختلف مشاهده خواهند کرد. نیاز به تغییر کسب‌وکار زودتر و تصمیم‌گیری بهتر به صورت مشترک، و می‌توانید چیزهای جدیدی از هر یک از آنها یاد بگیرید. در این عصر بازارهای جهانی، برای جذب مشتریان وفادار به همه کمکی نیاز دارید.

۶٫ فرآیند به اشتراک گذاری بازخورد را برای شما و آنها ساده کنید.

بازخورد برای هر کسب و کاری بسیار حیاتی است. رهبر، هم در نحوه دادن و هم در نحوه دریافت آن. بازخورد مثبت و غیررسمی داشته باشید و فقط به اشتباهات اشاره نکنید. شما باید به‌جای پیروی از فرآیند ارزیابی رسمی که همه از آن می‌ترسند، مرتباً یک مربی و مربی باشید.

۷٫ به دنبال فرصت هایی برای برجسته کردن نقاط قوت فردی باشید.

همه ما نقاط قوت و ضعف داریم و می توانیم اگر ندانیم چگونه از نقاط قوت اطرافمان بهره ببریم، با هم کار کنیم. همچنین، اگر از مجموعه مهارت های منحصر به فرد آنها استفاده نشود، اعضای تیم بی انگیزه می شوند. در برجسته کردن نقاط قوت و مشارکت همسالان تردید نکنید.

۸٫ الگویی برای یکپارچگی و اعتماد رهبری باشید.

می‌بینید که اعضای تیم فقط با آنها همکاری می‌کنند. افرادی که به آنها اعتماد دارند اگر آنها شما را به عنوان رقیب یا دشمن ببینند، هرگز به نتایج برنده ای نخواهید رسید. توصیه می‌کنم با شناخت هر یک از اعضای کلیدی تیم در قلمرو خود در سطح شخصی شروع کنید و یک مبنای مشترک برای اشتراک‌گذاری پیدا کنید.

۹٫ نقش‌های تیم را مرتباً تغییر دهید تا دیدگاه‌ها را گسترده‌تر کنید.

اجازه ندهید اعضای تیم شما این موضوع را پیدا کنند

۱۰٫%۲۰%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B9%D8%B6%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%DB%8C%D9%85%20%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D9%82%D8%A7%D8%A6%D9%84%20%D8%B4%D9%88%DB%8C%D8%AF.

زمانی که شما می‌توانید با همه رفتار کنید، گذشته است. کارکنان به عنوان «دارایی» بی جان. اطمینان حاصل کنید که هر کدام یک مناسب فرهنگی برای شرکت شما هستند و در زمان استراحت و آموزش به نیازهای آنها توجه فردی را ارائه دهید. تغییرات را برای یک شغل بهتر اغلب و سریع انجام دهید، اما با همدلی و لمس شخصی.

بر اساس تجربه من، بیشتر و بیشتر استارت‌آپ‌ها و همچنین سازمان‌های بالغ، برای رهبری بر مدل همکاری تیمی تکیه می‌کنند و شاهد رشد، چابکی و موفقیت بلندمدت بیشتری هستند.

مهم نیست در کجای سازمان فعلی خود هستید، توصیه می‌کنم این اصول را برای دستیابی به مزیت در نقش فعلی خود تمرین کنید و شما را برای آینده آماده کنید.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی